چگونه اولین مشتریان خود را به عنوان یک مشاور بازاریابی پیدا کنید
نوشته شده توسط : یک دوست

در طول مدت این قرارداد و پس از آن، مشاور کاملاً محرمانه خواهد ماند و تمام اقدامات احتیاطی منطقی را برای جلوگیری از هرگونه استفاده یا افشای غیرمجاز از اطلاعات محرمانه انجام خواهد داد و مشاور از اطلاعات محرمانه برای هیچ هدفی غیر از موارد ضروری استفاده نخواهد کرد. انجام خدمات از طرف شرکت، یا افشای اطلاعات محرمانه به هر شخص ثالثی بدون رضایت کتبی قبلی نماینده مجاز شرکت. مشاور نباید اطلاعات محرمانه را به دستگاه‌های الکترونیکی غیرشرکتی، از جمله رایانه‌ها، دستگاه‌های ذخیره‌سازی داده‌ها و دیسک‌ها، و نه محدود به آن، کپی، انتقال، یا به نحو دیگری انتقال دهد. مشاور ممکن است اطلاعات محرمانه را تا حدی که توسط قانون قابل اجرا الزامی شده است، افشا کند. مشروط بر این که، قبل از چنین افشایی، مشاور باید اخطار کتبی قبلی را به شرکت ارائه دهد و از یک دستور حفاظتی یا هر گونه حفاظت محرمانه مشابهی که ممکن است طبق قانون قابل اجرا به هزینه شرکت در دسترس باشد، بخواهد. در هر صورت، مشاور فقط باید آن اطلاعات محرمانه ای را که باید افشا شود فاش می کند و محرمانه بودن آن را برای سایر اهداف حفظ خواهد کرد.

این شامل اسناد، داده‌ها، گزارش‌ها و برنامه‌های آینده شما می‌شود، و مشخص کردن این موارد به‌طور خاص در قرارداد مشاوره‌تان پیش از موعد تضمین می‌کند که این موارد با رقبای شما به اشتراک گذاشته نمی‌شود. فعالیت یک مشاور می تواند از یک مشاوره ساعتی گرفته تا خدمات یک روزه، سه ماه، 12 ماه یا بیشتر طول بکشد. برای پروژه های پیچیده، مدت زمان طولانی تری نیاز است تا مشاور تحلیل کند، علت اصلی را حل کند، با ذینفعان و وضعیت سازمانی آشنا شود و غیره.

مشاور بازاریابی در دوره خدمات مشاور بازاریابی به عنوان مشاور بازاریابی به مشتری. او تجربه عمیقی در کار با کارآفرینان و استارت آپ ها، از جمله برخی از شرکت های کوچک عمومی دارد. در نتیجه سوابق تجاری خود، او نه تنها به عنوان مشاور عمومی شرکت ها عمل کرده است، بلکه در هیئت مدیره چندین شرکت نیز حضور داشته و مشاور تجاری و استراتژیست بوده است. مشاور برای حفاظت از اطلاعات محرمانه شرکت مطابق با شرایط این قرارداد و اجازه دادن به مشاور برای ارائه تکالیف و مجوزهای مربوط به حقوق مالکیت معنوی توسعه‌یافته توسط این طرف‌ها در ارتباط، با کارکنان و پیمانکاران خود موافقتنامه‌های کتبی منعقد کرده و/یا خواهد گرفت. مواد از قبل موجود با توجه به بخش 3.1، مشاور موافقت می کند که اگر در حین انجام خدمات، مشاور هر اختراع، اکتشاف، آثار اصلی نویسندگی، توسعه، بهبود، اسرار تجاری از قبل موجود را در هر اختراعی بگنجاند یا در اجرای خدمات استفاده کند.

ممکن است ابزارها یا ابزارهای مرتبط با کار در اختیار مشاور قرار نگیرد، اما تنها زیرساخت‌های لازم و دسترسی‌های مشاور برای انجام بیانیه کار لازم است، مانند. علاوه بر این، یک مشاور ممکن است در خدمات چند پروژه ای برای مشتری یا برای پروژه ها/فعالیت های داخلی در شرکت کارفرما شرکت کند. با گسترش معاملات و امور حقوقی، قرارداد مشاوره در حال حاضر ارزشمند است. اگر یک مشاور بازاریابی یا شرکتی هستید که سعی در اجاره یک مشاور بازاریابی دارید، ممکن است به یک قرارداد نیاز داشته باشید. یک قرارداد یا قرارداد مشاوره، یک سند مجاز بسیار مهم است که ممکن است به شما در تعیین اهداف، تعریف کاری که باید انجام شود و عبارات یک توافق حرفه ای بین دو رویداد کمک می کند.

قالب قرارداد مشاوره بازاریابی رایگان برای Microsoft Word

در صورتی که هر یک از مفاد این موافقتنامه غیرقانونی یا غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، آن ماده به حداقل میزان لازم محدود یا حذف خواهد شد تا در غیر این صورت این توافقنامه به قوت خود باقی بماند و اثر آن و قابل اجرا باشد. این توافقنامه بدون در نظر گرفتن تضاد قوانین با مفاد آن مطابق با قوانین ایالت نیویورک اداره می شود و تفسیر می شود. هرگونه دعوا یا رسیدگی حقوقی مربوط به این موافقتنامه منحصراً به دادگاه های مربوطه انجام می شود و هر یک از طرفین با صلاحیت آن موافقت می کنند. در هر اقدام یا اقدام برای اجرای حقوق تحت این قرارداد، طرف غالب حق دریافت هزینه ها و حق الوکاله را خواهد داشت. سرفصل های اینجا فقط برای سهولت ارجاع هستند و به هیچ وجه بر تفسیر توافق نامه تأثیری ندارند. هر گونه نقض یا تهدید به نقض بخش‌های 2، 3 یا 6 این قرارداد، صدمات جبران‌ناپذیری به شرکت وارد می‌کند که خسارات جبران‌ناپذیری برای آن نخواهد بود، و بنابراین، شرکت علاوه بر سایر موارد، حق دارد از معافیت‌های دستوری در رابطه با آن استفاده کند.

این توافقنامه اعلام می‌کند که توسعه‌دهنده وب‌سایت خدمات خود را در حد توان خود به شما ارائه خواهد داد. در این قرارداد، مشتری کلیه حقوق مربوط به آثار ارسال شده توسط توسعه دهنده وب سایت را دارد. این الگو همچنین تضمین می‌کند که توسعه‌دهنده وب‌سایت تمام اطلاعات حساس به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت را محرمانه نگه می‌دارد. در نهایت، تضمین می کند که رابطه به عنوان روابط پیمانکاران مستقل تعریف شده است. برای اهداف این موافقتنامه، اطلاعات اختصاصی، به عنوان مثال و بدون محدودیت، به معنای تمام اطلاعات، خواه به صورت مکتوب یا غیر کتبی، اعم از اینکه قابل ثبت یا غیرقابل ثبت اختراع است و اعم از اینکه دارای حق نسخه برداری باشد یا نباشد، خصوصی، سری یا محرمانه، متعلق به آن است.

مشاور بازاریابی چیست؟


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاور فروش حرفه ای به سایت ما مراجعه نمایید
شخصی که در مکان مشتری قرار دارد، گاهی اوقات ساکن نامیده می شود. مشاور با گذراندن زمان در سازمان مشتری، می‌تواند فرآیندهای کاری را مشاهده کند، با کارگران، مدیران، مدیران اجرایی، اعضای هیئت مدیره یا سایر افراد مصاحبه کند و نحوه عملکرد سازمان برای ارائه خدمات خود را مطالعه کند. بیمه مسئولیت حرفه ای که به آن خطاها و اشتباهات نیز گفته می شود (E در طول سال‌ها، ما با هزاران قرارداد بازاریابی ورزشی مذاکره کرده‌ایم. میلز مارکتینگ و ارتباطات خدمات مشاوره بازاریابی ورزشی را برای کمک به مشتریان در ایجاد استراتژی های بازاریابی ورزشی بهتر ارائه می دهد.

خدمات مشاوره بازاریابی ورزشی ما شامل مذاکرات قرارداد، مدیریت قراردادهای رسانه ای، برنامه ریزی استراتژیک است و ما می توانیم به شما کمک کنیم تا برنامه های حمایت مالی بازاریابی ورزشی نوآورانه را فعال کنید. با بیش از 40 سال تجربه در صنعت بازاریابی ورزشی، ما روابط، تخصص و دانشی را داریم که به شما یاد می دهیم چگونه بهترین معامله ممکن را بدست آورید. واقعیت این است که مشتریان و اکثر آژانس‌ها روابط و سال‌ها تجربه لازم را ندارند که به درستی به شما در مورد بهترین مسیر موفقیت توصیه کنند.

مشاور موافقت می کند که هیچ گونه مالکیت اطلاعات محرمانه به مشاور منتقل نمی شود. بدون محدود کردن موارد فوق، مشاور نباید از هیچ گونه دارایی شرکت، حقوق مالکیت معنوی، اسرار تجاری یا سایر دانش اختصاصی شرکت برای اختراع، نویسنده، ساخت، توسعه، طراحی، یا در غیر این صورت به دیگران امکان اختراع، نویسنده، استفاده یا افشاء کند. ایجاد، توسعه، یا طراحی طرح های یکسان یا اساسا مشابه با طرح هایی که تحت این قرارداد برای هر شخص ثالثی ایجاد شده است. مشاور موافقت می کند که تعهدات مشاور تحت این بخش 2.2 پس از خاتمه این قرارداد ادامه خواهد داشت.

قراردادهای مشاوره بازاریابی مواردی مانند جزئیات و دامنه خدمات مشاوره ای که مشاور بازاریابی ارائه می دهد، هزینه ها و برنامه پرداخت، قوانین مربوط به یک رابطه مستقل با پیمانکار، و تعهدات شرکت به عنوان یک طرف در این قرارداد مشاوره را پوشش می دهد. علاوه بر این، مشاوران بازاریابی بینش و تخصص خود را برای کمک به شرکت ها در توسعه برنامه های استراتژیک برای بازاریابی خود یا کمک به شناسایی مسائل مربوط به تلاش های بازاریابی فعلی خود ارائه می دهند. قرارداد مشاور بازاریابی یک سند مکتوب است که یک رابطه حقوقی بین یک مشاور بازاریابی و شرکتی که آنها را استخدام می کند ایجاد می کند.

قرارداد مشاوره یک سند الزام آور قانونی است که درخواست مشتری برای کمک از مشاور را تأیید می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت دلیران دنا بازدید نمایید
این قراردادی است که شرایط خدمات بین یک مشاور - که به عنوان یک پیمانکار مستقل عمل می کند - و یک مشتری را شرح می دهد. مشاوران برای شرکت ها یا به عنوان پیمانکاران آزاد کار می کنند. یک مشاور تا آنجایی که یک مشاور، همانطور که در بالا توضیح داده شد، دارای دانش حرفه ای و حوزه تخصصی بسیار تخصصی است، با یک کارگر موقت متفاوت است.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1054
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: