7 دلیل برای اینکه بازاریابی اینترنتی باید توجه شما را جلب کند
نوشته شده توسط : یک دوست

بازاریابان تمایل دارند به آخرین جستجو نگاه کنند و تمام اثربخشی آن را نسبت دهند. این به نوبه خود، سایر تلاش های بازاریابی را که ارزش برند را در ذهن مصرف کننده ایجاد می کند، نادیده می گیرد. ComScore از طریق ترسیم داده‌های آنلاین، تولید شده توسط بیش از صد خرده‌فروش چند کاناله، مشخص کرد که بازاریابی نمایشگر دیجیتال در مقایسه با جستجوی پولی یا قرار گرفتن در کنار آن، نقاط قوتی را ایجاد می‌کند. به همین دلیل است که توصیه می شود وقتی شخصی روی یک تبلیغ نمایشی کلیک می کند، شرکت یک صفحه فرود را باز می کند، نه صفحه اصلی آن. معمولاً بازاریابان شاهد افزایش فروش در میان افرادی هستند که در معرض تبلیغات جستجو هستند. اما این واقعیت که با یک کمپین نمایشی در مقایسه با یک کمپین جستجو می توانید به چند نفر دسترسی پیدا کنید باید در نظر گرفته شود.

بازاریابی آنلاین روشی است که از کانال های مبتنی بر وب برای انتشار پیامی در مورد برند، محصولات یا خدمات یک شرکت به مشتریان بالقوه آن استفاده می کند. روش ها و تکنیک های مورد استفاده برای بازاریابی آنلاین شامل ایمیل، رسانه های اجتماعی، تبلیغات نمایشی، بهینه سازی موتور جستجو، گوگل ادوردز و موارد دیگر می باشد. هدف بازاریابی دستیابی به مشتریان بالقوه از طریق کانال هایی است که در آن زمان خود را صرف مطالعه، جستجو، خرید و معاشرت آنلاین می کنند.

Ppc و پرداخت اجتماعی

تبلیغات نمایشی همه جا در سیستم های آنلاین از جمله وب سایت ها، موتورهای جستجو، پلتفرم های رسانه های اجتماعی، برنامه های کاربردی موبایل و ایمیل وجود دارد. گوگل و فیس بوک بر تبلیغات نمایشی آنلاین تسلط دارند که به بازار بسیار متمرکز تبدیل شده است و تخمین می زند که آنها 70 درصد از درآمد کلی تبلیغات دیجیتال ایالات متحده در سال 2016 را بر عهده داشته اند. هدف از تبلیغات نمایشی کسب ترافیک، کلیک یا محبوبیت بیشتر برای برند یا سازمان تبلیغاتی تبلیغ‌کنندگان نمایش اغلب کاربرانی را با ویژگی‌های خاص هدف قرار می‌دهند تا تأثیر تبلیغات را افزایش دهند.

هزینه

در مقایسه با روش‌های سنتی، معمولاً هزینه کمتری برای تبلیغ محصولات و خدمات یک کسب‌وکار است. بازاریابی آنلاین اغلب راهی مقرون به صرفه برای بازاریابان برای ارتقای کسب و کارشان است.

تکنیک های تبلیغات اینترنتی به شدت تحت تأثیر نوآوری های فناوری از طریق صنعت مخابرات قرار گرفته است. برخی از شرکت ها با روندهای جدید ارتباطات از راه دور مانند پهنای باند و به سادگی تبلیغات متنی سازگار شدند. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند در مورد تعهدات و مدیریت برندسازی آنلاین با سایر شرکت‌ها عملکرد بهتری داشته باشند. فقدان تراکنش شخصی و ناتوانی در اطمینان از عدم وقوع تقلب، پهنای باند برای عمل و انجام معاملات تجاری بر این اساس معرفی شد.

فیس بوک پلتفرمی ایجاد کرده است که به یک کسب و کار کمک می کند تا یک تبلیغ را شامل منطقه جغرافیایی، سن، وضعیت تاهل، درآمد و سرگرمی های مشتریان بالقوه باشد. Google Ads و Bing Ads به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهند که تبلیغات متنی یا تبلیغات بصری بیشتری مانند بنرها را انتخاب کنند. تبلیغات مبتنی بر متن اغلب به عنوان تبلیغات PPC شناخته می شوند، در حالی که بنرها و قالب های تبلیغاتی مشابه معمولاً به عنوان تبلیغات نمایشی شناخته می شوند. علاوه بر این، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، قالب‌های تبلیغاتی بسیار بصری را ارائه می‌دهند که شامل برخی از کپی‌های تبلیغاتی است که می‌توان آن را ترکیبی از هر دو در نظر گرفت. ده ها فرمت تبلیغاتی در دسترس تبلیغ کنندگان امروزی وجود دارد که به شما امکان می دهد قالب و شبکه تبلیغاتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای کمپین شما مطابقت دارد.

مردم با استفاده از موتورهای جستجو، دنبال کردن برندهای مورد علاقه خود در رسانه های اجتماعی، و اشتراک در کمپین های خود از طریق ایمیل و اعلان های فشار، به دنبال محصولات می گردند. فرصت های تبلیغاتی بسیار زیاد است، اما استفاده صحیح از آنها به این سادگی نیست. بنابراین، بیایید نگاهی دقیق تر به مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی داشته باشیم.

اگر نمایشگر با کمپین های جستجو هم افزایی در نظر گرفته شود، خرده فروشان چند کاناله دسترسی بیشتری خواهند داشت. به طور کلی هر دو جنبه جستجو و نمایش ارزش دارند زیرا کمپین های نمایشی باعث ایجاد آگاهی برای نام تجاری می شوند به طوری که افراد بیشتری هنگام اجرای یک کمپین جستجو روی این تبلیغات دیجیتال کلیک می کنند. بر اساس شاخص اصلی بازاریابی جهانی، فعالیت بازاریابی دیجیتال همچنان در سراسر جهان در حال رشد است. مطالعه ای که در سپتامبر 2018 منتشر شد، نشان داد که هزینه های جهانی در تاکتیک های بازاریابی دیجیتال به 100 میلیارد دلار نزدیک می شود. در حالی که بودجه بازاریابی در حال گسترش است، رسانه های سنتی در حال کاهش هستند.

بازاریابی ایمیلی می تواند بسیار موثر باشد و آن را به یک انتخاب محبوب برای تبلیغ کنندگان امروزی تبدیل کند. تبلیغات PPC بازاریابان را قادر می سازد تا از طریق تبلیغات پولی به کاربران اینترنت در تعدادی از پلتفرم های دیجیتال دسترسی پیدا کنند. بازاریابان می توانند کمپین های PPC را در گوگل، بینگ، لینکدین، توییتر، پینترست یا متا راه اندازی کنند و تبلیغات خود را به افرادی که در جستجوی عبارات مرتبط با محصولات یا خدمات هستند، نشان دهند. کمپین‌های PPC می‌توانند کاربران را بر اساس ویژگی‌های جمعیتی آن‌ها تقسیم‌بندی کنند یا حتی علایق یا مکان خاص آن‌ها را هدف قرار دهند.

محتوای حمایت‌شده می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از محتوای سرمقاله به سبک تبلیغاتی که در وب‌سایت‌ها ارائه می‌شود تا به‌روزرسانی‌های حمایت‌شده در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی. هم فیسبوک و هم توییتر این ویژگی را به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌دهند، هر دو پلتفرم دارای طیف گسترده‌ای از گزینه‌های به‌روزرسانی حمایت‌شده، مانند پست‌های تبلیغاتی فیس‌بوک و توییت‌های حمایت‌شده توییتر هستند. تبلیغات دیجیتال به بازاریابی از طریق کانال های آنلاین مانند وب سایت ها، محتوای جریانی و غیره اشاره دارد.

گسترش کانال های غیراینترنتی بازاریابی دیجیتال را از تبلیغات آنلاین متمایز می کند. تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشی و تبلیغات موبایلی است. تبلیغات به طور فزاینده‌ای از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری خودکار که در چندین وب‌سایت، سرویس‌های رسانه‌ای و پلت‌فرم‌ها، معروف به تبلیغات برنامه‌ای، کار می‌کنند، ارائه می‌شوند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت رایا بازدید نمایید
تبلیغات نمایشی پیام تبلیغاتی خود را به صورت بصری با استفاده از متن، لوگو، انیمیشن، فیلم، عکس یا سایر گرافیک ها منتقل می کند.

این نه تنها آگاهی از برند را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، بلکه فرصت های بیشتری را برای کاربر فراهم می کند تا وب سایت شما را مجدداً بازدید کند و در زمان بعدی تبدیل کند. بازاریابی مجدد را می توان در کمپین های جستجو و نمایش و همچنین تبلیغات اجتماعی فعال کرد. یوتیوب به دومین موتور جستجوی محبوب تبدیل شده است و بسیاری از کاربران قبل از تصمیم گیری برای خرید، یادگیری چیزی، خواندن نظر یا فقط برای استراحت به YouTube روی می آورند. چندین پلتفرم بازاریابی ویدیویی از جمله ویدیوهای فیس بوک، اینستاگرام یا حتی TikTok برای اجرای کمپین بازاریابی ویدیویی وجود دارد. شرکت ها با ادغام ویدیو با سئو، بازاریابی محتوا، و کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی گسترده تر، بیشترین موفقیت را در ویدیو کسب می کنند.
لطفاً جهت دسترسی به بهترین ثبت اطلاعات شغلی کلیک کنید
تبلیغات آنلاین به شما کمک می کند مخاطب مناسب را پیدا کنید، اساساً بینندگان مناسبی را هدف قرار می دهد که علاقه مند به خرید آن محصول هستند یا محصول مرتبط را جستجو کرده اند.

ابزارهای زیادی مانند تبلیغات نمایشی، تبلیغات اجتماعی و تبلیغات ویدیویی وجود دارد که دسترسی به آن را آسان تر می کند. این ابزارها بعداً به ایجاد سرنخ بیشتر و مؤثرتر کردن کمپین ها برای تجارت کمک می کنند. تبلیغات آنلاین یک استراتژی بازاریابی است که به سرعت در حال توسعه است که تقریباً هر شرکتی می تواند در صورت استفاده مؤثر از آن بهره مند شود. از آنجایی که تبلیغات آنلاین فراگیر، مقرون به صرفه و مدیریت ساده است، بسیاری از کسب و کارها می توانند آن را در حوزه خود اعمال کنند و به مخاطبان جهانی دست یابند. درک آنچه که تبلیغات آنلاین مستلزم آن است می تواند به شما کمک کند تا پایگاه مشتری یک شرکت را گسترش دهید، دسترسی و تعامل را افزایش دهید، و در مورد ترجیحات خاص یک مخاطب هدف بیشتر بدانید. در این مقاله به «تبلیغات آنلاین چیست؟» پاسخ می‌دهیم، انواع مختلف آن را مورد بحث قرار می‌دهیم، اهمیت آن را شرح می‌دهیم و مزایای مختلف آن را بررسی می‌کنیم.





:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 1071
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: