مدیران مالی مورد اعتماد
نوشته شده توسط : یک دوست

آنها معمولاً گرانتر از مشاوران روبو هستند، اما مقرون به صرفه تر از مشاوره حضوری هستند. و طیف گسترده ای از خدمات از جمله مدیریت سرمایه گذاری و برنامه ریزی مالی را برای تخصص های مختلف ارائه می دهند. مشاوران یا مشاوران مالی به مشتریان تجزیه و تحلیل تصویر بزرگی از امور مالی خود ارائه می دهند. آنها جنبه های مختلف زندگی مالی مشتری، از جمله دارایی ها، هزینه ها و درآمد را تجزیه می کنند و به آنها کمک می کنند تا یک برنامه مالی برای رسیدن به انواع مختلف اهداف ایجاد کنند. این اهداف را می توان بر روی نقاط عطف خاصی مانند خرید خانه، نقل مکان به یک شهر دیگر، بازنشستگی و پرداخت هزینه تحصیل نوه متمرکز کرد. مشاوره مالی بین المللی یک شرکت بوتیک از کارشناسان جهانی است که با موسسات مالی توسعه در سراسر جهان بر روی طیف گسترده ای از چالش ها، از استراتژی و حاکمیت گرفته تا طراحی و بازاریابی ابزارهای مالی کار می کند.

مدیران مالی مورد اعتماد برای برآوردن دقیق نیازهای شما

ما با سازمان‌های جدید و ارشد در حوزه بانکداری، کارگزاری، بیمه، مدیریت دارایی و موارد دیگر کار می‌کنیم تا به بهینه‌سازی فرآیندهای تجاری آنها و مدرن‌سازی راه‌حل‌های فناوری جهانی کمک کنیم. ثروت، مدیریت دارایی و موسسات بانکی خصوصی باید در راس بازی خود باشند تا انتظارات مشتریان پیچیده را برآورده کنند. هم مشاوران مالی و هم مشاوران مالی به دیگران کمک می کنند تا تصمیمات مالی تحصیل کرده، به ویژه تصمیمات سرمایه گذاری را بگیرند. احتمالاً باید به تحصیلات، تجربه و گواهینامه های مشاوران مالی توجه کنید تا تشخیص دهید کدام یک برای شما مناسب است.

L.E.K. Consulting یک مشاوره مدیریت جهانی با مشتریانی است که از استارت آپ های کوچک گرفته تا شرکت های سهامی خصوصی بزرگ را شامل می شود. دفتر مرکزی این شرکت در بوستون قرار دارد و دامنه فعالیت این شرکت به چهار قاره می رسد و تقریباً تمام بازارهای بزرگ در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار می دهد. علاوه بر مشاوران یا مشاوران مالی حضوری، مشاوران روبو گزینه‌های ارزان‌قیمتی برای مدیریت پورتفولیو برای مشتریانی هستند که سعی در ایجاد سبد خود دارند. به طور کلی، زمانی که مشتریان دارایی های کمتری تحت مدیریت دارند، مشاوران یا مشاوران مالی درصدهای بالاتری را در کارمزد دریافت می کنند. Deloitte به یک یا چند مورد از Deloitte Touche Tohmatsu Limited، یک شرکت خصوصی بریتانیایی محدود شده با ضمانت ("DTTL")، شبکه شرکت های عضو آن، و نهادهای مرتبط با آنها اشاره دارد. DTTL و هر یک از شرکت‌های عضو آن از نظر قانونی نهادهای جداگانه و مستقلی هستند.

ما در 10 سال گذشته تجربه ارزشمندی را به عنوان مشاور مالی کسب و کار در بیش از 50 شرکت به دست آورده ایم. این به ما دید 360 درجه در شناسایی و حل مسائل مالی رایجی که بر اکثر شرکت های در حال رشد تأثیر منفی می گذارد، داده است. پایگاه دانش شرکت ما بر پایه تجربیات مشاوره مالی ما در ساخت، مدیریت و تامین مالی بیش از 110 شرکت است. راه حل های مشاوره مالی کسب و کار ما بهبود دائمی و ارزش بلند مدت را ارائه می دهد. شرکت هایی که به تخصص در حسابداری، مالی، بیمه و سایر جنبه های مالی نیاز دارند، یک مشاور مالی تجاری استخدام می کنند. مشتریان انفرادی از خدمات مشاوران مالی برای مدیریت سرمایه گذاری ها، دارایی ها و برنامه های مالی بلندمدت خود استفاده می کنند.

تیم

اما همانطور که در مشاغل مختلف پیش می روید، و باید حساب های متعددی را انجام دهید و نگرانی های مالی اضافی علاوه بر بازنشستگی ممکن است ظاهر شود. یک مشاور یا مشاور می تواند به تغییر حساب های شما کمک کند تا یک برنامه مالی ایجاد کنید که استراتژی های مختلف سرمایه گذاری و مالیات را بهینه می کند. تعاملات اغلب با ارزیابی تصویر مالی کلی سلامت مالی شرکت مشتری آغاز می شود. تعهدات ما می تواند به اندازه یک ارزیابی سریع که فقط چند روز طول می کشد، یا پروژه ای مانند فروش یا اکتساب، تا مدیریت رشد بلندمدت و اجرا در یک دوره زمانی طولانی باشد. همه کسب و کارها به مدیریت مالی صحیح نیاز دارند، سوال این است که چقدر - و در چه سطح و هزینه. CFO Selections® می‌تواند تجربه و مجموعه مهارت‌های مناسبی را برای نیازهای فوری شما فراهم کند، و سپس با تغییر کسب‌وکارتان، خدمات ما را سفارشی کند.

مشاوران روبو معمولاً پول مشتریان را در مجموعه ای از صندوق های قابل معامله در بورس و صندوق های مشترک سرمایه گذاری می کنند که در معرض سهام و اوراق قرضه قرار می گیرند و شاخص بازار را دنبال می کنند. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که اگر یک مشکل پیچیده املاک یا مالیات دارید، احتمالاً به مشاوره بسیار شخصی نیاز دارید که فقط یک انسان می تواند ارائه دهد. ارزیابی اولیه ممکن است شامل بررسی سایر موضوعات مدیریت مالی مانند مسائل بیمه و وضعیت مالیاتی شما نیز باشد. مشاور باید از طرح فعلی املاک شما و همچنین سایر متخصصان تیم برنامه ریزی شما مانند حسابداران و وکلا آگاه باشد. هنگامی که شما و مشاور موقعیت مالی فعلی و پیش بینی های آینده خود را درک کردید، آماده هستید تا با هم بر روی برنامه ای برای دستیابی به اهداف مالی و زندگی خود کار کنید. مشاوران مالی ما برای مشاوره و مدیریت فرآیندهای نهایی با مشتریان شریک می شوند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت آریا تهران بازدید نمایید
از آنجا، ما چند طرح سفارشی برای شروع شما ایجاد خواهیم کرد و شما را در هر مرحله راهنمایی خواهیم کرد. برنامه ریزی خروج - ما استراتژی های خروج سفارشی را بر اساس معیارهای ارزش گذاری در دنیای واقعی ایجاد می کنیم. اگر شروع به ساختن یک پورتفولیو کرده اید، یک مشاور یا مشاور می تواند به شما در مدیریت و بررسی آن کمک کند تا در مسیر بازنشستگی و سایر نیازها و اهداف مالی قرار بگیرید. و اگر در سرمایه گذاری های خود ضرر کردید، یک مشاور یا مشاور نیز می تواند به شما کمک کند تا سبد خود را مجدد ارزیابی کنید و آن را متنوع کنید تا ارزش خالص خود را در طول زمان افزایش دهید. یک مثال برای زمانی که یک مشاور یا مشاور مالی می تواند مفید باشد، زمانی است که باید چندین حساب بازنشستگی را مدیریت کنید. ممکن است زمانی که برای اولین بار یک 401 را باز می کنید، به مشاوره مالی نیازی نباشد.

مشاور مالی دیجیتال که به آن Robo-Avisor نیز می گویند، ابزاری است که برخی از شرکت ها برای مشتریان خود ارائه می دهند. یک مشاور رباتیک از الگوریتم های رایانه ای برای مدیریت پول شما بر اساس پاسخ به سؤالات در مورد اهداف و تحمل ریسک استفاده می کند. مشاوران روبو برای شروع نیازی به پول زیادی ندارند و هزینه کمتری نسبت به مشاوران مالی انسانی دارند. این خدمات می توانند در وقت شما صرفه جویی کنند و به طور بالقوه هزینه کمتری برای شما داشته باشند. بر اساس استاندارد امانتداری، مشاوران یا به صورت ساعتی یا به صورت درصدی از دارایی های تحت مدیریت مشتریان، هزینه دریافت می کنند.

این خدمات شامل مشاوره سرمایه گذاری، برنامه ریزی مالیاتی، مدیریت درآمد، ارزیابی ریسک و برنامه ریزی بلند مدت است. این مسائل باید به طور فعال توسط یک متخصص مدیریت شود تا حداکثر سود را با کمترین میزان خطر ممکن به دست آورد.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاور مالیاتی حسابداری به سایت ما مراجعه نمایید
در یک قرارداد مشاوره مالی تجاری، مشتری طرح یا مفهوم خاصی دارد که می‌خواهد درباره آن نظر مستقلی داشته باشد. همچنین از آنها انتظار می رود در مورد مدیریت ریسک، مقررات دولتی معلق، روندهای صنعت و دوام طولانی مدت مشاوره ارائه دهند. با این حال، یک مشاور ربات نمی تواند با شما در مورد بهترین راه برای رهایی از بدهی یا بودجه تحصیل فرزندتان صحبت کند. همچنین نمی‌تواند شما را از فروش سرمایه‌گذاری‌های خود به دلیل ترس منصرف کند یا به شما در ایجاد و مدیریت یک سبد سهام فردی کمک کند.

مشاورانی که در این زمینه تخصص دارند معمولاً دارای سابقه حسابداری و برنامه ریزی مالی هستند. حداقل پنج سال تجربه در مدیریت مالی شخصی، همانطور که یک فرآیند بازنگری و ارتباط باز مهم است. اگرچه برخی از شرکت ها برنامه ریزی املاک را ارائه می دهند، همیشه در مورد این مسائل با یک وکیل مشورت کنید تا از هر گونه مشکلی برای ذینفعان خود جلوگیری کنید. مشاوره مالی فرصت های زیادی را برای اشتغال، پیشرفت شغلی و رشد حرفه ای ارائه می دهد. اگر به شغل مالی علاقه دارید، مشاوره را به عنوان یک مسیر شغلی بررسی کنید. از آنجایی که سازمان های خدمات مالی به طور فزاینده ای با مسائل جدیدی از انطباق، جهانی شدن، تلفیق و رقابت در صنعت خود مواجه می شوند، اندازه گیری و مدیریت عملکرد تجاری دیگر اختیاری نیست.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: