طیف گسترده ای از زمینه های مالی
نوشته شده توسط : یک دوست

هنگامی که دارایی ها به نام شما به عنوان امین عنوان می شود، شما توانایی مدیریت و سرمایه گذاری دارایی ها را خواهید داشت. تراست ها می توانند یک ابزار برنامه ریزی مالیاتی مفید با پیامدهای مالیات بر ارث، مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر درآمد باشند. انواع مختلف اعتماد می تواند برای شرایط مختلف مناسب باشد و می تواند عناصر انعطاف پذیری و حفاظت از دارایی را با تأمین درآمد برای فرزندان یا سایر اعضای خانواده ترکیب کند.

به عنوان یک مشاور تجاری و مالیاتی مورد اعتماد، هدف ما این است که منابع و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید در مورد اهداف شخصی، تجاری و مالی خود تصمیمات آگاهانه بگیرید. یک امین وظیفه امانتداری دارد که دارایی های امانی را با احتیاط سرمایه گذاری کند. اغلب درک می شود که این بدان معناست که متولی دارایی ها را برای دستیابی به رشد معقول با حداقل ریسک سرمایه گذاری می کند. تنوع، کلید تضمین تخصیص مناسب دارایی های نقدی، دارایی های حفظ سرمایه و دارایی های تولید کننده درآمد است. یک وکیل و مشاور مالی می تواند به شما در تعیین تخصیص مناسب سرمایه گذاری کمک کند.

تهیه اظهارنامه مالیاتی دارایی، هدیه و امانت - ارائه اظهارنامه مالیاتی فدرال برای املاک، هدایا و تراست ها یک فرآیند دقیق است. حسابداران مالیاتی املاک ما می توانند به شما کمک کنند تا از هرگونه معافیت مالیاتی املاک و سایر مزایای مالیاتی برای کاهش بدهی مالیاتی دارایی خود استفاده کامل کنید. ما علاوه بر راهنمایی و مشاوره مشاغل در امور مالیاتی، با افراد نیز همکاری داریم.

آنها اهداف مالی شما را درک می کنند

همچنین می توان از آنها برای اعمال کنترل بر انتقال ثروت شخصی به افراد دیگر استفاده کرد. CPAهای ما با مشتریان ما به عنوان مشاوران قابل اعتماد کار می کنند تا درک کاملی از تجارت آنها به دست آورند. ما با مشتریان به صورت محلی در رالی و مناطق اطراف آن، و همچنین در سراسر کارولینای شمالی و سایر ایالت ها کار می کنیم. هدف ما افزایش ارزش شرکت شما و بهبود درک فرآیندهای مالیاتی، صورت‌های مالی و حسابداری مالیات است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت پارسا حساب ایرانیان بازدید نمایید
یک نهاد مالیات‌دهنده، مانند یک فرد، شراکت، شرکت، تراست و غیره که وضعیت مالی پیچیده‌ای دارد (مثلاً سرمایه‌گذاری‌ها و کسورات پیچیده) می‌تواند به دنبال تخصص یک مشاور مالیاتی برای کمک به به حداقل رساندن میزان مالیات‌های پرداختی باشد. قانون کاهش مالیات و مشاغل، که در دسامبر 2017 به تصویب رسید، چندین تغییر مهم ایجاد کرد که بر افراد و مشاغل فعال در بازار جهانی تأثیر گذاشت. تیم CPA ما آماده است تا شما را از طریق این تحمیل های همیشه پیچیده و اغلب سنگین راهنمایی کند. چه در یک کشور خارجی سفر کنید یا کار کنید، دارایی‌ها یا سرمایه‌گذاری‌های خارجی دارید، تجارتی در خارج از کشور دارید یا در فعالیت‌های منبع خارجی دیگری شرکت می‌کنید، ما آماده کمک به شما هستیم.

سود می تواند به داخل و خارج از حوزه قضایی منتقل شود تا صورتحساب های مالیاتی کاهش یابد و منجر به فرسایش پایه های مالیاتی در این فرآیند شود. شهروندانی که در همه جا مالیات بیشتری را به دوش کشیده‌اند، نمی‌توانستند بفهمند که چرا شرکت‌ها، که برخی از آنها به دلیل ایجاد بحران مالی مقصر شناخته می‌شوند، اجازه داده می‌شوند تا از آن فرار کنند. مسائل مالیاتی شرکت ها که در گذشته شاید در مطبوعات مالی به طور گذرا مطرح می شد، به اخبار صفحه اول تبدیل شد.

شما باید با یک وکیل و حسابدار کار کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام اظهارنامه های مالیاتی به موقع تنظیم و پرداخت می شوند، از جمله اظهارنامه مالیات بر درآمد نهایی متوفی و ​​اظهارنامه مالیاتی سالانه. در نهایت، باید با یک وکیل کار کنید تا تعیین کنید که آیا اظهارنامه مالیاتی دارایی سررسید است یا خیر. اگر مالیات بر دارایی بدهکار باشد، اظهارنامه مالیاتی دارایی باید ظرف 9 ماه از تاریخ فوت متوفی تسلیم شود.

مالیات همه چیز در مورد اعتماد است

ما یک تیم اختصاصی متشکل از متخصصان اعتماد واجد شرایط، از جمله اعضای انجمن اعتماد هستیم

ساختارهای مالیاتی

آنها در مورد ازدواج شما، درآمد، فرزندان و شماره تامین اجتماعی شما - جزئیات زندگی مالی شما را می دانند. افراد تشویق می شوند قبل از ایجاد یک حساب بازنشستگی، و در مورد هرگونه مالیات احتمالی، ERISA و پیامدهای مرتبط هر گونه سرمایه گذاری یا سایر معاملات انجام شده در رابطه با حساب بازنشستگی، با مشاوران مالیاتی و حقوقی خود مشورت کنند. افراد باید با مشاور مالیاتی خود برای امور مربوط به مالیات و برنامه ریزی مالیاتی و وکیل خود برای امور مربوط به برنامه ریزی امانت و دارایی، کمک های خیریه، برنامه ریزی بشردوستانه و سایر موارد قانونی مشورت کنند. هنگامی که با شما برنامه ریزی مالیات بر املاک را انجام می دهیم، در مورد رویدادهای آینده زندگی صحبت می کنیم تا به تعیین مناسب ترین برنامه برای دستیابی به اهداف شما کمک کنیم. و اگر هنوز نمی دانید که می خواهید در پنج، 10 یا 20 سال آینده از نظر مالی کجا باشید، ما نیز می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. ما تلاش می کنیم تا با همکاری تیمی با آنها و مشاوران آنها (امنا، وکلا، مشاوران بیمه و غیره) آرامش خاطری را برای مشتریان خود فراهم کنیم تا از موفقیت آنها در این فرآیند اطمینان حاصل کنیم.

اگر ملکی را بفروشید و متحمل مالیات بر عایدی سرمایه در معامله شوید، باید اظهارنامه مالیاتی ارائه کنید و همچنین مالیاتی را که باید ظرف 60 روز پس از اتمام انجام شود پرداخت کنید، در غیر این صورت جریمه هایی ایجاد می شود. به عنوان مشتری ITP The Income Tax Professionals، در تمام طول سال از مشاور محلی خود پشتیبانی خواهید داشت. ایجاد یک نوع اعتماد مناسب ابزاری سودمند برای محافظت از دارایی های تجاری و خانواده، مدیریت درآمد و برنامه ریزی برای آینده مالی شما است. یک اعتماد که به درستی پیکربندی شود، به شما امکان می دهد توزیع درآمد، مالیات ها را به حداقل رسانده و مدیریت کنید و ساختار محکمی برای به حداکثر رساندن محافظت از ثروت درازمدت ایجاد کند. تراست ها بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی کلی برنامه ریزی مالیاتی خانواده هستند. ما در مورد تمام جنبه های راه اندازی، اداره و در صورت لزوم انحلال تراست ها مشاوره می دهیم.

بسیاری از تراست ها از متولی می خواهند که حسابداری سالانه امانی را به ذینفعان ارائه دهد. حسابداری امانی ارزش بازار منصفانه همه دارایی های امانی، درآمد به دست آمده، مالیات ها و هزینه ها و هرگونه توزیع اعتماد را نشان می دهد. تمام رسیدها، صورت‌حساب‌های بانکی، صورت‌حساب‌های کارگزاری، و اظهارات پایانی را در دسترس داشته باشید تا به شما در تهیه یک حسابداری امانی کمک کند. حتی اگر اعتماد شما را ملزم به تهیه یک حسابداری امانی نداشته باشد، همچنان باید سوابق همه معاملات امانی را نگه دارید تا تصمیمات خود را به ذینفعان اعتماد منتقل کنید و از خود در برابر مسئولیت محافظت کنید. تراست ها می توانند برای مشتریانی مفید باشند که به دنبال حفظ ثروت موجود در خانواده خود برای حال و آینده هستند. اگرچه برای همه مشتریان ما مناسب نیست، اما در شرایط مناسب، تراست ها می توانند روشی مطمئن، انعطاف پذیر و بالقوه مالیاتی کارآمد برای انتقال دارایی ها از طریق نسل ها باشند.

مشاوران مالی در طیف گسترده ای از زمینه های مالی از جمله تهیه اظهارنامه مالیاتی و برنامه ریزی مالیاتی برای مشتریان خود مشارکت دارند. بسیاری از مشاوران مالی، اما نه همه، در مسائل مالیاتی تخصص دارند و مشاوره مالیاتی جامعی را به مشتریان خود ارائه می دهند، از جمله حل مشکلات مالیاتی، برنامه ریزی مالیاتی، تهیه اظهارنامه و همچنین تهیه اظهارنامه مالیاتی دارایی، هدیه و امانت. بسیاری از مشاوران مالی که برای مشتریان خود مالیات انجام می دهند، معمولاً دارای گواهینامه های مرتبط هستند، مانند حسابدار رسمی و برنامه ریز مالی خبره. تیم ما در نورویچ انواع خدمات برنامه ریزی مالیاتی را به افراد، خانواده ها و مشاغل خانوادگی در موضوعاتی از جمله برنامه ریزی مالیات بر ارث، مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر درآمد ارائه می دهد. به طور معمول، مشاوران مالی با مشتریان خود در مورد مسائل مالیاتی خاص کار می کنند، اما می توانند در خدمات آماده سازی مالیات نیز شرکت کنند. مشاوران مالی با مشتریان خود می نشینند و با آنها کار می کنند تا بازده مالیاتی و جریان نقدی آنها را به حداکثر برسانند.

بنابراین بسیار مهم است که موقعیت های مالیاتی همه کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته اند را در نظر بگیرید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالی آنلاین به سایت ما مراجعه نمایید
توجه به نقش درآمد حسابداری اعتماد هنگام تهیه اظهارنامه مالیات بر درآمد سالانه برای تراست مهم است، نقشی که از زمان تصویب TCJA برجسته تر شده است. مالیات دهندگان می توانند در برنامه ریزی مالیات بر هدیه و دارایی با استفاده از تراست ها و استفاده از قراردادهای ارزش گذاری قابل اجرا، از مزایای منحصر به فردی برخوردار شوند.

به عنوان امین، شما مسئول مدیریت دارایی های اعتماد هستید و باید کنترل دارایی های اعتماد را در دست بگیرید. این بدان معناست که شما باید با مشاور مالی، حسابدار و وکیل متوفی تماس بگیرید تا هر گونه دارایی اعتماد را پیدا کنید. در مرحله بعد، با مشاور مالی و بانکدار متوفی همکاری کنید تا عناوین دارایی‌ها را به‌روزرسانی کنید تا نشان دهد که اکنون شما امین هستید. اطمینان حاصل کنید که مزایای فوت ناشی از هر گونه بیمه نامه عمر، تامین اجتماعی یا هر آژانس یا انجمن دیگری را دریافت می کنید. دارایی هایی که به نام متوفی عنوان شده اند، ممکن است قبل از اینکه به نام تراست ثبت شوند، مشمول رسیدگی به ضمانت می شوند.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: