آیا به یک مشاور مالی نیاز دارم یا باید خودم این کار را انجام دهم؟
نوشته شده توسط : یک دوست

مشاوران مالی که همچنین کارگزار یا نماینده بیمه هستند، تمایل دارند مجوز اوراق بهادار داشته باشند. اگر مستقیماً سهام، اوراق قرضه، محصولات بیمه را بخرند یا بفروشند یا مشاوره مالی بدهند، به مجوزهای خاص مرتبط با آن محصولات نیاز دارند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالیاتی به سایت ما مراجعه نمایید
به طور خلاصه، یک مشاور مالی به افراد کمک می کند تا پول خود را مدیریت کنند. برخی از مشاوران مالی، اغلب حسابداران یا وکلایی که در تراست ها و املاک تخصص دارند، مدیران دارایی هستند.

مشاور تخصیص دارایی را تنظیم می کند که هم با تحمل ریسک و هم با ظرفیت ریسک شما متناسب باشد. تخصیص دارایی صرفاً عبارتی است برای تعیین اینکه چه درصدی از کل پرتفوی مالی شما در بین طبقات مختلف دارایی توزیع می شود. تخصیص دارایی شما با توجه به سن شما و مدت زمانی که قبل از بازنشستگی دارید تنظیم می شود. هر شرکت مشاوره مالی موظف است در هنگام خرید و فروش دارایی های مالی مطابق قانون و با سیاست سرمایه گذاری شرکت خود سرمایه گذاری کند. یک مشاور مالی گروه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد که اکثر نیازهای مشتری را در بر می گیرد.

چگونه یک مدیر ثروت حقوق می گیرد؟

با این حال، ارزش آن را دارد که خدمات ارائه شده توسط یک شرکت خاص را قبل از تصمیم گیری در مورد مناسب بودن یا نبودن آنها برای نیازهای شما بررسی کنید. در Milestone، ما هر دو سطح خدمات برنامه ریزی مالی و مدیریت ثروت را برای ارضای نیازهای مختلف مشتریان خود ارائه می دهیم. در صورت دستیابی به اهداف عملکردی معین، اکثر مشاوران مالی با پاداش های پرداختی نیز جبران می شوند. برخی از مشاوران نیز اگر پول مشتری خود را در صندوق‌های مدیریت شده خاصی سرمایه‌گذاری کنند، بر اساس کمیسیون پاداش دریافت می‌کنند. مانند بسیاری دیگر از مشاغل مرتبط با امور مالی، تجربه مرتبط پاداش داده می شود.

14 گواهی متداول برای مشاوران مالی AIF های امانی سرمایه گذاری معتبر به مشاوران مالی کمک می کنند تا با داشتن اسناد و مدارک مناسب و اجتناب از تضاد منافع از ادعاهای سوء مدیریت جلوگیری کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت روشنگران بازدید نمایید
تحلیلگر مالی گواهی طلاق یک CDFA به مشتریان کمک می کند تا طلاق خود را برنامه ریزی کنند، از جمله ساختار مالیاتی و مدیریت و تقسیم دارایی ها. CPAهای حساب عمومی تایید شده به مشتریان کمک می کند مالیات ها را کاهش دهند و سرمایه گذاری ها را سازماندهی کنند. CAIA تحلیلگر سرمایه گذاری جایگزین مجاز به مشتریان کمک می کند تا با سرمایه گذاری های جایگزین کار کنند.

مشاور مالی خبره A ChFC برنامه ریزی مالی برای طلاق و برنامه ریزی مشاغل کوچک را انجام می دهد. مشاوران سرمایه گذاری خبره CIC با مشتریانی کار می کنند که دارای پرتفوی بزرگ هستند و برای مدیریت سرمایه گذاری ها به کارشناسان مجرب و سطح بالا نیاز دارند. CLUs Chartered Life Underwriter در بیمه عمر، مدیریت ریسک و برنامه ریزی املاک متخصص هستند.

خدمات شامل مدیریت سرمایه گذاری، برنامه ریزی مالی، خدمات مالیاتی، برنامه ریزی بازنشستگی، برنامه ریزی قانونی، برنامه ریزی بشردوستانه و برنامه ریزی املاک و غیره است. نیازهای یک مشتری عامل تعیین کننده ای است که یک مدیر ثروت برای آن خدمات ارائه می دهد. در Milestone، همه ما مشاوران مالی مستقل، برنامه ریزان مالی و مدیران ثروت هستیم. دارای مهارت و تجربه بالا برای رسیدگی به نیازهای برنامه ریزی مالی متفاوت و اغلب پیچیده مشتریان ما.

اما در فاصله تقریباً سه ساله بین پیشنهاد پرزیدنت اوباما و مرگ نهایی آن، رسانه‌ها بیشتر از گذشته به روش‌های مختلف کار مشاوران مالی، نحوه پرداخت هزینه‌های خدمات خود و چگونگی استاندارد تناسب نشان دادند. برخی از مشاوران مالی تصمیم گرفتند به طور داوطلبانه به یک استاندارد امانتداری یا به شدت تبلیغ کنند که قبلاً تحت آن استاندارد کار می کردند. سایرین، مانند برنامه ریزان مالی معتبر™، قبلاً به این استاندارد پایبند بوده اند.

گواهینامه برای مشاوران مالی

مدیر ثروت نوعی مشاور مالی است که معمولاً با افراد با ارزش خالص کار می کند. خدمات یک مدیر ثروت بسیار عملی و جامع است، به طوری که یک مشتری می تواند تنها با یک مشاور برای تمام نیازهای مالی خود کار کند. همه مشاوران مالی، از جمله مدیران دارایی، حداقل الزامات خود را تعیین می کنند. به عبارت دیگر، مقداری که برای کار با یک مشاور خاص نیاز دارید متفاوت خواهد بود. با این حال، یک مشاور ربات نمی تواند با شما در مورد بهترین راه برای رهایی از بدهی یا بودجه تحصیل فرزندتان صحبت کند. همچنین نمی‌تواند شما را از فروش سرمایه‌گذاری‌های خود به دلیل ترس منصرف کند یا به شما در ایجاد و مدیریت یک سبد سهام فردی کمک کند.

دارای گواهی خزانه داری حرفه ای

مدیریت ریسک مالی یکی از مجموعه مهارت‌های برتر در صنعت خدمات مالی امروزی است و دید عالی و پتانسیل درآمدی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. عنوان مدیر ریسک مالی توسط انجمن جهانی متخصصان ریسک اعطا می شود و گواهینامه پیشرو برای مدیران ریسک مالی در سراسر جهان است. FRM ها دانش و مهارت های خود را از طریق بررسی دقیق و تجربه حرفه ای مرتبط نشان داده اند. برنامه FRM تضمین می کند که FRM های گواهی شده بر شایستگی های حیاتی لازم برای مدیریت ریسک در بازارهای مالی جهانی تسلط دارند. ما مشاوران مالی داریم که در کار با و شخصی سازی برنامه های مدیریت ثروت برای انواع مشتریان تخصص دارند.

بسیاری از مشاوران مالی، چه از قبل مدارک حرفه ای داشته باشند یا نه، برای آموزش بیشتر برنامه های صدور گواهینامه را پشت سر می گذارند. یک گواهینامه کلی مشاور مالی یک برنامه ریز مالی تایید شده است، در حالی که نسخه پیشرفته آن مشاور مالی است. یکی دیگر از اعتبار گسترده‌ای که برخی از مشاوران دارند، تعیین یک تحلیلگر مالی است. فراتر از آن، شرکت‌های منفرد در هر صنعت به جای هیئت‌های صدور مجوز ایالتی یا فدرال، الزامات آموزشی را برای استخدام‌های احتمالی تعیین می‌کنند. برخی از مدیران دارایی دارای مجوز وکلا یا حسابداران رسمی رسمی هستند، اگرچه هیچ یک از الزامات این حرفه نیستند. تعداد کمتری از برنامه ریزان مالی این نام گذاری ها را دارند، اما هرگز ضرری ندارند.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1032
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: