اهمیت تهیه مالیات صحیح Mississauga
نوشته شده توسط : یک دوست

در شرکت حرفه ای Miranda در میسیساگا، ON، ما بیش از بیست و پنج سال تجربه در کمک به کسب و کارها داریم تا کسرهای خود را به حداکثر برسانند و میزان مالیاتی را که باید بپردازند به حداقل برسانند. تیم حرفه ای حسابداری و بازرگانی ما در زمینه مالیات های کسب و کار تخصص لازم را برای آسان کردن و ساده کردن پرونده دارند و خدمات حسابداری را برای کمک به شما در حفظ سوابق مالی دقیق در طول سال ارائه می دهند. با خدمات دقیق تهیه مالیات از شرکتی که می‌توانید به آن اعتماد کنید، می‌توانید توجه خود را بر آنچه مهم‌تر است متمرکز کنید - اینکه کسب‌وکار خود را روان نگه دارید و آن را به سطح بعدی ببرید. گروه GBS مجموعه ای از خدمات مشاوره حسابداری، مدیریت و مالیات را ارائه می دهد و از افراد و شرکت ها در هر چرخه کسب و کارشان پشتیبانی می کند. از استارت‌آپ‌ها گرفته تا حق رای دادن، ما دانش مورد نیاز مدیران عامل و صاحبان مشاغل را برای رسیدگی به نگرانی‌های مهم از جمله صورت‌های مالی، مدیریت جریان نقدی، بودجه‌بندی، برنامه‌ریزی مالیاتی جهانی و موارد دیگر به ارمغان می‌آوریم.

به ویژه مالیات بر درآمد نقش مهمی در سیستم مالی دولت به عنوان منبع اصلی تامین مالی بودجه دولت ایفا می کند که از طریق آن رشد را تحریک می کند و ثبات اقتصادی را با هدف رشد سرمایه گذاری و درآمد ملی دولت به دست می آورد. این مطالعه با هدف ارزیابی تأثیر خدمات مالیاتی رایانه ای در بهبود عملکرد مالیاتی با تعدیل اصول حاکمیتی در ادارات درآمد مالیاتی اردن انجام شد. این پژوهش بر اساس پرسشنامه ای است که بین حسابرسان مالیات بر درآمد توزیع شده است که به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند، به طوری که 170 پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفتند. مدل‌های پژوهش در قالب معادلات رگرسیون ساده و چندگانه برای آزمون فرضیه‌های پژوهش و با تکیه بر آزمون تی تک نمونه‌ای برای محاسبه میانگین پاسخ‌های پرسشنامه فرموله شدند. برجسته‌ترین نتایج تحقیق این است که اعمال اصول حاکمیت مالیاتی از طریق ارائه خدمات مالیاتی رایانه‌ای در افزایش اعتماد بین مالیات دهندگان و ادارات مالیات بر درآمد، کارایی عملکرد مالیاتی و درآمدهای مالیاتی منعکس می‌شود.

اهمیت درک اطلاعات مالیاتی شما

در عصر جهانی شدن، به نظر می رسد که اصول حکمرانی به دلیل نقشی که در کنترل مالی ایفا می کند، بر کار شرکت ها و سازمان های بین المللی و دولتی تحمیل شده است که بر اساس قوانین و مبانی است که تشخیص موارد دستکاری را تضمین می کند. و فساد و به منظور اطمینان از یکپارچگی نتایج کسب و کار از طریق شفافیت در افشای اطلاعات. از آنجایی که مالیات هزینه‌ای است که بر سود شرکت‌ها تحمیل می‌شود، مدیریت این شرکت‌ها و مودیان مالیاتی برای جلوگیری از پرداخت مالیات، از مجموعه‌ای از روش‌ها برای تأثیرگذاری بر سود نشان‌داده‌شده در صورت‌های مالی متوسل می‌شوند. به همین دلیل، بررسی توانایی و امکان سنجی اصول حاکمیتی و نقش آن در تقویت نقش نظارتی بر خدمات رایانه ای مالیاتی که دولت درصدد ایجاد آن برای ارتقای کارایی عملکرد مالیاتی در ادارات مالیات بر درآمد با ارائه عملکرد بود، ضروری بود. استانداردهایی که تشخیص موارد فساد و سوء مدیریت را تضمین می کند، خواه کاربرد آن در بخش خصوصی باشد یا در بخش دولتی.

خدمات مالیاتی

کسب و کارها به طور متوسط ​​5.7 ساعت برای تهیه اظهارنامه اصلاح شده و هرگونه اسناد اضافی، ارسال پرونده ها و پرداخت هزینه صرف می کنند. در 76 اقتصاد، اشتباه در اظهارنامه مالیات بر درآمد احتمالاً در معرض بررسی بیشتر قرار خواهد گرفت. سهم این مطالعه از اهمیت اصول حکمرانی و آنچه که آنها از نظر سیستم کنترل و به منظور نظارت و کنترل عملکرد مؤسسات عمومی، از جمله ادارات مالیات بر درآمد در پرتو محیط اردن نشان می دهند، ناشی می شود. دستیابی به اعتبار در اطلاعات ارائه شده توسط مالیات دهندگان تحت تأثیر خدمات مالیاتی رایانه ای را بررسی می کند که در کارایی عملکرد مالیاتی منعکس می شود. در یک محیط جهانی با تقاضای فزاینده، مدیریت مسئولیت های مالیاتی و برنامه ریزی برای مسائل مالیاتی پیچیده تر می شود.

به طور متوسط ​​حدود 83 روز طول می کشد تا مقامات مالیاتی حسابرسی جامع را آغاز کنند. در این موارد، مودیان مالیاتی 24 ساعت را صرف رعایت الزامات حسابرس می کنند و طی 10.3 هفته چندین دور تعامل با حسابرس را طی می کنند و 8.1 هفته منتظر می مانند تا حسابرس تصمیم نهایی در مورد تشخیص مالیات را صادر کند. اقتصادهای گروه پردرآمد OECD و اقتصادهای آسیای مرکزی ساده ترین و ساده ترین فرآیندها را برای تصحیح یک اشتباه جزئی در اظهارنامه مالیات بر درآمد دارند. در 28 اقتصاد در گروه پردرآمد OECD، اشتباه در اظهارنامه مالیات بر درآمد باعث بررسی اضافی توسط مقامات مالیاتی نمی شود. مودیان مالیاتی فقط موظف به ارائه اظهارنامه اصلاحی و در برخی موارد اسناد اضافی و پرداخت مابه التفاوت مالیات متعلق هستند. نظرسنجی TFO نشان می‌دهد که عملکردهای مالیاتی و مالی نقش بزرگ‌تری در کمک به سازمان‌هایشان برای رسیدن به اهداف ESG بازی می‌کنند.

همچنین در این تحقیق به اهمیت ادارات مالیات بر درآمد برای تهیه برنامه های راهبردی در خصوص توسعه و پیگیری فناوری های نوین مرتبط با خدمات مالیاتی رایانه ای اشاره شده است. خصوصاً ارتباط و اخذ مالیات از مودیان از جمله از طریق سامانه پرداخت و وصول مالیات الکترونیکی به منظور اطمینان از سرعت تکمیل، دقت محاسبه و افزایش کارایی عملکرد مالیاتی مورد توجه قرار گرفته است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کوشا اندیشان ماهان بازدید نمایید
ارزیابی خدمات مالیاتی رایانه‌ای به ادارات مالیات بر درآمد کمک می‌کند تا عملکرد خود را با توسعه رویه‌ها و خدمات مالیاتی رایانه‌ای برای کاهش زمان، تلاش و هزینه و در نتیجه افزایش درآمدهای مالیاتی بهبود بخشند. علاوه بر کمک به شناسایی کاستی‌ها در خدمات مالیاتی رایانه‌ای، آنها را بر آن می‌دارد تا به این جنبه‌ها به گونه‌ای رسیدگی کنند که به اهداف مورد نظر دست یابند.

کمک به مقامات رسمی، از جمله وزارت دارایی، که به دنبال خودکارسازی سیستم های اطلاعات مالیاتی رایانه ای اردن و اطمینان از اینکه این اتوماسیون در جهت افزایش اعتماد مالیات دهندگان به بخش مالیات بر درآمد حرکت می کند. این کار را با شناسایی مکانیسم‌هایی انجام می‌دهد که به دنبال بهبود اثربخشی خدمات مالیاتی رایانه‌ای در مرحله انتقال به دولت الکترونیک و تأثیر آن بر افزایش درآمدهای مالیاتی و تأثیر آن بر رشد اقتصادی در اردن، رفاه شهروندان و جذب محلی هستند. محل انتخاب شرکت ها برای ممیزی مالیاتی و مبنای انتخاب این شرکت ها فاش نمی شود.

این مطالعه رفتار مقامات مالیاتی در مورد اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده اضافی، اندازه ادعاهای بازپرداخت، رویه‌هایی که مدعیان بازپرداخت دنبال می‌کنند و زمان مورد نیاز برای رسیدگی مقامات مالیاتی به بازپرداخت‌ها را مورد بررسی قرار داد. این مطالعه نشان داد که محدودیت های زمانی قانونی برای بازپرداخت بسیار مهم است اما اغلب در عمل اعمال نمی شود. وب سایت ما یک منبع اطلاعاتی است که به شما کمک می کند تا در مورد امور مالی شخصی بیشتر بدانید. امید ما این است که این وب سایت به شما کمک کند تا در مورد مسائل مالیاتی، سرمایه گذاری، بازنشستگی، بیمه، آمادگی مالی برای دانشگاه، برنامه ریزی املاک و حفظ ثروت اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگرچه نباید امور مالی شخصی و تجاری خود را در هم آمیخت، اما به عنوان صاحب کسب و کار، این دو ارتباط نزدیکی با هم دارند.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالی به سایت ما مراجعه نمایید
یک حسابدار خوب بیشتر از پیگیری دریافتی ها و متعادل کردن دسته چک انجام می دهد. علاوه بر ارائه راهنمایی های حرفه ای در مورد نحوه طبقه بندی اقلام خاص هنگام ایجاد صورت های مالی، حسابدار شما داده های مالی را تجزیه و تحلیل و تفسیر می کند و اطلاعات ضروری برای تهیه مالیات، تصمیم گیری استراتژیک و برنامه ریزی مالی را تولید می کند. بسیاری از شاغلان برای تهیه صورت های مالی و تهیه اظهارنامه مالیاتی به تخصص حسابداران خود تکیه می کنند. با این حال، برخی از روانشناسان ممکن است از طیف خدمات حسابداری که می تواند به پیشرفت فعالیت ها کمک کند، به طور کامل استفاده نکنند. این مقاله به روش های اقتصادی و صرفه جویی در پول می پردازد که یک حسابدار خوب می تواند یک دارایی برای کسب و کار شما باشد.

یافته های عمده نشان می دهد که خدمات مالیاتی بر ارزش شرکت تأثیر مثبت دارد. نتایج نشان داد که سرمایه گذاران می توانند در شرکت هایی سرمایه گذاری کنند که حسابرس بتواند ارزش شرکت را از طریق خدمات حسابرسی و مالیاتی افزایش دهد. صالحی و همکاران بررسی رابطه بین اجتناب مالیاتی و ریسک شرکت در بازار نوظهور ایران. نتایج نشان داد که بین اجتناب مالیاتی و نوسانات نرخ مالیات آتی رابطه معناداری وجود ندارد. یافته‌ها ثابت کرد که نرخ‌های مؤثر مالیاتی پایین‌تر با نوسانات قیمت سهام آتی همبستگی مثبت دارد. کریمی و همکاران نشان داد که سیستم های فناوری اطلاعات منجر به توسعه فرآیندهای مرتبط در سیستم های کنترل داخلی شده است که به نوبه خود اثربخشی و کارایی عملکرد کارکنان اداره مالیات در کنیا را افزایش داده است.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: