انتخاب یک کارشناس مالیاتی
نوشته شده توسط : یک دوست

این بخش اول از به‌روزرسانی سالانه مسائل مربوط به مالیات بر اعتماد و هدیه را پوشش می‌دهد، از جمله مقرراتی که در مورد کسرهای مجاز برای تراست‌ها و دارایی‌ها پس از حذف کسرهای مختلف از سوی TCJA برای افراد توضیح می‌دهد. مدیریت ثروت چک لیست پرونده مالیاتی 2021 شما از این چک لیست برای کمک به آماده شدن برای ارسال اظهارنامه مالیات بر درآمد 2021 خود استفاده کنید. مشاور مالیاتی یک متخصص مالی است که در مورد استراتژی هایی برای به حداقل رساندن مالیات های بدهی مشاوره می دهد و در عین حال در محدوده قانون و مقررات باقی می ماند. در حالی که تخصیص دارایی همواره نقطه شروعی برای کمک به مشتریان برای دستیابی به اهدافشان است، برنامه ریزی مالیاتی موثر نیز بسیار مهم است.

با شناختن شما و درک اهدافتان، می‌توانیم ایده روشنی از معافیت‌ها و کمک‌های مالیاتی به دست آوریم. از به حداقل رساندن مالیات بر درآمدتان گرفته تا نظارت دقیق بر هر گونه سود سرمایه، ما سرمایه گذاری های شما را به طور موثر برنامه ریزی می کنیم، بنابراین در پول خود صرفه جویی می کنید و مالیات بیشتری از آنچه لازم است پرداخت نمی کنید. وسعت تجربه و عمل ما برنامه ریزی مالیات بر ارث، مشاوره مالیاتی بر عایدی سرمایه، مالیات بر زمین و مالیات بر تراست ها و املاک را پوشش می دهد. انواع مختلفی از تهیه کنندگان اظهارنامه مالیاتی، از جمله حسابداران رسمی، نمایندگان ثبت نام شده، وکلا، و بسیاری دیگر که دارای اعتبار حرفه ای نیستند، وجود دارد. شما انتظار دارید که تهیه کننده شما در تهیه مالیات مهارت داشته باشد و اظهارنامه مالیات بر درآمد شما را به طور دقیق تنظیم کند.

تماس بگیرید یا دفتر محلی Investec خود را پیدا کنید

آنها با هم طیف وسیعی از خدمات حقوقی بی‌رقیب و متخصص را ارائه می‌کنند که برای رفع نیازهای شما اختصاص داده شده است. هرچه مالیات بیشتری بپردازید، سرمایه‌گذاری‌های شما برای دستیابی به همان بازده باید سخت‌تر کار کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت گروه مشاوره مدیریت نورا بازدید نمایید
همچنین، مشاوران مالی که در انجام مالیات تخصص دارند، نمایندگان ثبت نام شده را انتخاب می کنند - تهیه کنندگان اظهارنامه مالیاتی که در خدمات درآمد داخلی ثبت شده اند.

آیا می توانم با یکی از خیریه های ارائه دهنده مشاوره مالیاتی تماس بگیرم؟

مشاوران مالی در طیف گسترده ای از زمینه های مالی از جمله تهیه اظهارنامه مالیاتی و برنامه ریزی مالیاتی برای مشتریان خود مشارکت دارند. بسیاری از مشاوران مالی، اما نه همه، در مسائل مالیاتی تخصص دارند و مشاوره مالیاتی جامعی را به مشتریان خود ارائه می دهند، از جمله حل مشکلات مالیاتی، برنامه ریزی مالیاتی، تهیه اظهارنامه و همچنین تهیه اظهارنامه مالیاتی دارایی، هدیه و امانت. بسیاری از مشاوران مالی که برای مشتریان خود مالیات انجام می دهند، معمولاً دارای گواهینامه های مرتبط هستند، مانند حسابدار رسمی و برنامه ریز مالی خبره. تیم ما در نورویچ انواع خدمات برنامه ریزی مالیاتی را به افراد، خانواده ها و مشاغل خانوادگی در موضوعاتی از جمله برنامه ریزی مالیات بر ارث، مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر درآمد ارائه می دهد. به طور معمول، مشاوران مالی با مشتریان خود در مورد مسائل مالیاتی خاص کار می کنند، اما می توانند در خدمات آماده سازی مالیات نیز شرکت کنند. مشاوران مالی با مشتریان خود می نشینند و با آنها کار می کنند تا بازده مالیاتی و جریان نقدی آنها را به حداکثر برسانند.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالی و اقتصادی به سایت ما مراجعه نمایید
مشاوران مالی معمولاً در مورد اهداف مالی و موقعیت های منحصر به فرد هر مشتری بینشی به دست می آورند و تنها پس از آن مشاوره در مورد برنامه ریزی مالیاتی و آماده سازی مالیات ارائه می کنند. هیچ کس دوست ندارد بر روی پولی که به سختی به دست آورده است مالیات بپردازد، اما تعداد کمی از پیچیدگی های سیستم مالیاتی بریتانیا را درک می کنند. یک برنامه ریز مالی قابل اعتماد می تواند به شما کمک تخصصی در پیمایش پیچیدگی ها، شناسایی بهترین ساختارهای مالیاتی برای حفظ ثروت شما بدهد.

تراست ها همچنین می توانند برای اطمینان از اینکه فقط افراد تعیین شده می توانند از دارایی شما بهره مند شوند، استفاده شود، که برای مشتریانی که مایل به محافظت در برابر طلاق هستند یا دارای ترتیبات پیچیده خانوادگی هستند مهم است. تراست ها که به صورت حرفه ای مدیریت می شوند، ممکن است با توزیع درآمد بین همه متولیان، نرخ های مالیاتی بالاتر را برای ذینفعانی که نرخ مالیات پایین تری دارند کاهش دهند. تیم حرفه ای ما شامل وکلا، مشاوران مالیاتی مجاز، تکنسین ها، متخصصان وثیقه، سردفتر اسناد رسمی، و اعضای انجمن متخصصین امانت و املاک و انجمن متخصصان امانت و وثیقه متخاصم است.

ما اظهارنامه سالانه شما را آماده می کنیم، به شما می گوییم که چه زمانی باید پرداخت کنید و اگر در گذشته مالیات زیادی پرداخت کرده اید، پول را برای شما پس می گیریم. تراست ها جزء منظم و اغلب کلیدی در اسلحه برنامه ریزی مالیات و املاک هستند. ما در مورد تراست های حفاظت از دارایی نیز به همراه تراست هایی که به طور خاص برای افراد دارای معلولیت طراحی شده اند، توصیه می کنیم.

پیمایش کد مالیاتی کسب و کار یک مسئولیت دیگر در کنار وظیفه دلهره آور اداره تجارت شما است. دریافت راهنمایی آگاهانه از صدای تجربه و همچنین دسترسی به انواع خدمات حسابداری به رفع اشتباهات، کاهش بار مالیاتی و به حداقل رساندن زمان صرف شده برای حسابداری و حسابداری کمک می کند. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا برای بدهی‌های مالیاتی آینده برنامه‌ریزی کنید تا هیچ شگفتی‌ای وجود نداشته باشد.

مشتریانی که با مشکلات مالیاتی روبرو هستند معمولاً به دنبال خدمات مشاوران مالی هستند که می توانند به آنها کمک کنند تا مسائل مالیاتی خود را حل کنند یا تأثیر مالیات بر ترازنامه خود را کاهش دهند. مشاوران مالی اغلب به مشتریان خود کمک می کنند تا مشکلات مالیاتی خود را حل کنند. از آنجایی که مشاوران مالیاتی به قوانین مالیاتی و دستورالعمل‌های IRS مسلط هستند، مشاغل ممکن است خدمات خود را برای نمایندگی کسب‌وکارها در برابر مقامات مالیاتی و دادگاه‌ها حفظ کنند تا مسائل مربوط به مالیات را حل کنند. برنامه ریزی بیمه عمر- برنامه ریزی صحیح بیمه عمر می تواند به محافظت از درآمد شما کمک کند، به مدیریت مالیات کمک کند و به خانواده ها کمک کند تا از خطرات مالی و هزینه های غیرمنتظره نجات پیدا کنند. کارشناسان برنامه ریزی املاک آرمانینو می توانند به شما در تشخیص نوع و میزان صحیح بیمه عمر کمک کنند تا آرامش را برای عزیزانتان فراهم کنند. سطوح و پایه های مالیات و معافیت های مالیاتی می تواند در هر زمان تغییر کند و به شرایط فردی بستگی دارد.

از سال 2000، ما به عنوان مشاور و مشاور مالیاتی قابل اعتماد برای مشاغل و افراد مختلف خدمت کرده ایم. تیم CPA ما چندین دهه تجربه و دانش را برای مشتریان تجاری و فردی ما به ارمغان می آورد. ما در تلاش هستیم تا به عنوان یک شریک و مشاور قابل اعتماد با شما کار کنیم و اطمینان حاصل کنیم که مشاوره و راهنمایی ما مطابق با نیازهای منحصر به فرد شما تنظیم و شخصی سازی شده است. رسیدگی به مالیات های مربوط به تراست ها و املاک می تواند پیچیده باشد و کارشناسان مالیاتی ما در مشاوره به مشتریان بسیار با تجربه هستند. به منظور رسیدگی به نیازهای شخصی و خانوادگی و در عین حال به حداکثر رساندن مزایای بالقوه برنامه ریزی مالیاتی، انواع مختلفی از اعتماد وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: