8 سوالی که باید از مشاور مالیاتی خود بپرسید
نوشته شده توسط : یک دوست

انجام اظهارنامه مالیاتی برای مشتری حسابرسی بدون هزینه اضافی ممکن است واجد شرایط باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کارمنتو بازدید نمایید
IRS به مالیات دهندگان یادآوری می کند که وب سایت آنها ( ) پاسخ هایی را در اختیار میلیون ها بازدیدکننده قرار می دهد که آنها متناسب با برنامه های شلوغ تابستانی خود هستند. مالیات دهندگانی که درخواست تمدید تا 15 اکتبر کرده اند یا مهلت 17 مه را از دست داده اند، همچنان می توانند با استفاده از ابزار IRS Free File اظهارنامه مالیاتی را به صورت رایگان تهیه و ارسال کنند. علاوه بر این، مالیات دهندگان می توانند محصولات مالیاتی را مشاهده، دانلود یا چاپ کنند. مدارک شما چیست؟ هرکسی می‌تواند تابلویی را که ادعا می‌کند تهیه‌کننده مالیات است نصب کند، زیرا هیچ الزامی برای صدور مجوز وجود ندارد.

کسر املاک تجاری

بنابراین عاقلانه است که یک کپی از تمام اطلاعات مشتری نگهداری شود. بازده سال های قبل باید برای اطمینان از منطقی بودن اطلاعات ارائه شده توسط مشتری در مورد بازده فعلی بررسی شود. رویه‌های IRS به حسابدار این امکان را می‌دهد که برآوردها را در صورتی که عموماً پذیرفته شده‌اند و به دست آوردن داده‌های دقیق غیرممکن است بپذیرد. به نوعی، از تهیه کنندگان مالیات خواسته می شود که به دو ارباب - مشتریان خود و IRS خدمت کنند. آنها باید به مشتریان خود در پیروی از کدهای مالیاتی ایالتی و فدرال کمک کنند، در حالی که به طور همزمان بار مالیاتی مشتری را به حداقل برسانند. در حالی که آنها برای خدمت به مشتری خود استخدام می شوند، باید تعهد خود را در قبال IRS نیز با جدیت به خاطر بسپارند و هیچ قانونی را زیر پا نگذارند یا به دیگران کمک نکنند که اظهارنامه تقلبی ارائه کنند.

اهمیت برنامه ریزی مالیاتی

در طول ممیزی توسط یک مقام مالیاتی، عدم ارائه اظهارنامه اصلاح شده توسط مشتری برای تصحیح یک اشتباه یا حذف می تواند سایه تاریکی ایجاد کند. به طور خاص، بخش 10.51 بخشنامه 230 تحریم‌هایی را علیه پزشکانی که اطلاعات نادرست و گمراه‌کننده به IRS ارائه می‌کنند، ارائه می‌کند که می‌تواند تهیه‌کننده مالیات را در وضعیت غیرقابل دفاعی قرار دهد. از یک طرف، تهیه کننده مالیات موظف است در مقابل عامل تحقیق صریح باشد. از سوی دیگر، او همچنین موظف است محرمانه بودن ارتباطات مشتری را در محدوده امتیاز شاغل-مشتری IRC § 7525 حفظ کند. 6 مستلزم آن است که، مگر اینکه حسابدار بتواند مشتری را متقاعد کند که خطا یا حذف را فاش کند، عضو «باید بررسی کند که آیا انصراف دهد یا خیر».

سرمایه گذاری پول مالیات باعث می شود که پول سفید در اقتصاد جریان یابد و به توسعه اقتصادی کشور کمک کند. بنابراین برنامه ریزی مالیاتی به ثبات اقتصادی فرد و کشور کمک می کند. یک نماینده مالیاتی می تواند صدها و گاهی هزاران مشتری را نمایندگی کند.

این اخطار آنها را ملزم می‌کند تا اطلاعات مورد نیاز HMRC را تامین کنند. اگر اطلاعات ارائه نشده باشد یا کافی نباشد، HMRC شماره مرجع طرح DOTAS را صادر می کند و اطلاعاتی را منتشر می کند تا مطمئن شود مالیات دهندگان به اندازه کافی از علاقه HMRC به این طرح مطلع هستند. با این حال، برخی از نمایندگان مالیاتی وجود دارند که خدمات با کیفیت خوبی به مشتریان خود ارائه نمی دهند. این ممکن است به این دلیل باشد که آنها فاقد صلاحیت هستند، با تغییرات فنی همگام نبوده اند، یا تخصص تخصصی مربوطه را ندارند. رفتار این اقلیت نمایندگان مالیاتی مشکلاتی را برای مشتریان و HMRC آنها ایجاد می کند که حل آنها زمان بر و پرهزینه است، هم برای مالیات دهندگان و هم برای خزانه. این سند نتیجه‌گیری از بررسی اختیارات HMRC برای حفظ استاندارد نماینده خود را خلاصه می‌کند.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالی به سایت ما مراجعه نمایید
این دامنه نظری ادعاهای مالیاتی قابل قبول را به جریمه ها و فرصت های مالیاتی که قابل بازیافت نیستند محدود می کند. یک منطقه متقاطع بدهی احتمالی بین کار رعایت مالیات و گزارش صورت‌های مالی وجود دارد. به عنوان مثال، یک CPA ممکن است برنامه C مالک یا اظهارنامه مالیاتی سالانه شرکت را تهیه کند که مستلزم ایجاد ورودی های تعدیل پس از پایان سال در دفتر کل و تراز آزمایشی است.

یک مثال از خطری که در اینجا وجود دارد، مسئولیت شخصی بالقوه عدم واریز مالیات صندوق های امانی حقوق و دستمزد فدرال برای کسی است که اختیار و کنترل اختیاری بر پرداخت وجوه تجاری دارد. تهیه‌کننده ملزم نیست که مستقلاً اطلاعات مالیات‌دهنده را تأیید کند، اما اگر چنین اطلاعاتی نادرست یا ناقص به نظر می‌رسد باید پرس‌وجوهای منطقی انجام دهد. فرم 8867 2016 مسئولیت های جدیدی را بر عهده تهیه کننده بازگشت هایی که حاوی اعتبارات قابل استرداد است، می گذارد.

اصطلاح "نماینده مالیاتی" به همه افراد و مشاغلی اطلاق می شود که به طور حرفه ای به نمایندگی یا مشاوره به مالیات دهندگان مشغول هستند. این شامل هر کسی می‌شود که مشاوره مالیاتی ارائه می‌کند یا خدماتی را به اشخاص ثالث برای کمک به رعایت قوانین ارائه می‌کند. این به طور بالقوه شامل طیف وسیع تری از حرفه ها، از حسابداران و مشاوران مالیاتی گرفته تا مشاوران مالی، متخصصان حقوق و دستمزد و متخصصان حقوقی است. پشتیبانی حسابرسی حضوری رایگان فقط برای مشتریانی که H را خریداری و استفاده می کنند در دسترس است همانطور که تجارت شما رشد می کند و پیچیده تر می شود، ممکن است بخواهید سیستم ثبت سوابق خود را دوباره ارزیابی کنید و فرآیندهای دستی را با ابزارهای خودکار جایگزین کنید. برای کمک به حسابداری قبل از فصل مالیات، از نرم افزار حسابداری آنلاین استفاده کنید.

با این حال، استفاده از روش تعهدی حسابداری مزایایی دارد که هزینه ها و درآمدها را مطابقت می دهد. روش تعهدی بر گزارش درآمد کسب شده متمرکز است، نه فقط وجه نقد دریافتی. به جای اجازه دادن به رسیدها و اسناد مالی در طول سال، می توانید راه های بهتری برای مدیریت گزارش مالیاتی بیابید.

این به شما کمک می‌کند از ورود داده‌ها مطلع باشید زیرا می‌توانید از هر مکانی که دسترسی به اینترنت در دسترس است به سیستم دسترسی داشته باشید. در پایان سال، می‌توانید از نرم‌افزار حسابداری برای تهیه صورت‌های مالی و سایر گزارش‌هایی که کارشناسان مالیاتی برای تهیه اظهارنامه‌های تجاری به آن نیاز دارند، استفاده کنید. علاوه بر این، سیستم‌های حسابداری آنلاین قابلیت دسترسی به متخصصان حسابداری و مالیاتی خارجی را ارائه می‌دهند و از نیاز شرکت‌های کوچک به جمع‌آوری دستی داده‌ها برای اهداف بایگانی اجتناب می‌کنند. راه حل آمادگی مالیاتی شما یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های شما است. انجمن ملی نمایندگان ثبت نام شده NAEA تهیه کنندگان مالیاتی دارای مجوز فدرال را گرد هم می آورد. برای عضویت در سازمان، باید یک امتحان سه قسمتی در مورد اظهارنامه مالیاتی افراد، اظهارنامه مالیاتی مشاغل و نمایندگی قبول کنید.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: