سبد سرمایه گذاری و تجزیه و تحلیل مالی
نوشته شده توسط : یک دوست

DTTL (همچنین به عنوان "Deloitte Global" شناخته می شود) خدماتی را به مشتریان ارائه نمی دهد. در ایالات متحده، Deloitte به یک یا چند شرکت عضو ایالات متحده در DTTL، نهادهای مرتبط با آنها که با نام "Deloitte" در ایالات متحده و شرکت های وابسته مربوطه فعالیت می کنند، اطلاق می شود. برخی از خدمات ممکن است برای گواهی مشتریان تحت قوانین و مقررات حسابداری عمومی در دسترس نباشد.

ما تخصص ارشد را با بینش های مبتنی بر داده و خدمات مشاوره سفارشی ترکیب می کنیم تا به مشتریان خود کمک کنیم تا پتانسیل کامل خود را به عنوان کاتالیزورهای توسعه، تجارت و رشد اقتصادی درک کنند. با استفاده از تجربه دنیای واقعی مشاوران مالی ما، دانش بی نظیر و مهارت های تحلیلی دقیق آنها، B.e.e. طیف گسترده ای از خدمات مشاوره مالی را ارائه می دهد. هدف ما حمایت از شرکت ها در اتخاذ تصمیمات آگاهانه و به حداکثر رساندن ارزش و هموار کردن مسیر آنها از طریق چالش های اجراست. مشاوره مالی شخصی معمولاً خدماتی است که توسط افرادی با منابع مالی قابل توجه و سبد سرمایه گذاری پیچیده مورد نیاز است.

سال ها تجربه

مهارت های مورد نیاز برای این دو نقش و همچنین انتظارات مشتری کمی متفاوت است. ما با شرکت‌هایی در سراسر طیف کامل خدمات مالی، از جمله بانکداری، پرداخت‌ها، بیمه، مدیریت ثروت و دارایی، و بازار سرمایه کار می‌کنیم. رویکرد بسیار مشارکتی ما برای کمک به مدیریت ریسک‌ها، کاهش هزینه‌ها، نوآوری، افزایش وفاداری مشتری، تبدیل داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها به یک سلاح رقابتی و دستیابی به تحولات دیجیتالی مهیج طراحی شده است. به طور خلاصه، مشاوران مالی توصیه های شخصی را برای کمک به سرمایه گذاران برای ایجاد ثروت ارائه می دهند. آنها ممکن است برنامه ریزی مالی ارائه دهند، سرمایه گذاری های مناسب را شناسایی کنند و تصمیمات بیمه را هدایت کنند. آنها اغلب خرید و فروش سرمایه گذاری هایی مانند سهام و اوراق قرضه را به نمایندگی از مشتریان خود هدایت می کنند.

تخصص کسب و کار

EY به سازمان جهانی اشاره دارد و ممکن است به یک یا چند شرکت عضو ارنست اشاره کند ما از شتاب دهنده های BI اثبات شده خود برای ارائه سریع قابلیت تحلیل پیشرفته به نوک انگشتان مشتریان استفاده می کنیم. با همسو کردن اهداف و بینش های استراتژیک کسب و کار با نقشه راه BI، به مشتریان خود کمک می کنیم تا ابتکارات BI خود را به طور پایدار رشد دهند و از بازگشت مالی و ارزش کسب و کار اطمینان حاصل کنیم. BI جدیدترین بینش ها را در مورد نوسازی راه حل های فناوری جهانی برای بانکداری، کارگزاری، بیمه و سایر موسسات مالی ارائه می دهد. فناوری جدید در بانکداری، بیمه، بازارهای جهانی و موارد دیگر به سرعت در حال تغییر صنعت خدمات مالی است.

آنها معمولاً گرانتر از مشاوران روبو هستند، اما مقرون به صرفه تر از مشاوره حضوری هستند. و طیف گسترده ای از خدمات از جمله مدیریت سرمایه گذاری و برنامه ریزی مالی را برای تخصص های مختلف ارائه می دهند. مشاوران یا مشاوران مالی به مشتریان تجزیه و تحلیل تصویر بزرگی از امور مالی خود ارائه می دهند. آنها جنبه های مختلف زندگی مالی مشتری، از جمله دارایی ها، هزینه ها و درآمد را تجزیه می کنند و به آنها کمک می کنند تا یک برنامه مالی برای رسیدن به انواع مختلف اهداف ایجاد کنند. این اهداف را می توان بر روی نقاط عطف خاصی مانند خرید خانه، نقل مکان به یک شهر دیگر، بازنشستگی و پرداخت هزینه تحصیل نوه متمرکز کرد. مشاوره مالی بین المللی یک شرکت بوتیک از کارشناسان جهانی است که با موسسات مالی توسعه در سراسر جهان بر روی طیف گسترده ای از چالش ها، از استراتژی و حاکمیت گرفته تا طراحی و بازاریابی ابزارهای مالی کار می کند.

یک درصد کارمزد معمولی 1٪ است، در حالی که هزینه معمول ساعتی برای مشاوره مالی بین 120 تا 300 دلار است. برخی از مشاوران ممکن است برای کمک به مشتریانی که به تازگی برنامه ریزی مالی را شروع کرده اند و نمی توانند نرخ ماهانه بالایی را پرداخت کنند، نرخ های پایین تری ارائه دهند. این مشاوره فرصتی را برای مشتری و مشاور فراهم می کند تا ببینند آیا برای یکدیگر مناسب هستند یا خیر. خدمات مشاوره مالی را به مشتریان با در نظر گرفتن فرصت های سرمایه گذاری، ساختار معامله، جستجوی یک طرح تامین مالی بهینه، یا برنامه ریزی برای اتخاذ استراتژی های صحیح مدیریت ریسک به مشتریان ارائه می دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت حساب ریز بازدید نمایید
اما، اگر به مشاوره برنامه ریزی مالی جامع تری نیاز دارید، کار با یک مشاور یا مشاور آنلاین می تواند یک گزینه میانی باشد.

خدمات مالی

اما یک تحلیلگر مالی مجاز بر مدیریت سبد سرمایه گذاری و تجزیه و تحلیل مالی تمرکز می کند. مشاوران مالی که به عنوان مشاوران مالی نیز شناخته می شوند، به مشتریان در زمینه مالیات، برنامه ریزی بازنشستگی، سرمایه گذاری و تصمیمات بیمه ای مشاوره می دهند تا به مشتریان در دستیابی به اهداف مالی خود کمک کنند. مشاوران مالی یا خوداشتغال هستند یا برای موسسات مالی یا شرکت های مشاوره کار می کنند.

ما به مشتریان خدمات مالی خود کمک می کنیم تا به بینش عمیق تری در مورد بازارهای خود از جمله تجربه مشتری، عملکرد محصول، عملیات، بازاریابی و موارد دیگر دست یابند. خدمات شامل استراتژی شرکت، استراتژی بازاریابی و فروش، ادغام و اکتساب، و نوآوری است. عملیات تولیدی از جمله زنجیره تامین؛ عملیات خدماتی خاص بخش؛ عملیات زیرساختی شامل برون سپاری مشاوره و خدمات مشترک؛ و مدیریت مالی آنها اغلب خدمات مختلفی را ارائه می دهند که مشاوره مالی آنها بر اساس نیازها و اهداف خاص مشتری است. در برخی موارد، یک مشاور مالی ممکن است تجربه برنامه ریزی مالی بیشتری نسبت به مشاور مالی معمولی داشته باشد. برای یافتن یک مشاور یا مشاور مالی در منطقه خود، ابزار تطبیق رایگان SmartAsset را امتحان کنید.

مشاوران روبو معمولاً پول مشتریان را در مجموعه ای از صندوق های قابل معامله در بورس و صندوق های مشترک سرمایه گذاری می کنند که در معرض سهام و اوراق قرضه قرار می گیرند و شاخص بازار را دنبال می کنند. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که اگر یک مشکل پیچیده املاک یا مالیات دارید، احتمالاً به مشاوره بسیار شخصی نیاز دارید که فقط یک انسان می تواند ارائه دهد. ارزیابی اولیه ممکن است شامل بررسی سایر موضوعات مدیریت مالی مانند مسائل بیمه و وضعیت مالیاتی شما نیز باشد. مشاور باید از طرح فعلی املاک شما و همچنین سایر متخصصان تیم برنامه ریزی شما مانند حسابداران و وکلا آگاه باشد. هنگامی که شما و مشاور موقعیت مالی فعلی و پیش بینی های آینده خود را درک کردید، آماده هستید تا با هم بر روی برنامه ای برای دستیابی به اهداف مالی و زندگی خود کار کنید. مشاوران مالی ما برای مشاوره و مدیریت فرآیندهای نهایی با مشتریان شریک می شوند.

مشاور مالی دیجیتال که به آن Robo-Avisor نیز می گویند، ابزاری است که برخی از شرکت ها برای مشتریان خود ارائه می دهند. یک مشاور رباتیک از الگوریتم های رایانه ای برای مدیریت پول شما بر اساس پاسخ به سؤالات در مورد اهداف و تحمل ریسک استفاده می کند. مشاوران روبو برای شروع نیازی به پول زیادی ندارند و هزینه کمتری نسبت به مشاوران مالی انسانی دارند. این خدمات می توانند در وقت شما صرفه جویی کنند و به طور بالقوه هزینه کمتری برای شما داشته باشند. بر اساس استاندارد امانتداری، مشاوران یا به صورت ساعتی یا به صورت درصدی از دارایی های تحت مدیریت مشتریان، هزینه دریافت می کنند.

یکی از شناخته شده ترین نام ها در تجارت جهانی، KPMG یک شبکه خدمات حرفه ای چند ملیتی و یکی از چهار شرکت بزرگ حسابداری است. در سمت مدیریت ریسک، آنها خدمات مشاوره ای در زمینه مدیریت ریسک مالی، پزشکی قانونی، حسابرسی داخلی، ریسک و انطباق و فناوری اطلاعات ارائه می دهند. با این حال، آنها عمدتاً در حسابرسی، حسابرسی داخلی، حسابداری، حسابداری قانونی، انطباق، بازیابی شرکتی، تضمین، مالیات، مدیریت ریسک و خدمات مشاوره مالی شناخته شده و متخصص هستند. همچنین باید توجه داشته باشید که مشاوران یا مشاوران مالی انواع مختلفی از خدمات را به مشتریان بسته به تخصص آنها ارائه می دهند. به عنوان مثال، یک برنامه ریز مالی معتبر به مشتریان در بسیاری از زمینه های برنامه ریزی مالی، از جمله مالیات، بازنشستگی، برنامه ریزی املاک و بیمه کمک می کند.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شبکه جهانی شرکت های عضو، / about را ببینید. Synergy یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه مشاوره مالی پروژه است که در بخش‌ها، جغرافیا و ساختارهای مالی تخصص دارد. خدمات ما شامل مدل سازی مالی، افزایش بدهی و سندیکاسیون، مدیریت مناقصه، هماهنگی با مشاوران فنی و حقوقی، مذاکرات قرارداد با متخلفان و مذاکرات اسناد مالی با وام دهندگان است. ما از روابط قوی خود با مشاوران فنی و حقوقی و موسسات مالی استفاده می کنیم. IBM به رهبران مالی کمک می‌کند تا رشد، کاهش ریسک، مدیریت هزینه‌ها، و بهبود تجربه مشتری و کارمندان را با استفاده از جریان‌های کاری هوشمند که اقدامات یکپارچه، شفاف و چابک را هدایت می‌کنند، انجام دهند. تیم مشاوران مالی مجرب ما با شما همکاری خواهند کرد تا تاریخچه مالی و اهداف آینده شما را عمیقاً بررسی کنند.

ما به شرکت های خدمات مالی کمک می کنیم تا فرآیندهای تجاری جدید را بهینه کنند و راه حل های فناوری جهانی را مدرن کنند. از بهینه‌سازی فرآیند گرفته تا مدیریت ریسک، مشاور مرکزی می‌تواند با سازمان مالی شما برای غلبه بر هر چالش تکنولوژیکی در صنعت شما همکاری کند. مشاور تخصیص دارایی را تنظیم می کند که هم با تحمل ریسک و هم با ظرفیت ریسک شما متناسب باشد.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالی به سایت ما مراجعه نمایید
تخصیص دارایی صرفاً عبارتی است برای تعیین اینکه چه درصدی از کل پرتفوی مالی شما در بین طبقات مختلف دارایی توزیع می شود. تخصیص دارایی شما با توجه به سن شما و مدت زمانی که قبل از بازنشستگی دارید تنظیم می شود. هر شرکت مشاوره مالی موظف است در هنگام خرید و فروش دارایی های مالی مطابق قانون و با سیاست سرمایه گذاری شرکت خود سرمایه گذاری کند.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1073
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: