خدمات مشاوره مالی کلیسایی
نوشته شده توسط : یک دوست

مطمئن شوید که دقیقاً چه خدماتی را برای این هزینه مداوم دریافت می‌کنید، و بدانید که برای مثال به سطح معینی از سود بستگی دارد یا خیر. به خاطر داشته باشید که مشاوران مالی چیزی بیش از مشاوره سرمایه گذاری ارائه می دهند. بهترین برنامه ریز مالی کسی است که می تواند به شما کمک کند تا برای تمام نیازهای مالی خود یک دوره مشخص کنید. این می تواند مشاوره سرمایه گذاری برای برنامه های بازنشستگی، بازپرداخت بدهی، پیشنهادات محصول بیمه برای محافظت از خود و خانواده و برنامه ریزی املاک را پوشش دهد.

خدمات مشاوره مالی کلیسایی

برنامه ریزی املاک مشاوران مالی می توانند به نظم بخشیدن به اسناد مهم شما - مانند وصیت نامه یا تراست های زندگی قابل فسخ - کمک کنند. مشاوران همچنین می‌توانند به شما کمک کنند افرادی را شناسایی کنید تا در مواقعی که نمی‌توانید تصمیم بگیرید، مانند یک نماینده مراقبت‌های بهداشتی و یک مجری. به طور خلاصه، یک مشاور مالی به افراد کمک می کند تا پول خود را مدیریت کنند. به طور معمول، یک جزء سرمایه گذاری در خدمات آنها وجود دارد، اما نه همیشه.

مشاوران مالی که فقط کارمزد دارند از هزینه هایی که شما برای خدماتشان می پردازید درآمد کسب می کنند. این هزینه ها ممکن است به عنوان درصدی از دارایی هایی که برای شما مدیریت می کنند، به عنوان نرخ ساعتی یا به صورت نرخ ثابت دریافت شود. با این حال، افرادی که نیازهای مالی پیچیده ای دارند، ممکن است به کمک بیشتری نیاز داشته باشند. آنها می توانند به دنبال ایجاد صندوق های مالی دانشگاهی برای فرزندان خود باشند، موقعیت های پرداخت بدهی تهاجمی را حل کنند یا مشکلات مالیاتی مشکل را حل کنند. همه انواع مشاوران مالی فهرست خدمات یکسانی را ارائه نمی دهند، بنابراین تصمیم بگیرید که به کدام خدمات نیاز دارید و اجازه دهید جستجوی شما را راهنمایی کند.

مشاوران فقط کمیسیون ممکن است روی کاغذ رایگان به نظر برسند، اما ممکن است بخشی از سرمایه گذاری یا خرید شما را به عنوان پرداخت دریافت کنند. این مشاوران مالی «رایگان» معمولاً از طریق سرمایه گذاری یا کارگزاری بیمه در دسترس هستند. به یاد داشته باشید، این مشاوران ممکن است فقط مطابق با استانداردهای تناسب باشند، بنابراین ممکن است در نهایت هزینه ای را که شما برای یک محصول مالی مشابه پیشنهاد شده توسط یک مشاور مالی امانت دار یا بیشتر می پردازید، بپردازند. IAR ها ممکن است خود را مشاور مالی بنامند و ممکن است فقط کارمزد یا بر مبنای کارمزد باشند. برخی ممکن است دارای اعتبار اضافی، از جمله تعیین برنامه‌ریز مالی تایید شده باشند.

یک مشاور مالی می تواند به شما در برنامه ریزی برای آنچه می خواهید پس از مرگ به وارثان خود منتقل کنید، کمک کند. این بدان معنا نیست که آنها به شما کمک خواهند کرد اظهارنامه مالیاتی خود را ارسال کنید یا مانند یک حسابدار رسمی در قوانین مالیاتی آموزش کامل دیده باشید. در عوض، آنها می توانند به شما در مدیریت بدهی مالیاتی که ناشی از استراتژی های سرمایه گذاری شما است کمک کنند و با بهره گیری از قوانینی که می تواند بدهی مالیاتی شما را کاهش دهد، به شما در ایجاد ثروت کمک کنند. خدمات برنامه ریزی مالی شخصی ما مبتنی بر کارمزد است، اما برای اولین جلسه هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود و قبل از هر تعهدی از طرف هر دو طرف، همه هزینه ها از قبل توافق می شود. هزینه ها بر اساس زمان صرف شده برای پرونده شما، با در نظر گرفتن تجربه و مهارت های موجود و پیچیدگی موقعیت شما است.

در حالی که برخی از مشاوران مالی خدمات مختلفی را ارائه می دهند، بسیاری از آنها فقط در انجام و مدیریت سرمایه گذاری تخصص دارند. یک برنامه ریز مالی معمولاً برای مشتریان خود برنامه های مالی تهیه می کند. انواع خدماتی که برنامه ریزان مالی ارائه می دهند می تواند بسیار متفاوت باشد. سایر متخصصان خود را برنامه ریز مالی می نامند، اما ممکن است فقط بتوانند به شما توصیه کنند که در محدوده محدودی از محصولات و گاهی اوقات محصولاتی که اوراق بهادار نیستند سرمایه گذاری کنید. یک مشاور مالی برای جبران خسارت به مشتریان مشاوره مالی یا راهنمایی می دهد.

تصمیم بگیرید که چقدر می توانید به مشاور مالی خود بپردازید

مشاوران مالی مبتنی بر کارمزد بر اساس جایی که پول خود را قرار می دهید کمیسیون دریافت می کنند و همچنین ممکن است هزینه ای برای زمان خود یا دارایی تحت هزینه مدیریت دریافت کنند. در گذشته، مشاوران مالی می‌توانستند خدمات خود را «رایگان» ارائه دهند، زیرا می‌توانستند پول خود را از طریق کمیسیون به دست آورند.

آنها ممکن است در مورد مزایا و معایب حساب های پس انداز معمولی، ISA ها و سرمایه گذاری ها به شما بگویند. آنها به شما در مورد محصولات خاصی که توسط شرکت های نامگذاری شده ارائه می شوند یا اینکه چه گزینه ای برای شما مناسب تر است، نمی گویند. یک مشاور مالی به حساب‌های پس‌انداز، سرمایه‌گذاری‌ها و ISA‌های ارائه‌شده توسط شرکت‌های مختلف نگاه می‌کند و یک مورد خاص را توصیه می‌کند که به بهترین وجه مناسب شرایط شخصی شما باشد. هزینه یک مشاور مالی بستگی به خدماتی دارد که برای آنها استخدام می کنید.

یک مشاور ممکن است محدود شود زیرا آنها فقط در مورد یک منطقه خاص مانند حقوق بازنشستگی مشاوره می دهند، یا به این دلیل که آنها فقط در مورد محصولات یک شرکت مانند یک بانک مشاوره می دهند. اول از همه، یک مشاور مالی می تواند به شما در صرفه جویی در پول به روش های مختلف کمک کند. برای مثال، آنها می‌توانند طرح‌های بازنشستگی، سرمایه‌گذاری، وام‌های مسکن و محصولات حمایتی را با هزینه‌های اداری کمتر توصیه کنند و در درازمدت در هزینه‌های قابل توجهی صرفه‌جویی کنند. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا به طور مؤثرتری پس انداز کنید، به طوری که پول شما به دلیل مالیات و تورم فرسایش نمی یابد. SmartAsset Advisors, LLC ("SmartAsset")، یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Financial Insight Technology، در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به عنوان مشاور سرمایه گذاری ثبت شده است. SmartAsset عملکرد جاری هیچ RIA/IAR را بررسی نمی‌کند، در مدیریت حساب کاربری توسط RIA/IAR مشارکت نمی‌کند یا در مورد سرمایه‌گذاری‌های خاص مشاوره ارائه نمی‌کند.

به طور کلی، متوسط ​​حق الزحمه یک مشاور مالی 1٪ در دارایی های تحت مدیریت است. با این حال، بسیاری از مشاوران مالی در مقیاس کشویی کار می کنند، بنابراین هرچه تجارت بیشتری انجام دهید، این هزینه کمتر خواهد بود. همچنین برای وظایف مختلفی که یک مشاور مالی انجام می دهد، هزینه های متفاوتی وجود دارد.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالیات بر حقوق به سایت ما مراجعه نمایید
بسیاری از مشاوران مالی هزینه سالانه ثابتی را بین 2000 تا 7500 دلار دریافت می کنند. بین 1000 تا 3000 دلار برای ایجاد یک برنامه مالی مناسب و بسته به توافق، کمیسیون 3٪ تا 6٪ در حساب. در نتیجه، این عنوان می تواند انواع مختلفی از متخصصان مالی را توصیف کند.

با این حال، آنها می توانند نرخ ساعتی، درصد سالانه دارایی های تحت مدیریت (معمولاً 1 تا 2٪)، نرخ ثابت، کمیسیون یا هزینه نگهدارنده را دریافت کنند. یک مشاور مالی به مشتریان خود در مورد برنامه ریزی مالی، بودجه بندی و مدیریت ریسک مشاوره می دهد و هدف نهایی آن کمک به آنها برای ایجاد ثروت بلندمدت بیشتر است. این بدان معنا نیست که یک مشاور مالی مبتنی بر حق الزحمه لزوما بر خلاف منافع شما کار خواهد کرد. این فقط به این معنی است که آنها ممکن است تمایل بیشتری به توصیه محصولات و خدماتی داشته باشند که برای آنها کمیسیون دریافت می کنند، که ممکن است بهترین گزینه برای نیازهای برنامه ریزی مالی شما باشد یا نباشد. اگر اهداف مالی دارید که می‌خواهید به آنها برسید، اما مطمئن نیستید که چگونه آن را محقق کنید، یک مشاور مالی می‌تواند دارایی ارزشمندی باشد. آنها همچنین می توانند به شما در مورد محصولات مالی، مزایای مالیاتی و گزینه های بیمه ای که ممکن است نمی دانستید می توانند به شما در ایجاد و محافظت از ثروت کمک کنند، آموزش دهند.

مشاوران مالی علاوه بر مدیریت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مالی، حمایت عاطفی و چشم‌اندازی را در زمان‌های ناپایدار اقتصادی ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، در طول آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در مارس 2020، تقاضای مشتری برای تماس با مشاور مالی تقریباً 50٪ افزایش یافت. آنها به عنوان فروشنده برای کارگزاری های سرمایه گذاری و بیمه کار می کنند و فقط استانداردهای مناسب را رعایت می کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت موسسه آگاه ثبت بازدید نمایید
در مقابل، برخی از مشاوران مالی مبتنی بر حق‌الزحمه، امانتدار هستند، اگرچه مهم است که مشخص شود آیا آنها همیشه به عنوان امانتدار عمل می‌کنند یا هنگام بحث درباره انواع خاصی از محصولات، مانند بیمه، وظیفه امانتداری را متوقف می‌کنند.

در اینجا نگاهی دقیق‌تر به این می‌کنیم که مشاور مالی چیست و چه چیزی می‌تواند به شما پیشنهاد دهد. یکی از اصلی ترین آنها موسسه بیمه خبره است که مدارک حرفه ای خدمات مالی را از سطح مبتدی تا درجه ارائه می دهد. مدرسه مالی IFS دوره های / مدارک تحصیلی جایگزین را در زمینه های تخصصی خاص مانند وام مسکن و آزادسازی سهام ارائه می دهد. هر دو املا، مشاور و مشاور، پذیرفته شده اند و به شخصی اشاره می کنند که مشاوره می دهد. وضعیت مالی شما منحصر به فرد است و ممکن است محصولات و خدماتی که بررسی می کنیم برای شرایط شما مناسب نباشند.

مشاوران مالی می توانند خدمات مختلفی مانند مدیریت سرمایه گذاری، برنامه ریزی مالیاتی و برنامه ریزی املاک را ارائه دهند. مشاوران مالی به طور فزاینده ای با ارائه همه چیز از مدیریت پرتفوی گرفته تا محصولات بیمه، به عنوان یک "فروشگاه واحد" عمل می کنند. مشاوران مالی معمولاً بسته به آزمون های صلاحیتی که برگزار می کنند و آموزش هایی که دارند، محصولات و خدمات مالی را ارائه می دهند.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 930
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: