مشاوره در زمینه استراتژی بازاریابی دیجیتال
نوشته شده توسط : یک دوست

از آنجا، ما با مدیریت کار می کنیم تا تغییرات را در شیوه ها و فرآیندهای سازمان جاسازی کنیم. نتیجه؟ استراتژی تجاری ارزش‌آفرینی که مختص کسب‌وکار شما است - تا محصولات، برنامه‌ها و بخش‌های مشتری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت مشاوره فروش در تهران بازدید نمایید
از سوی دیگر، یک شرکت مشاوره و بازاریابی خارجی، معمولاً از یک رویکرد غیر مستقیم برای توسعه استراتژی بازاریابی شما استفاده می کند. آنها خارج از تیم شما کار می کنند، خدمات مشاوره بازاریابی و کسب و کار را ارائه می دهند، و باید سال به سال حفظ شوند، زیرا هیچ رشدی در سیستم های بازاریابی داخلی یا کارکنان شما ایجاد نمی شود.

خدمات مشاوره بازاریابی می تواند با انواع مختلف شرکت ها و برندها بر اساس مقیاس، بودجه و اندازه بازار در تعامل باشد. با این حال، شرکت های مشاوره معروف بیشتر به حساب های بزرگ علاقه دارند، اما مشاوران بازاریابی مستقل و فریلنسر معمولاً انعطاف پذیر هستند و می توانند خدمات سفارشی را ارائه دهند. آژانس ها خدمات را بر اساس کالیبر خود ارائه می کردند و خدمات را بر اساس نیاز مشتری سفارشی می کردند. با این حال، پیچیدگی بازاریابی دیجیتال تقاضای عمده ای برای مشاوران در تمام کانال های دیجیتال و همچنین پلتفرم ها ایجاد کرد. به تدریج، نسل جدیدی از مشاوران بازاریابی به عنوان کارشناسان آزاد یا پیمانکاران فرعی به این نیرو ملحق شدند.

کنترل هزینه های بازاریابی

مزایای زیادی برای سپردن استراتژی بازاریابی خود به یک مشاور بازاریابی برون سپاری وجود دارد - مانند CMO های کسری که از Chief Outsiders در دسترس هستند. اقتصاد گیگ باعث ایجاد یک صنعت کامل پیرامون مشاوران بازاریابی مستقل و آزاد شده است، و غیرمعمول نیست که چنین افرادی بیش از حد توانایی های خود را بفروشند و بیش از حد قول دهند و منابع با تجربه تر را به عنوان ابزاری برای به دست آوردن کسب و کار خود کاهش دهند. اگرچه بسیاری از مشاوران بازاریابی مستقل و مستقل می‌توانند در پروژه‌های بازاریابی یکباره به شما کمک کنند، اما زمانی که به یک استراتژی بازاریابی تصویری بزرگ که منجر به نتایج بلندمدت و طولانی‌مدت می‌شود، بر آن‌ها تکیه می‌شوند. وقتی با شرکتی مانند Chief Outsiders کار می کنید، مطمئن هستید که نیازهای شما با یک مدیر بازاریابی سطح بالا و سطح C با تجربه در صنعت شما مطابقت خواهد داشت. CMOهای کسری ما دهه‌ها تجربه در صنعت شما دارند - روش‌ها، فرآیندها و سابقه موفقیت آمیزی را ارائه می‌کنند که این اطمینان را به شما می‌دهد که با بهترین‌ها در تجارت کار می‌کنید. به علاوه، یک مدیر ارشد مدیریت خارجی می‌تواند در صورت نیاز از کارشناسان دیگر، از گروه بزرگ رهبران مجرب ما، استفاده کند تا مطمئن شود که بهترین بینش و تجربیات را برای کار در دست دارید.

برخلاف بسیاری از مشاوران بازاریابی، مدیران ارشد مدیران ارشد خارجی مفتخرند که تخصص مشاوره بالا به پایین را ارائه می‌کنند - در فرمول‌بندی نوع استراتژی بازاریابی کسب‌وکار که با اهداف کلی و اهداف درآمدی شما ادغام می‌شود، مهارت دارند. به طور خلاصه، مشاوران بازاریابی ما برای تضمین رشد بلندمدت شما با برنامه های بازاریابی مبتنی بر داده، مقرون به صرفه و بسیار مناسب هستند. پس از پایان تعامل، ابزارها، استراتژی‌ها و منابع مناسب را برای ارائه مستمر تخصص بازاریابی در اختیار شما قرار می‌دهیم. ROI بازاریابی و بازده هزینه تبلیغات ROAS قطعاً یک عامل مهم برای ارزیابی عملکرد بازاریابی هستند. همیشه چالش های پیچیده ای برای تبدیل هر جنبه از فعالیت های بازاریابی به محاسبات ROI ساده وجود دارد. مشاوران بازاریابی معمولاً برای طراحی معیارهای دقیق و قابل اعتماد برای ردیابی عملکرد در تمام کانال های بازاریابی مشارکت دارند.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش به سایت ما مراجعه نمایید
مشاوران دیجیتال مارکتینگ ما با این شرکت همکاری کردند تا بیش از 40 پایلوت را در شش ماه راه اندازی کنند، تیم های آن را ارتقا دهند و یک آزمایشگاه دیجیتال 40 نفره ایجاد کنند. بسیار مهم است که یک مشاور بازاریابی دیجیتال می تواند توصیه ها و راه حل های بی طرفانه ای را برای موفقیت فعالیت های بازاریابی یک برند ارائه دهد. هر کسی در این نقش باید دانش پیشرفته ای از بازاریابی دیجیتال داشته باشد و بتواند در زمینه های کلیدی مانند رسانه های پولی، سئو، تجزیه و تحلیل، بهینه سازی، استراتژی رسانه های اجتماعی یا اتوماسیون مشاوره دهد.

اگر به نظر شما شبیه به نظر می رسد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که گزینه های خود را بررسی کنید. از این لیست برای یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک مشاور بازاریابی دیجیتال، رشد موفقیت آمیز کسب و کار خود و محافظت از خود با بیمه مشاور بازاریابی درست استفاده کنید. بسیاری از افراد به تنهایی در بازاریابی درونگرا شکست می خورند زیرا خواه ناخواه فعالیت هایی را انجام می دهند. چشم انداز بازاریابی با سرعت بیشتری نسبت به هر زمان دیگری در گذشته نه چندان دور در حال تغییر است، با فناوری های دیجیتال، اجتماعی و تلفن همراه که مدل های سنتی تعامل را منسوخ کرده است.

شرکت مشاوره بازاریابی شما فرآیند شما را بررسی می کند و تعیین می کند که چگونه می توانید راهبردهای تولید سرنخ و پرورش را بهبود بخشید. یک مشاور می تواند به شما کمک کند تا استراتژی های موثری مانند سئو و وبلاگ نویسی برای افزایش ترافیک ایجاد کنید و به شما در ایجاد صفحات فرود و CTA کمک کند تا این بازدیدکنندگان وب را به سرنخ تبدیل کنید. شرکت های رشد محور از قدرت بازاریابی برای به دست آوردن سرنخ های با کیفیت و سرعت بخشیدن به جریان های درآمد استفاده می کنند. به مشاوران بازاریابی ما اجازه دهید با کمپین های بازاریابی مبتنی بر داده، مقرون به صرفه و بسیار مناسب، رشد بلندمدت شما را تضمین کنند. ما تجربه در بازاریابی سنتی را با دانش عمیق مدل‌ها، فناوری‌ها و پلتفرم‌هایی که استراتژی بازاریابی دیجیتال را پشتیبانی می‌کنند و شکل می‌دهند، ترکیب می‌کنیم. استراتژی بازاریابی شما باید متمرکز بر لیزر باشد تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید، سرنخ های واجد شرایط را به ارمغان بیاورید و تبدیل های ارزشمندی کسب کنید.

اگر واقعیت بازاریابی انتظارات را برآورده نمی کند، ممکن است زمان استفاده از خدمات مشاوره تجاری و بازاریابی فرا رسیده باشد. یک آژانس بازاریابی تمام وقت اگر از قبل یک تیم کاری در محل داشته باشد احتمالاً اضافی است. اما آنها متعجبند که آیا شرکت ممکن است از یک CMO فراکشنال یا یک مشاور بازاریابی سود بیشتری ببرد. شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی مکان‌های عالی برای تعامل با مشتریان بالقوه و بازگشتی و شروع حضور دیجیتالی برای برند شما هستند. خدمات مشاوره رسانه های اجتماعی Brafton برای هر یک از مشتریان ما طراحی شده است و صنعت شما، برند شما و مخاطبان شما را در نظر می گیرد. ما به طور پیوسته حضور شما را در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنیم، فالوورهای شما را افزایش می دهیم، با تأثیرگذاران صنعت کار می کنیم و کاربران را به کانال های دیگر شما هدایت می کنیم.

چشم‌انداز دیجیتال مارکتینگ می‌تواند در یک لحظه تغییر کند و همه کسب‌وکارها منابع داخلی یا تخصص لازم برای همگام شدن با پیشرفت‌های جدید را ندارند. چه یک کسب‌وکار کوچک یا یک شرکت بزرگ باشید، خدمات مشاوره بازاریابی برافتون می‌تواند به شما کمک کند با استراتژی‌های پیشرفته‌ای که ROI شفاف ایجاد می‌کنند، از رقبا جلوتر بمانید. در حالی که ماندن در بالای هر روند غیرممکن است، شما باید از استراتژی هایی که به بهترین وجه برند مشتری شما را می سازند، درک داشته باشید. این ممکن است به معنای هر چیزی باشد، از یادگیری اصول بهینه سازی موتورهای جستجو تا درک آخرین فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری. بهترین مشاوران بازاریابی به طور مداوم در حال تحقیق و یادگیری مهارت های جدید هستند تا بتوانند به مشتریان خود کمک کنند تا از آخرین روندها مطلع شوند.

در نتیجه، مشاوره بازاریابی یک نقش تخصصی است که توسط کارشناسان بسیار با تجربه در کانال های بازاریابی خاص مانند رسانه های اجتماعی یا حتی مشاوران فنی تخصصی در پلتفرمی مانند HubSpot، MailChimp یا تبلیغات جستجوی گوگل انجام می شود. در مرحله ای از توسعه یک شرکت، بررسی عمیق عملکرد استراتژی بازاریابی نه تنها ایده خوبی است، بلکه برای حرکت به نقاط عطف بعدی رشد ضروری است. این وظیفه بسیار مهمی است که نمی‌توان آن را به یک مدیر بازاریابی داخلی سطح متوسط ​​یا یک مشاور بازاریابی مستقل یا آزاد سپرد.

مزایای اصلی خدمات مشاوره بازاریابی

L.E.K. مشاوره به شرکت ها کمک می کند تا استراتژی بازاریابی و فروش خود را برای رشد سودآور بهینه کنند. ما این کار را با جمع‌آوری اطلاعات از مشتریان، بازارها، محیط‌های تجاری و سازمان داخلی شما انجام می‌دهیم. سپس پیامدهای اقتصادی این بینش‌ها را مدل‌سازی می‌کنیم و آنها را با آنچه برای شرکت‌های دیگر کار می‌کند مقایسه می‌کنیم.

مزیت اصلی استخدام مشاور بازاریابی برای طراحی گزارش ها و داشبوردها این است که آنها منابع خارجی با مجموعه ای از استانداردهای جامد در ردیابی و تجزیه و تحلیل هستند. بر این اساس، مشاوران می توانند در حل تعارض مشترک بین بخش های بازاریابی و مدیریت ارشد کمک کنند. علاوه بر این، نقش کلیدی مشاوره بازاریابی، ممیزی کانال های پولی و ارائه توصیه هایی در مورد ترکیب کانال ها و همچنین فرآیند بهینه سازی پلت فرم های تبلیغات دیجیتال مانند تبلیغات جستجوی گوگل، تبلیغات فیس بوک، نمایش، برنامه نویسی و سایر رسانه های اجتماعی پولی است. در حالی که شرکت های متوسط ​​دارای یک برند و رویکرد بازاریابی تثبیت شده هستند، استارت آپ ها به دنبال متخصصانی هستند که در تنظیم استراتژی و برند کمک کنند.

شرکت مشاوره بازاریابی گروهی از متخصصان بازاریابی است که شرکت ها و کسب و کارها فعالیت های بازاریابی خود را به آنها برون سپاری می کنند. آنها معمولاً متشکل از مدیران باتجربه بازاریابی هستند که تجربه کار در صنایع مختلف را داشته اند. این مدیران توسط تیم های مختلف در شرکت مانند تبلیغات، طراحی، تحقیقات و فناوری بازاریابی پشتیبانی می شوند. آنها تجزیه و تحلیل جامعی از بازار ارائه می دهند و به مشتریان کمک می کنند تا تجارت خود را بهبود بخشند.

آنها همچنین به مشتریان در انتخاب و استفاده موثر از جدیدترین ابزارهای بازاریابی کمک می کنند. در حالی که برخی از شرکت ها تنها زمانی به دنبال خدمات مشاوره بازاریابی هستند که با مشکلات اساسی در عملکرد بازاریابی خود مواجه می شوند، مشاوره در مراحل اولیه ایجاد فعالیت های بازاریابی از اهمیت بیشتری برخوردار است. به طور سنتی، مشاوران می توانند کمک های مهمی مانند تحقیقات و تحلیل بازار گسترده را برای کمک به تعیین اهداف تجاری ارائه دهند.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1045
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: