بزرگترین شرکت های مشاوره مالی جهانی
نوشته شده توسط : یک دوست

حسابرسی فناوری اطلاعات | امنیت سایبری | تضمین فناوری اطلاعات | مشاوران امنیت فناوری اطلاعات - OCD Tech یک شرکت مشاوره فناوری است که به امنیت فناوری اطلاعات و نیازهای مشاوره مشاغل در بوستون، برینتری و در سراسر نیوانگلند خدمت می کند. ما همچنین نظارت بر وب تاریک، انطباق با DFARS و بررسی کنترل‌های عمومی فناوری اطلاعات را ارائه می‌کنیم. اما Sarbanes-Oxley راحت‌ترین فرصت‌های فروش متقابل را از بین برد - حسابرسان در موقعیتی عالی برای ارائه کمک مشاوره هستند. یک تحلیل نشان داد که در سال 2000، مدیریت پسماند بالاترین صورت حساب حسابرسی را در بین بیش از 300 شرکت بزرگ مورد مطالعه داشت و 48 میلیون دلار به اندرسن پرداخت کرد. در همان سال، صورت‌حساب غیرحسابرسی آن به 31 میلیون دلار به اندرسن برای سایر خدمات رسید که شامل 22 میلیون دلار برای اصلاح سیستم‌های حسابداری و کنترل مالی شرکت بود.

چه در خدمت سازمان‌های بخش دولتی، چه به کسب‌وکارهای تحت مدیریت مالک، چه افراد خصوصی یا شرکت‌های فهرست‌شده با فعالیت‌های خارج از کشور، هدف ما کمک به مشتریانمان است که با اطمینان به جلو حرکت کنند. FTI Consulting یکی از بزرگترین شرکت های مشاوره مالی جهانی است. آنها در درجه اول به سازمان ها کمک می کنند تا مدیریت مالی، قانونی، عملیاتی و سیاسی را کاهش دهند

خدمات حسابرسی و نظرات

اندرسن از ارائه خدمات غیرحسابرسی به انرون کمی بیشتر از حسابرسی آن - 27 تا 25 میلیون دلار - در سال قبل از فروپاشی شرکت انرژی به دست آورد. زمانی که یک «هشت بزرگ» در میان شرکت‌های حسابداری وجود داشت، یک شرکت عامل هفت شرکت دیگر را برای خدمات مشاوره انتخاب می‌کرد، منهای شاید یک یا دو شرکت که ارتباط نزدیکی با یک شرکت رقیب داشتند. امروز، با یک چهار بزرگ (Deloitte، PwC، KPMG و Ernst گرنت تورنتون یکی از بزرگترین شبکه های خدمات حرفه ای در جهان است. این شرکت با ارائه قابلیت‌های حسابرسی و بیمه، مالیات و مشاوره مستقل، به رشد کسب‌وکارها، عملکرد مؤثرتر، مدیریت ریسک و مقررات و درک ارزش سهامداران کمک می‌کند.

خدمات مالی

ممنوعیت کار مشاوره برای مشتریان حسابرسی کاملاً مطلق نیست. مؤسسات حسابرسی مجازند هر دو نوع کار را برای مشتریان غیر آمریکایی انجام دهند و خدمات مشاوره ای را به شرکت های آمریکایی که مشتری حسابرسی نیستند نیز ارائه دهند. گزینه کمتر قانونی برای توصیف خدمات غیرحسابرسی به عنوان بخشی از یک تعهد حسابرسی می تواند به معنای دردسر بزرگ و جریمه های بزرگ باشد. ظاهراً PricewaterhouseCoopers این کار را برای 15 مشتری بین سال‌های 2013 و 2016 انجام داد که منجر به تسویه حساب 7.9 میلیون دلاری با کمیسیون بورس و اوراق بهادار شد. تیم خدمات تضمین ما هم شامل مهاجران و هم اتباع محلی می شود که به طور خاص آموزش دیده و واجد شرایط برای اطمینان از درک شرایط و مقررات محلی و همچنین الزامات و اقدامات بین المللی هستند.

پس از آن حسابرس با کیفیت بالا می تواند درآمد خود را با ارائه خدمات با کیفیت بالا فقط به مشتری پرخطر خود به حداکثر برساند، در حالی که فروش مشاوره - که اکنون به لطف کاهش رقابت قیمت بالاتری دارد - به دو شرکتی که حسابرسی نمی کند. شرکت با ریسک متوسط ​​به حسابرس با کیفیت پایین روی می آورد که می تواند برای رفاه اجتماعی خوب باشد (شرکت برای خدمات حسابرسی پرهزینه ای که به آن نیاز ندارد پول اضافی پرداخت نمی کند) یا بد (شرکت حسابرسی با کیفیت بالا را دریافت نمی کند). یک عملکرد حسابرسی داخلی بینش‌گر و مؤثر به رهبران اطمینان می‌دهد که سازمان‌هایشان می‌توانند نیازهای محیط‌های در حال تغییر را برآورده کنند. مدیریت ریسک، نظارت بر کنترل ها، افزایش امنیت و بهبود حاکمیت شرکتی از خدمات اصلی حسابرسی داخلی هستند. سازمان ها به طور فزاینده ای از حسابرسی داخلی به عنوان یک منبع استراتژیک استفاده می کنند و تشخیص می دهند که چشم انداز وسیع و عمیق حسابرسان داخلی از عملیات، ریسک ها و فرصت های بالقوه می تواند به تصمیم گیری تجاری کمک کند.

این امر می‌تواند شامل شروع و اجرای فعالیت برای آنها به صورت کاملاً برون‌سپاری یا کار با یک واحد حسابرسی داخلی موجود برای تکمیل تیم آنها در صورت کمبود کارکنان یا مهارت‌های کافی باشد. Protiviti به مدیران مالی و مدیران مالی کمک می کند تا عملکرد مالی خود را تقویت کرده و مسائل پیچیده حسابداری را مدیریت کنند، از جمله موقعیت های غیر معمول مانند ارائه مجدد مالی. علاوه بر این، تیم حسابرسی داخلی و مشاور مالی Protiviti به مشتریان کمک می کند تا خطرات کلاهبرداری خود را ارزیابی کنند و راه حل هایی را برای مدیریت بهتر این خطرات و هدایت تحقیقات در مورد بی نظمی های مالی پیاده سازی کنند. دیلویت یک ارائه دهنده جهانی حسابرسی، مالیاتی، خدمات مالی و مشاوره است.

یک صاحب کسب و کار باید خود را با این دستورالعمل ها آشنا کند تا اطمینان حاصل کند که اهداف او به شیوه ای حرفه ای و مطابق با استانداردهای تعیین شده برآورده می شود. L.E.K. Consulting یک مشاوره مدیریت جهانی با مشتریانی است که از استارت آپ های کوچک گرفته تا شرکت های سهامی خصوصی بزرگ را شامل می شود. دفتر مرکزی این شرکت در بوستون قرار دارد و دامنه فعالیت این شرکت به چهار قاره می رسد و تقریباً تمام بازارهای بزرگ در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار می دهد. این - همراه با تخصص عمیق در صنعت در وسعت مشتریان و قابلیت‌ها - فرصت‌های «شرکت بزرگ» زیادی را در یک شرکت نسبتاً متوسط ​​ایجاد می‌کند که می‌تواند تجربه شخصی‌تر از برخی از رقبای بزرگ‌تر خود را به کارکنان خود ارائه دهد. نه برای سود، تیم اختصاصی ما نه برای سود، در ارائه خدمات تجاری و حسابداری به بخش های آموزش، مسکن اجتماعی، خیریه و اعضای بدن متخصص هستند. ما طیف کاملی از حسابرسی داخلی و خارجی، مالیاتی، مالی شرکتی را ارائه می دهیم.

گروه مشاوره بوستون دومین شرکت مشاوره بزرگ از نظر درآمد است و به طور مداوم در برترین شرکت های مشاوره ما رتبه بالایی دارد. تیم‌های متنوع و جهانی شرکت، صنعت و تخصص عملکردی عمیقی را برای سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد و به آن‌ها کمک می‌کند تا رشد کنند، مزیت رقابتی پایدار ایجاد کنند و تأثیر اجتماعی مثبتی ایجاد کنند. این شرکت با هدف محوری تلاش می کند تا تأثیری پایدار برای کارکنان، مشتریان و جامعه خود ایجاد کند. خودی ها می گویند: "شما به چالش کشیده می شوید... و پاداش می گیرید."

خدمات شامل استراتژی شرکت، استراتژی بازاریابی و فروش، ادغام و اکتساب، و نوآوری است. عملیات تولیدی از جمله زنجیره تامین؛ عملیات خدماتی خاص بخش؛ عملیات زیرساختی شامل برون سپاری مشاوره و خدمات مشترک؛ و مدیریت مالی Saltmarsh طیف کاملی از خدمات انطباق حرفه ای و مشاوره را به بسیاری از صنایع و افراد با ارزش خالص ارائه می دهد. کرستون یک شبکه جهانی از شرکت های حسابداری است که خدمات حسابرسی و حسابداری، مالیات و مشاوره تجاری را ارائه می دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت موسسه حقوقی فردا بازدید نمایید
اعضای کرستون تخصص را با همدلی بهتر از هر کس دیگری ترکیب می کنند.

حسابرسی خدمات مالی

از آنجایی که روند فعلی بازار در حال تغییر به فراتر از حسابرسی سنتی است، هدف دیلویت این است که «مشاور انتخاب» در بازار باشد. دیلویت می تواند از تجربه، دیدگاه و دانش منحصر به فرد و گسترده حسابرسان خود بهره مند شود و در راستای استراتژی "به عنوان یک"، همکاری نزدیک با مشاوران تجاری، مالیاتی و امور مالی شرکت ضروری است.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالی به سایت ما مراجعه نمایید
این همچنین تضمین می‌کند که مهارت‌های حرفه‌ای حسابرسی در زمینه‌هایی استفاده می‌شود که بیشترین معنا را دارد و می‌تواند بیشترین ارزش را در حل مسائلی که مشتریان با آن مواجه هستند بیافزاید. تخصص کارکنان ما و کیفیت روش های ما از یک سو؛ دسترسی جهانی ما، خدمات ارزش افزوده و ثبات نشان داده شده در فراتر از انتظارات مشتری، از سوی دیگر، کلیدهای موفقیت ما هستند. © 2022 Grant Thornton Switzerland/Liechtenstein - تمامی حقوق محفوظ است.

میزان و پیچیدگی تغییرات نظارتی مستلزم استراتژی‌های تجاری قوی است که در مقابل بررسی دقیق قرار می‌گیرد. ما همچنین خدمات مشاوره تخصصی ریسک و مقررات را برای رسیدگی به چالش‌های خاصی که شرکت‌های این بخش با آن مواجه هستند، ارائه می‌کنیم. EY به سازمان جهانی اشاره دارد و ممکن است به یک یا چند شرکت عضو ارنست اشاره کند فیلیپ کروگر، مدیر حقوقی RSM در آفریقای جنوبی، بررسی می‌کند که چگونه COVID-19 روش استفاده از داده‌های شخصی را تغییر داده است و چرا مدیریت مؤثر داده‌ها کلید حاکمیت شرکتی خوب، مدیریت ریسک و شهرت برای مشاغل جهانی است. خواه در خدمت سازمان های بخش دولتی، کسب و کارهای تحت مدیریت مالک، افراد خصوصی یا شرکت های فهرست شده با فعالیت های خارج از کشور، هدف ما کمک به مشتریان خود برای دستیابی به جاه طلبی های خود است.

بینش و خدمات با کیفیتی که ارائه می کنیم به ایجاد اعتماد و اطمینان در بازارهای سرمایه و اقتصادهای سراسر جهان کمک می کند. ما رهبران برجسته ای را ایجاد می کنیم که برای تحقق وعده های ما به همه ذینفعان ما تیم می کنند. با انجام این کار، ما نقش مهمی در ساختن دنیای کاری بهتر برای مردم، مشتریان و جوامع خود داریم. مشاوران حسابرسی داخلی و مشاوران مالی Protiviti با مدیران اجرایی حسابرسی، کمیته های مدیریت و حسابرسی در شرکت هایی با هر اندازه ای، دولتی یا خصوصی کار می کنند تا به آنها در خدمات حسابرسی داخلی کمک کنند.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: