دلایلی که کسب و کارها از بازاریابی آنلاین استفاده می کنند
نوشته شده توسط : یک دوست

اگر می‌پرسید «تبلیغات آنلاین چیست؟»، این فرآیند استفاده از اینترنت برای ارسال پیام به مخاطبان هدف است. این اغلب یک ابزار حیاتی برای افزایش ترافیک وب سایت و قرار گرفتن در معرض نام تجاری است و شامل تبلیغات در رسانه های اجتماعی، صفحات نتایج موتورهای جستجو، وب سایت ها، کمپین های ایمیل، تعامل با برنامه و سایر کانال ها می شود. کسب و کارها از تبلیغات آنلاین برای ترغیب مشتریان هدف به انجام یک اقدام خاص مانند خرید استفاده می کنند.

محققان بازار باید بدانند که Omni-channel چگونه بر رفتار مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد، اگرچه وقتی تبلیغات روی دستگاه مصرف‌کننده است، این موضوع اندازه‌گیری نمی‌شود. جنبه‌های مهم اندازه‌گیری بین پلتفرم‌ها شامل کپی‌برداری و درک این موضوع است که شما با یک پلتفرم دیگر به یک سطح افزایشی رسیده‌اید، به‌جای ارائه برداشت‌های بیشتر نسبت به افرادی که قبلاً به آنها رسیده‌اند. به عنوان مثال «ESPN و comScore با همکاری پروژه بلوپرینت کشف کردند که پخش کننده ورزشی به لطف تبلیغات دیجیتالی به افزایش 21 درصدی دسترسی روزانه بدون تکرار دست یافته است». صنایع تلویزیون و رادیو، رسانه های الکترونیکی هستند که با تبلیغات دیجیتال و سایر تبلیغات تکنولوژیکی رقابت می کنند.

تبلیغات آنلاین: عناصر کمپین

رسانه‌های دیجیتال به برندها کمک می‌کند تا به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند تا با محصول یا خدمات خود به شیوه‌ای شخصی‌شده درگیر شوند. چرا این شیوه‌ها بی‌اثر هستند و راه‌هایی برای مؤثر ساختن این جنبه‌ها پیرامون نکات زیر بحث شده است. عصر دیجیتال جدید، برندها را قادر می سازد تا به طور انتخابی مشتریان خود را که ممکن است به طور بالقوه به برند آنها علاقه مند باشند یا بر اساس علایق مرور قبلی، مورد هدف قرار دهند.

با این حال، دوره قابل تشخیص تر به عنوان شروع بازاریابی دیجیتال سال 1990 است زیرا در اینجا موتور جستجوی Archie به عنوان شاخصی برای سایت های FTP ایجاد شد. در دهه 1980، ظرفیت ذخیره سازی رایانه ها به اندازه کافی برای ذخیره حجم عظیمی از اطلاعات مشتریان بود. شرکت ها شروع به انتخاب تکنیک های آنلاین، مانند بازاریابی پایگاه داده، به جای کارگزار لیست محدود کردند. این نوع پایگاه‌های اطلاعاتی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که اطلاعات مشتریان را به طور مؤثرتری ردیابی کنند، بنابراین رابطه بین خریدار و فروشنده را تغییر می‌دهند.

تبلیغات در دایرکتوری اینترنتی معمولاً بدون پرداخت هزینه است و مستقیماً به وب سایت کسب و کار لینک می شود. دادن اطلاعاتی که مشتریان از یک محصول می‌خواهند، برای اسکن صفحات وب و صرفه‌جویی در زمان به جای برداشتن تلفن‌ها برای پرسیدن سؤال در مورد آگهی، برای آنها بسیار راحت خواهد بود. با این حال، در واقع نیازی به ایجاد یک وب سایت برای بازاریابی آنلاین محصولات نیست، اما داشتن یک وب سایت به خصوص برای شرکت های بزرگتر توصیه می شود تا در معاملات بازاریابی خود کارایی بیشتری داشته باشند. درک دستگاه های تلفن همراه جنبه مهمی از بازاریابی دیجیتال است زیرا گوشی های هوشمند و تبلت ها در حال حاضر مسئول 64 درصد از زمان آنلاین بودن مشتریان آمریکایی هستند.

دسترسی جهانی

بازاریابی دیجیتال بخشی از بازاریابی است که از اینترنت و فناوری های دیجیتال مبتنی بر آنلاین مانند رایانه های رومیزی، تلفن های همراه و سایر رسانه ها و پلتفرم های دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می کند. توسعه آن در طول دهه‌های 1990 و 2000، نحوه استفاده برندها و کسب‌وکارها از فناوری برای بازاریابی را تغییر داد. بازاریابی دیجیتال به کانال‌های غیراینترنتی که رسانه‌های دیجیتالی مانند تلویزیون، تلفن‌های همراه، پاسخ به تماس و زنگ‌های تلفن همراه را ارائه می‌کنند، گسترش می‌یابد.

یک کلمه پرطرفدار، بازاریابی محتوا به ایجاد «محتوای طبیعی» به منظور افزایش آگاهی از برند اشاره دارد. منظور ما از محتوای طبیعی، هر شکلی از رسانه های قابل اشتراک گذاری است که مشتریان را به تعامل با برند ترغیب می کند. انواع محتوا می تواند شامل ویدئوها، پست های وبلاگ، اینفوگرافیک ها و غیره باشد.
لطفاً جهت دسترسی به بهترین آگهی اینترنتی کلیک کنید
این استراتژی بازاریابی آنلاین عموماً هزینه کمتری دارد و در درجه اول برای گسترش آگاهی از برند و ایجاد یک تجارت به عنوان یک رهبر فکری در زمینه خود استفاده می شود. بسیاری از مردم بازاریابی ایمیلی را با پیام‌های ایمیل اسپم اشتباه می‌گیرند، اما این چیزی نیست که بازاریابی ایمیلی به آن مربوط شود. بازاریابی ایمیلی وسیله ای برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه یا افراد علاقه مند به برند شما است.

دلایلی که کسب و کارها از بازاریابی آنلاین استفاده می کنند

کانال های بازاریابی دیجیتال و کانال های بازاریابی سنتی از نظر عملکرد مشابه هستند که ارزش محصول یا خدمات توسط نوعی زنجیره تامین از تولید کننده اصلی به کاربر نهایی منتقل می شود. با این حال، کانال‌های بازاریابی دیجیتال شامل سیستم‌های اینترنتی هستند که محصولات یا خدمات را از طریق شبکه‌های دیجیتال از تولیدکننده به مصرف‌کننده ایجاد، ترویج و ارائه می‌کنند. تغییرات فزاینده در کانال‌های بازاریابی سهم قابل توجهی در گسترش و رشد اقتصاد اشتراک‌گذاری داشته است. علاوه بر این رویکرد معمولی، کنترل داخلی، کارایی و هزینه کم کانال های بازاریابی دیجیتال یکی از ویژگی های ضروری در کاربرد اقتصاد اشتراک گذاری است.

انواع پست ها را می توان در وبلاگ ها مشاهده کرد و روش خوبی برای تبلیغات و بازاریابی یک محصول است. به عنوان مثال، یک کارآفرین یک کسب و کار جواهرات راه اندازی می کند و صنایع دستی خود را در وبلاگ پست می کند که در آن بازدیدکنندگان می توانند خریداران بالقوه باشند. در بسیاری از موارد، وابستگی های تجاری در این شکل از تبلیغات ایجاد می شود که در آن یک سایت وبلاگ ساده به یک تجارت بزرگ تبدیل می شود و می تواند یک شرکت را راه اندازی کند. برخی از مطالعات نشان می‌دهند که پاسخ‌های مصرف‌کننده به رویکردهای بازاریابی سنتی برای کسب‌وکارها کمتر قابل پیش‌بینی است. طبق یک مطالعه در سال 2018، نزدیک به 90 درصد از مصرف کنندگان آنلاین در ایالات متحده قبل از بازدید از فروشگاه یا خرید، در مورد محصولات و برندها به صورت آنلاین تحقیق کردند. شاخص جهانی وب تخمین زده است که در سال 2018، کمی بیش از 50 درصد از مصرف کنندگان در مورد محصولات در رسانه های اجتماعی تحقیق کردند.

داشتن حس تعاملی از بازاریابی اینترنتی، می تواند پاسخ های فوری بدهد و آن پاسخ ها را به عنوان وسیله ای برای یک کانال توزیع منحصر به فرد استخراج کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت لازمی بازدید نمایید
بازاریابی اینترنتی گاهی اوقات بیشتر مورد توجه قرار می گیرد زیرا از طریق اینترنت، نامه های الکترونیکی و شکل بی سیم رسانه به رسانه های دیجیتال اشاره می کند. با این حال، بازاریابی اینترنتی همچنین شامل سیستم‌هایی می‌شود که در آنها مدیریت ارتباط الکترونیکی و همچنین مدیریت داده‌های دیجیتال مشتری اعمال می‌شود. علاوه بر این، بازاریابی اینترنتی ممکن است به معنای قرار دادن رسانه ای از روابط مختلف مشتری از طریق موتورهای جستجو باشد.

تبلیغات نمایشی - همانطور که از اصطلاح برمی آید، تبلیغات نمایشی آنلاین با نمایش پیام ها یا ایده های تبلیغاتی به مصرف کننده در اینترنت سر و کار دارد. این شامل طیف گسترده ای از تبلیغات مانند وبلاگ های تبلیغاتی، شبکه ها، تبلیغات بینابینی، داده های متنی، تبلیغات در موتورهای جستجو، تبلیغات طبقه بندی شده یا پویا، و غیره می شود. و شما می توانید برای طیف وسیع تری از مخاطبان هدف تبلیغ کنید زیرا صاحبان مشاغل کوچک توانایی پرداخت تبلیغات در سطح بالا را ندارند، تبلیغات آنلاین بودجه مشخصی را برای مدتی تعیین می کند و بر این اساس مبلغ کسر می شود. بسیاری از تبلیغ‌کنندگان استفاده از محتوای حمایت‌شده را به عنوان عنصری از کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین خود انتخاب می‌کنند.





:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 1121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: