خریداران لوازم خانگی مستعمل، خرید و فروش اقلام مستعمل
نوشته شده توسط : یک دوست

برخی از فروشگاه‌های لوازم خانگی مستعمل از شما می‌خواهند که سفارش تحویل و تحویل خود را بدهید. خدمات تحویل اغلب فقط به صورت محلی کار می کنند، بنابراین، مگر اینکه کامیون خود را داشته باشید یا قصد اجاره آن را داشته باشید، در نزدیکی خانه خرید کنید. بسیاری از فروشگاه‌های لوازم خانگی کارکرده مجموعه، ماشین لباسشویی، خشک‌کن و یخچال می‌فروشند. آنها اغلب ماشین ظرفشویی یا مایکروویو نمی فروشند، زیرا قیمت آن وسایل در حال حاضر به قدری پایین است که صاحبان مغازه ها هیچ درآمدی از آنها ندارند.

به علاوه، می‌دانید دستگاه دقیقاً از کجا خریداری شده است، و مطمئن شوید که مستقیماً از سازنده یا یک فروشنده مجاز خرید کرده‌اید. تبلیغاتی که افراد دیگر برای لوازم خانگی مستعمل ارسال کرده اند هم برای خریداران و هم برای فروشندگان مفید است. همانند فهرست‌بندی‌های لوازم جدید، به دنبال مدل‌ها و مدل‌های مشابه باشید. فروشگاه‌های لوازم خانگی مستعمل می‌توانند منبع مناسبی باشند، به شرطی که در نظر داشته باشید که اقلامی که می‌فروشند معمولاً تعمیرات اساسی می‌شوند و با گارانتی کوتاه به فروش می‌رسند. همچنین می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، که به توضیح اینکه چرا بازار کالاهای دست دوم در بریتانیا رونق می گیرد کمک می کند. و، به نظر می رسد، رسانه های اجتماعی جایی است که ما به احتمال زیاد به یک معامله دست دوم می رویم.

نحوه خرید لوازم آشپزخانه دست دوم

فرض کنید در حال فروش یک یخچال قدیمی یا سایر لوازم آشپزخانه هستید. یک خریدار احتمالاً می خواهد قبل از خرید و جابجایی یک کالای بزرگ مانند آن را آزمایش کند. یکی دیگر از مزایای خرید تجهیزات دست دوم صرفه جویی است که می توانید از آن به دست آورید. خرید تجهیزات آشپزخانه با کیفیت با نصف قیمت معامله خوبی خواهد بود. فروشندگان دست دومی نیز وجود دارند که تجهیزات مورد استفاده را با کیفیت ارائه می دهند و با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

ما لوازم خانگی نو و دست دوم را ارائه می‌دهیم، اما شما همیشه می‌توانید کیفیت فوق‌العاده‌ای را بدون توجه به اینکه کدام یک را انتخاب کنید، تضمین کنید. ما همچنین دسترسی به خدمات تعمیرات عالی توسط کارشناسان و حتی فروش مبلمان جدید را فراهم می کنیم. ما شبانه روز کار می کنیم تا نیازها و نیازهای شما را برآورده کنیم.

یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی می تواند تعمیر یخچال یا تعمیر اجاق گاز را ارائه دهد تا به شما کمک کند از یک محصول استفاده شده حداکثر عمر را ببرید. از سوی دیگر، صاحبان مشاغل باید از خطرات بالقوه ای که می توانند در هنگام خرید لوازم خانگی دست دوم متحمل شوند آگاه باشند. می توانید قبل از خرید تجهیزات را بررسی و تست کنید و تاریخچه آن را بدانید. با این حال، تضمین نمی کند که پس از چند هفته خراب نشود و به زودی با خدمات تعمیر یخچال های تجاری تماس بگیرید. خرید تجهیزات تجاری مواد غذایی کاملا نو یا کارکرده مزایا و معایب خاص خود را دارد. از یک طرف، تجهیزات کاملاً جدید به این معنی است که شما مجبور نیستید با تعمیر لوازم تجاری تماس بگیرید.

اما وقتی دست دوم را خریداری می کنید، چه از یک شخص یا یک مغازه دست دوم، ممکن است لازم باشد کارهای بیشتری انجام دهید تا بفهمید چگونه می خواهید دستگاه جدید خود را به آشپزخانه خود برسانید. برخی از فروشگاه‌های کوچک ممکن است خدمات تحویل را با هزینه یا بدون هزینه ارائه دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است از شما بخواهند که تحویل خود را ترتیب دهید. هزینه قرض گرفتن کامیون یک دوست، استخدام یک سرویس یا اجاره کامیون خود را به قیمت فروش اضافه کنید تا مطمئن شوید که واقعاً معامله ای را که فکر می کنید دریافت می کنید. فروش گاراژ به فروشنده این فرصت را می دهد تا کالا را به نمایش بگذارد و خریداران قبل از انتقال آن تأیید می کنند که کار می کند.

به دلیل طیفی از عوامل، از جمله محدودیت‌های ذخیره‌سازی، اما نه محدود به آن، نمی‌توانیم تضمین کنیم که همه موارد ارسال شده به ما را خریداری خواهیم کرد. ما در پاسخ به ارسال شما به شما توصیه خواهیم کرد که برای چه مواردی و با چه قیمتی پیشنهاد ارائه کنیم.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار لوازم آشپزخانه کلیک کنید
IK2 یک تجارت است و بنابراین قیمت هایی که هنگام خرید اقلام ارائه می شود کمتر از قیمتی است که ما آنها را با آن می فروشیم.

منفی: ممکن است مجبور شوید تحویل خود را ترتیب دهید

ما با ده ها مغازه در سراسر ایالات متحده تماس گرفتیم و متوجه شدیم که پوشش گارانتی از شش هفته تا شش ماه، شامل قطعات و نیروی کار، متغیر است. اما صرف نظر از طول آن، هر ضمانتی تضمین می کند که حداقل با دستگاهی که کار می کند به خانه بروید. شرکت‌های با کیفیت فقط ماشین‌های خوب را می‌فروشند و قبل از رسیدن به سطح فروش، آن‌ها را به اندازه کافی آزمایش می‌کنند.

برای نیازهای تعمیرات آشپزخانه تجاری خود، فقط به شرکت های قابل اعتماد ارائه دهنده تعمیرات لوازم تجاری در اسکندریه اعتماد کنید. با این حال، هنگام انتخاب بین لوازم آشپزخانه جدید و دست دوم، باید هر دو طرف را در نظر بگیرید. با این وجود، در اینجا برخی از ملاحظات در خرید لوازم یا تجهیزات آشپزخانه وجود دارد.

همچنین پس از خرید محصول، می توانید از گارانتی طولانی تری برخوردار شوید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خریدار لوازم منزل به سایت ما مراجعه نمایید
با این حال، تجهیزات جدید به ویژه برای صاحبان مشاغل کوچک می تواند گران باشد. کارشناسان ما سال‌هاست که به مشتریان در منطقه لندن کمک می‌کنند و در طول این مدت ما شهرت خوبی به دست آورده‌ایم.

موسسه خیریه ایمنی الکتریکی Electrical Safety First می گوید که تقریباً دو سوم بریتانیایی ها که محصولات الکتریکی دارند دیگر نیازی به تبلیغ آنها برای فروش در وب سایت های رسانه های اجتماعی ندارند. داده‌های آن نشان می‌دهد که ما بیشتر از هر نوع محصول دیگری به خرید یا فروش کالاهای سفید دست دوم تمایل داریم. این لوازم بزرگتر تقریباً یک چهارم کل کالاهای دست دوم فروش در بریتانیا را تشکیل می دهند، در حالی که لوازم آشپزخانه کوچک یک پنجم را تشکیل می دهند. اکثر لوازم آشپزخانه، چه نو و چه مستعمل، به مرور زمان در معرض زنگ زدگی و آسیب قرار می گیرند. به همین دلیل است که اطمینان از تعمیر و نگهداری منظم و استخدام پرسنل تعمیرات لوازم آشپزخانه تجاری برای هر گونه علائم آسیب مهم است. مطمئن شوید که یک چک لیست تعمیر و نگهداری لوازم آشپزخانه نیز داشته باشید که می توانید هر بار آن را دنبال کنید.

آشپزخانه قلب خانه است، پس چرا در مصرف لوازم باکیفیت صرفه جویی زیادی نکنید؟ زمانی که به دنبال تعویض لوازم آشپزخانه هستید، ممکن است همیشه بودجه لازم برای خرید آخرین مدل را نداشته باشید. برای دریافت بهترین کیفیت، نیازی به خرید از فروشگاه های بزرگ ندارید. فقط اعتماد به بهترین و قابل اعتماد فروشندگان تجهیزات آشپزخانه در اطراف منطقی است.

بدیهی است که یکی از مزایای اصلی خرید لوازم آشپزخانه تجاری جدید، گارانتی آن است. در مقایسه با استخدام تعمیرات فریزر تجاری یا سایر پرسنل تعمیر لوازم خانگی، در هزینه های اضافی صرفه جویی خواهید کرد. به عبارت دیگر، اگر دستگاه جدید بخرید، به احتمال زیاد دستگاه شما تحت گارانتی خواهد بود – حتی پوشش مادام العمر –. همچنین باید خود را آماده کنید تا مثلاً با یک پرسنل تعمیر اجاق های تجاری تماس بگیرید که تجهیزات استفاده شده به طور ناگهانی خراب شوند.

لوگوی کمک آشپزخانه

لوازم اصلی آشپزخانه مانند یخچال، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز جایی هستند که بیشترین صرفه جویی در هزینه را خواهید داشت. خرید یک دستگاه اصلی آشپزخانه دست دوم در مقایسه با خرید یک واحد جدیدتر و در عین حال حفظ کیفیت، هزینه کمتری برای شما دارد. خرید لوازم خانگی خود از Sears یا Best Buy قطعا یک فرآیند ساده است - شما می توانید ضمانت ها، تامین مالی و تحویل را تنها با چند امضا در یک خط نقطه چین انجام دهید.





:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: