در یک مشاور مالیاتی باید به دنبال چه چیزی باشید؟
نوشته شده توسط : یک دوست


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالیاتی به سایت ما مراجعه نمایید
برای صاحبان مشاغل، گرفتن تصمیمات مالی مهم می تواند زمان بر و پیچیده باشد. ما با کسب‌وکارها کار می‌کنیم تا تغییرات قوانین مالیاتی و استانداردهای حسابداری را که می‌تواند طاقت‌فرسا به نظر برسد، تغییر دهیم. در هر صورت، آن‌ها وظیفه دارند راه‌های کارآمدی برای مشتریان بیابند تا بدهی‌های مالیاتی را به‌طور قانونی کاهش دهند، مالیات‌ها را بر روی پرتفوی‌های سرمایه‌گذاری مختلف محاسبه کنند، و کسرها و اعتبارات مناسب را پیدا کنند، و غیره. آنها همچنین می‌توانند اظهارنامه مالیاتی را برای مشتریان خود تهیه و ارسال کنند.

در یک مشاور مالیاتی باید به دنبال چه چیزی باشید؟

ما اظهارنامه سالانه شما را آماده می کنیم، به شما می گوییم که چه زمانی باید پرداخت کنید و اگر در گذشته مالیات زیادی پرداخت کرده اید، پول را برای شما پس می گیریم. تراست ها جزء منظم و اغلب کلیدی در اسلحه برنامه ریزی مالیات و املاک هستند. ما در مورد تراست های حفاظت از دارایی نیز به همراه تراست هایی که به طور خاص برای افراد دارای معلولیت طراحی شده اند، توصیه می کنیم.

بسته به وضعیت مالیات دهندگان، مشاوره و خدمات مشاور مالیاتی متفاوت خواهد بود. یک برنامه ریزی فردی برای بازنشستگی توصیه های متفاوتی از کارآفرینی که به دنبال راه اندازی فروشگاه است دریافت می کند. به همین ترتیب، یک سرمایه گذار املاک و مستغلات احتمالاً نیاز مالیاتی متفاوتی نسبت به یک تاجر کالا خواهد داشت. طیف گسترده ای از اعتمادهای ما می تواند به نیازهای برنامه ریزی مالیاتی مشتری، به ویژه کاهش مالیات بر ارث کمک کند.

علاوه بر ارائه کمک در زمینه اظهارنامه مالیاتی سالانه، CPA های رالی ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند چگونه می توانید برای آینده از طریق استراتژی های سودمند برای به حداقل رساندن بار مالیاتی خود در آینده برنامه ریزی کنید. در نهایت، امین مسئولیت توزیع دارایی های امانی به ذینفعان را به روشی که در سند امانت توضیح داده شده است. به عنوان مثال، تراست می تواند بگوید که دارایی های تراست باید به طور مساوی بین ذینفعان تقسیم شود و به طور کامل و بدون اعتماد به آنها داده شود. سایر اعتمادها ممکن است مقرر کنند که دارایی ها به طور مساوی بین ذینفعان تقسیم شود، اما در یک سهم امانی جداگانه برای منافع هر ذینفع نگهداری شود. هر سهم اعتماد جداگانه باید برای یک شماره شناسایی کارفرما درخواست دهد، اظهارنامه مالیاتی سالانه را ارسال کند، و حسابداری سالانه امانی را برای ذینفع تراست تهیه کند.

پرداخت

مشاوران مالی معمولاً در مورد اهداف مالی و موقعیت های منحصر به فرد هر مشتری بینشی به دست می آورند و تنها پس از آن مشاوره در مورد برنامه ریزی مالیاتی و آماده سازی مالیات ارائه می کنند. هیچ کس دوست ندارد بر روی پولی که به سختی به دست آورده است مالیات بپردازد، اما تعداد کمی از پیچیدگی های سیستم مالیاتی بریتانیا را درک می کنند. یک برنامه ریز مالی قابل اعتماد می تواند به شما کمک تخصصی در پیمایش پیچیدگی ها، شناسایی بهترین ساختارهای مالیاتی برای حفظ ثروت شما بدهد.

از سال 2000، ما به عنوان مشاور و مشاور مالیاتی قابل اعتماد برای مشاغل و افراد مختلف خدمت کرده ایم. تیم CPA ما چندین دهه تجربه و دانش را برای مشتریان تجاری و فردی ما به ارمغان می آورد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت حساب ریز بازدید نمایید
ما در تلاش هستیم تا به عنوان یک شریک و مشاور قابل اعتماد با شما کار کنیم و اطمینان حاصل کنیم که مشاوره و راهنمایی ما مطابق با نیازهای منحصر به فرد شما تنظیم و شخصی سازی شده است. رسیدگی به مالیات های مربوط به تراست ها و املاک می تواند پیچیده باشد و کارشناسان مالیاتی ما در مشاوره به مشتریان بسیار با تجربه هستند. به منظور رسیدگی به نیازهای شخصی و خانوادگی و در عین حال به حداکثر رساندن مزایای بالقوه برنامه ریزی مالیاتی، انواع مختلفی از اعتماد وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.

تراست ها همچنین می توانند برای اطمینان از اینکه فقط افراد تعیین شده می توانند از دارایی شما بهره مند شوند، استفاده شود، که برای مشتریانی که مایل به محافظت در برابر طلاق هستند یا دارای ترتیبات پیچیده خانوادگی هستند مهم است. تراست ها که به صورت حرفه ای مدیریت می شوند، ممکن است با توزیع درآمد بین همه متولیان، نرخ های مالیاتی بالاتر را برای ذینفعانی که نرخ مالیات پایین تری دارند کاهش دهند. تیم حرفه ای ما شامل وکلا، مشاوران مالیاتی مجاز، تکنسین ها، متخصصان وثیقه، سردفتر اسناد رسمی، و اعضای انجمن متخصصین امانت و املاک و انجمن متخصصان امانت و وثیقه متخاصم است.

پیمایش کد مالیاتی کسب و کار یک مسئولیت دیگر در کنار وظیفه دلهره آور اداره تجارت شما است. دریافت راهنمایی آگاهانه از صدای تجربه و همچنین دسترسی به انواع خدمات حسابداری به رفع اشتباهات، کاهش بار مالیاتی و به حداقل رساندن زمان صرف شده برای حسابداری و حسابداری کمک می کند. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا برای بدهی‌های مالیاتی آینده برنامه‌ریزی کنید تا هیچ شگفتی‌ای وجود نداشته باشد.

با شناختن شما و درک اهدافتان، می‌توانیم ایده روشنی از معافیت‌ها و کمک‌های مالیاتی به دست آوریم. از به حداقل رساندن مالیات بر درآمدتان گرفته تا نظارت دقیق بر هر گونه سود سرمایه، ما سرمایه گذاری های شما را به طور موثر برنامه ریزی می کنیم، بنابراین در پول خود صرفه جویی می کنید و مالیات بیشتری از آنچه لازم است پرداخت نمی کنید. وسعت تجربه و عمل ما برنامه ریزی مالیات بر ارث، مشاوره مالیاتی بر عایدی سرمایه، مالیات بر زمین و مالیات بر تراست ها و املاک را پوشش می دهد. انواع مختلفی از تهیه کنندگان اظهارنامه مالیاتی، از جمله حسابداران رسمی، نمایندگان ثبت نام شده، وکلا، و بسیاری دیگر که دارای اعتبار حرفه ای نیستند، وجود دارد. شما انتظار دارید که تهیه کننده شما در تهیه مالیات مهارت داشته باشد و اظهارنامه مالیات بر درآمد شما را به طور دقیق تنظیم کند.

آنها می توانند به شما در پرداخت مالیات در سال آینده و سال بعد از آن کمک کنند

سطوح و پایه های مالیات و معافیت های مالیاتی می تواند در هر زمان تغییر کند. اگر با مالیات های فردی یا تجاری خود مشکل دارید یا مشکلات مالیاتی حل نشده ای در سال های گذشته دارید، ما خدمات مشاوره مالیاتی جامعی را ارائه می دهیم تا به شما در اتخاذ بهترین تصمیمات در حرکت رو به جلو کمک کنیم. اکثر تهیه کنندگان اظهارنامه مالیاتی خدمات مالیاتی برجسته و حرفه ای را ارائه می دهند. با این حال، هر سال، برخی از مالیات دهندگان به دلیل انتخاب اشتباه تهیه کننده اظهارنامه مالیاتی از نظر مالی آسیب می بینند. حتماً نکات ما را برای انتخاب تهیه‌کننده مالیات و نحوه جلوگیری از تهیه‌کنندگان غیراخلاقی اظهارنامه "شبح" بررسی کنید. مشاوران مالی مسئول هر جنبه ای از زندگی مالی مشتریان خود هستند، از برنامه ریزی املاک گرفته تا برنامه ریزی مالیاتی تا پس انداز برای بازنشستگی و موارد دیگر.

سطوح و پایه های مالیات و معافیت های مالیاتی، می تواند در هر زمان تغییر کند و به طور کلی به شرایط فردی بستگی دارد. این می تواند هر چیزی باشد، از خانه دوم گرفته تا سهام و سهام یا اقلام ارزشمندی مانند جواهرات یا عتیقه جات. 12300 پوند معاف از مالیات برای امسال وجود دارد، پس از آن این نرخ به سطح مالیات بر درآمدی که پرداخت می‌کنید بستگی دارد - 10٪ برای مالیات دهندگان با نرخ پایه و 20٪ برای پرداخت کنندگان با نرخ بالاتر (و 18٪ و 28). چه یک شرکت انفرادی یا یک شرکت بزرگ را اداره کنید، مالیات های تجاری پیچیده است و یک خطای کوچک می تواند منجر به جریمه های بزرگی شود.

علیرغم تغییرات مالیاتی اخیر، تراست‌ها هنوز به خانواده‌ها وسیله‌ای مؤثر برای انتقال ثروت به نسل‌ها ارائه می‌دهند و در عین حال از فروپاشی زناشویی، اختلافات خانوادگی، ورشکستگی و ذینفعان «سرفراز» محافظت می‌کنند. هدف اصلی برنامه ریزان مالی ما این است که به شما در تعیین اهداف زندگی خود کمک کنند تا بتوانند یک برنامه مالی برای کمک به شما برای دستیابی به آنها تعیین کنند. بخش کلیدی این طرح، سازماندهی امور مالی شما به کارآمدترین روش برای به حداقل رساندن بدهی های مالیاتی شما، از مالیات بر درآمد و IHT گرفته تا CGT است. اگر برنامه ای برای جلوگیری از وقوع آن وجود نداشته باشد، همه این مالیات ها می توانند به ثروت شما آسیب بزنند. مشکل اینجاست که سیستم مالیاتی بین‌المللی که تقریباً یک قرن پیش برای جلوگیری از مالیات مضاعف طراحی شده بود، با روش‌های تجاری مدرن پیشی گرفته بود و اکنون می‌توانست توسط برخی شرکت‌ها برای پرداخت نرخ‌های مالیاتی کم، تک رقمی و موثر دستکاری شود.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: