26 شرایط مفید، نکات و نکات در مورد قرارداد مشاوره
نوشته شده توسط : یک دوست

قرارداد مشاور بازاریابی، رابطه تجاری بین مشاور و شرکتی را که برای کمک به آنها استخدام شده اند، تعریف می کند. نقش مشاور بازاریابی ارائه مشاوره تخصصی در مورد نحوه قرار دادن محصول شرکت به منظور علاقه مندی و گسترش پایگاه مصرف کننده است. این قرارداد به شرکت و مشاور استخدام‌کننده امکان می‌دهد تا نوع خدمات ارائه‌شده، مدت قرارداد، غرامت کار و سایر مقرراتی را که هر دو طرف باید به آن پایبند باشند را به وضوح تعریف کنند. تعریف اطلاعات محرمانه "اطلاعات محرمانه" به معنای هر گونه اطلاعات غیر عمومی است که به تجارت واقعی یا پیش بینی شده و/یا محصولات، تحقیق یا توسعه شرکت، شرکت های وابسته یا شرکت های تابعه، یا به اطلاعات فنی، اسرار تجاری شرکت، شرکت های وابسته یا فرعی مربوط می شود.

این می تواند برای یک کارگر موقت نیز صادق باشد، اما، به عنوان مثال، بعید است که یک مشاور پزشکی به طور ناگهانی مسئول پذیرش هتل شود، در حالی که یک کارگر موقت ممکن است دامنه ها و شعبه ها را بیشتر تغییر دهد. علاوه بر این، یک مشاور معمولاً یک قرارداد کارمند نوع خدمات (معروف به مدت ثابت، تمام وقت، پاره وقت) را امضا می کند، در حالی که به یک کارگر موقت فقط یک قرارداد موقت یا یک قرارداد از نوع نتیجه کار (به عنوان مثال در آلمان) پیشنهاد می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت آکام آتا بازدید نمایید
نوع خاصی از قرارداد به نام Werksvertrag) برای انجام یا ایجاد یک کار خاص. علاوه بر این، یک کارگر موقت ممکن است توسط یک مشتری هدایت و مدیریت شود، در حالی که یک مشاور توسط یک شرکت استخدام می شود و برای یک مشتری خدمات ارائه می دهد.

ممکن است در قراردادهای مشاوره به صراحت بیان شود که مشاور یک پیمانکار مستقل است و نه کارمند شرکت. قصور هر یک از طرفین در اجرای حقوق خود تحت این قرارداد در هر زمان برای هر دوره ای به عنوان چشم پوشی از چنین حقوقی تلقی نمی شود. هیچ تغییر یا اصلاح یا چشم پوشی از این توافق نامه موثر نخواهد بود مگر اینکه به صورت کتبی و توسط هر دو طرف امضا شود.

، مفهوم یا سایر اطلاعات اختصاصی یا حقوق مالکیت معنوی متعلق به مشاور یا منافع مشاور در آن است ("اختراعات قبلی")، مشاور اخطار کتبی قبلی را در اختیار شرکت قرار می دهد و بدین وسیله به شرکت یک غیر انحصاری و بدون حق امتیاز اعطا می شود. مشاور هیچ گونه اختراع، بهبود، توسعه، مفهوم، کشف، اثر تألیف یا سایر اطلاعات اختصاصی متعلق به شخص ثالث را بدون اجازه کتبی قبلی شرکت، از جمله بدون محدودیت نرم افزار رایگان یا نرم افزار منبع باز، در هیچ اختراعی وارد نخواهد کرد. یک قرارداد مشاوره طبیعتاً یک ترتیب کوتاه مدت است، و در حالی که ممکن است 1 تا 3 سال طول بکشد، مشاور شما می خواهد پس از تکمیل پروژه، به فرصت جدیدی برود. واداشتن یک مشاور به امضای عدم رقابت، (جایی که بعد از اتمام پروژه شما نمی توانند با هیچکس در صنعت برای مدت زمان معینی کار کنند) ممکن است کافی باشد تا آنها را از کار کردن برای سازمان شما کاملاً منع کند. علاوه بر این، اجرای غیر رقابتی برای محافظت از کسب و کار و سود خود مشاور بسیار دشوار است. بنابراین ممکن است تصمیم بگیرید که بندهای عدم افشا، محرمانه بودن یا عدم درخواست شما برای پوشش منافع تجاری شما کافی باشد.

توافق نامه محرمانه برای مشاوران، پیمانکاران در مقایسه با توافق نامه ساده عدم افشا، یک توافق نامه محرمانه دقیق تر است. اصطلاح «امضاکننده» برای تعریف پیمانکار یا مشاوری استفاده می‌شود که برای ارائه تخصص خود با شما کار می‌کند و اطلاعات محرمانه با او به اشتراک گذاشته می‌شود. این سند حاوی اعلامیه ای از طرف امضاکننده است مبنی بر اینکه او اطلاعات محرمانه را بدون اجازه به اشتراک نخواهد گذاشت و فوراً هرگونه اشکال ملموس آن را در صورت درخواست بازگرداند. امضاکننده هیچ حقی در مورد اطلاعات اختصاصی ندارد، زیرا این اطلاعات صرفاً متعلق به شرکت است.

درمان ها این توافقنامه شامل توافق کامل و انحصاری بین طرفین در مورد موضوع آن است و جایگزین همه توافقات یا تفاهمات قبلی یا همزمان، کتبی یا شفاهی، در مورد موضوع توضیح داده شده در اینجا می شود. شما می توانید مشخصات دقیق طراحی وب سایت خود را در این قالب پیوست کنید. در کنار این، می‌توانید یک برنامه زمان‌بندی جبران خسارت را نیز پیوست کنید، که باید هنگام پرداخت به توسعه‌دهنده وب‌سایت دنبال شود.

وجود یک قرارداد قانونی، موقعیت مشاور را تضمین می کند و از تجارت مشتری محافظت می کند. یک مشاور بازاریابی بسیار نزدیک با مشتری کار می کند و اطلاعات محرمانه و اختصاصی را در طول مدت حضور خود در شرکت یاد می گیرد. قرارداد مشاور بازاریابی شامل بندهایی در رابطه با حفاظت از این اطلاعات، جلوگیری از رقابت ناعادلانه برای مشتری و گزینه‌هایی برای فسخ قرارداد در صورتی که هر یک از طرفین بخواهد به توافق پایان دهد. ضمناً طرفین می توانند از قرارداد برای تسویه انواع خدمات توسط مشاور، میزان پرداختی که مشاور دریافت می کند و مدت زمان قرارداد استفاده کنند.

چشم پوشی از حق قراردادی

علی‌رغم موارد فوق، اطلاعات محرمانه نباید شامل چنین اطلاعاتی باشد که مشاور می‌تواند مشخص کند که قبل از زمان افشای آن برای مشاور به طور عمومی شناخته شده یا در دسترس عموم قرار گرفته است. پس از افشای اطلاعات برای مشاور، از طریق عدم اقدام یا عدم اقدام نادرست مشاور، به طور عمومی شناخته می شود یا در دسترس عموم قرار می گیرد. یا در زمان افشا در اختیار مشاور بدون تعهدات محرمانه است، همانطور که در سوابق مکتوب آن زمان مشاور نشان داده شده است.

قرارداد مشاوره زمان و مصالح که عموماً برای خدمات ساخت و ساز یا سایر پروژه های مشابه استفاده می شود، که ممکن است برای کسب و کار شما نیاز به استخدام یک پیمانکار مستقل داشته باشد. این یک قرارداد 9 صفحه ای است که مشخص می کند پرداخت باید با نرخ ساعتی به پیمانکار انجام شود. همچنین شامل بندهایی است که جزئیات مربوط به افرادی که حقوق مالکیت بر کالاهای تحویلی نهایی را خواهند داشت.

قرارداد مشاور بازاریابی

هنگامی که یک مشاور از شرکتی به شرکت دیگر، معمولاً در همان صنعت نقل مکان می کند - یک توافق نامه عدم افشا می تواند از برخی از اطلاعات حساس سبک "راز تجاری" محافظت کند که می تواند هنگام کار در زیر سقف شما از آنها مطلع باشد. به یاد داشته باشید، شما نمی توانید از افکار و ایده ها محافظت کنید، و البته، مشاور شما در زمانی که برای سازمان شما کار می کند، ماهرتر می شود. وقتی به پروژه بعدی خود می‌روند نمی‌توانند از آن به عنوان یک ابزار چانه‌زنی استفاده نکنند. شما همچنین نمی توانید از چیزی که در حوزه عمومی است محافظت کنید. با این حال، چیزی که می توانید به صراحت حتی پس از تکمیل رابطه محافظت کنید، استفاده از اطلاعات اختصاصی است.

از سوی دیگر، یک مشاور حقوقی که از او خواسته می شود در مورد یک موضوع خاص حقوق مالکیت مشاوره ارائه دهد، ممکن است تنها چند جلسه در دفتر مشتری داشته باشد و اکثر کارهای خود را در دفتر مشاور و کتابخانه های حقوقی انجام دهد. مشاوران مشاوره های خود را به اشکال مختلف به مشتریان خود ارائه می دهند. با این حال، در برخی از زمینه های تخصصی، مشاور ممکن است نرم افزار سفارشی یا محصولات دیگری را برای مشتری توسعه دهد.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره بازاریابی به سایت ما مراجعه نمایید
بسته به ماهیت خدمات مشاوره و خواسته های مشتری، توصیه های مشاور ممکن است با قرار دادن گزارش یا ارائه به صورت آنلاین به اطلاع عموم برسد، یا توصیه ممکن است محرمانه نگه داشته شود (طبق توافقنامه عدم افشا یا در چارچوب مشتریان-شرکت)، و فقط به مدیران ارشد سازمان داده می شود.

همچنین امضاکننده نمی تواند در مدت زمان توافق شده پس از خاتمه قرارداد، در هیچ فعالیتی که برای شرکت رقابتی تلقی می شود، شرکت کند. این الگو سناریوهای قانونی مانند نقض توافق را پوشش می دهد که در این صورت از قبل تصمیم گرفته می شود که چه کسی با هزینه های دادگاه و وکالت رسیدگی کند. قرارداد مشاوره کوتاه یک سند مختصر و الزام آور قانونی است که شرایط یک قرارداد مشاوره را مشخص می کند. این فرم قرارداد مشاوره 2 صفحه است و فقط موارد ضروری یک قرارداد مشاوره را پوشش می دهد.

یعنی شرایط و ضوابط اولیه; زمانی که مشاور به کار خود اختصاص می‌دهد، محل کار مشاور و غیره. قرارداد مشاوره مختصر همچنین حاوی بند است که محرمانه بودن را تضمین می‌کند، اما برخلاف قرارداد طولانی‌تر، مشخص نمی‌کند که چه نوع اقدام قانونی می‌تواند در برابر نقض‌ها انجام شود. همچنین وضعیت مشاور را به عنوان یک پیمانکار مستقل و نه کارمند تعریف می کند که این بند مهمی است که مشاور را از دریافت مزایای کارکنان باز می دارد. یک قرارداد مشاوره شرایط تعامل بین یک شرکت و یک مشاور را مشخص می کند. چنین قراردادی باید خدمات ارائه شده، مدت قرارداد و هرگونه پرداختی را مشخص کند. اگر مشاور در طول کار، اختراع، بهبود یا مفهومی را توسعه دهد، در قرارداد باید مشخص شود که محصول کار متعلق به کدام طرف است.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1099
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: