ارزیابی ایمنی و کارایی لیزر موهای زائد با طولانی مدت
نوشته شده توسط : یک دوست

این دستگاه بر خلاف بسیاری از گزینه های دیگر لیزر موهای زائد، می تواند در تمام طول سال برای انواع پوست از 1 تا 6 مورد استفاده قرار گیرد و حتی می توان به طور ایمن و موثر برای از بین بردن موهای زائد روی پوست برنزه استفاده کرد. Soprano Titanium که توسط Alma - ارائه‌دهنده راه‌حل‌های مبتنی بر انرژی در جهان برای بازارهای جراحی، زیبایی‌شناسی پزشکی و زیبایی - توسعه یافته است، پلتفرم حذف موهای زائد موفقی است که عملکرد نهایی را با راحتی بی‌نظیر ترکیب می‌کند. اپلیکاتور و سیستم خنک‌کننده پیشرفته، درمان‌ها اکنون بسیار سریع‌تر و بدون درد هستند - یک راه‌حل بهبود یافته قابل توجه برای بیماران و پزشکان به طور یکسان ارائه می‌کند.

با استفاده از جدیدترین و بهترین تکنولوژی، درمانگران مجرب و مجرب ما هر روز لیزر موهای زائد را برای مشتریان خود در هارپندن، لوتون، سنت آلبانز، رادلت و ردبورن ارائه می کنند. یک پلتفرم حذف موهای زائد که عملکرد نهایی را با راحتی بی نظیر ترکیب می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بهرویان بازدید نمایید
به لطف اندازه بزرگ 4 سانتی‌متر مربعی و سیستم خنک‌کننده پیشرفته، درمان‌ها اکنون بسیار سریع‌تر و بدون درد هستند - راه‌حل بهبود یافته قابل توجهی برای بیماران و پزشکان به طور یکسان ارائه می‌کند.

سوپرانو تیتانیوم از مزایای سه طول موج ترکیبی، با تجربه بیمار بهبود یافته و رویکرد کسب و کار گرا استفاده می کند و راه حل جدیدی منحصر به فرد و نتیجه محور را در دنیای حذف موهای حرفه ای ایجاد می کند. در حالی که ملانین در پوست تیره به طور تصاعدی نسبت به گرمای استفاده شده در لیزر حساس تر است، روش SHR Soprano Titanium از نظر بالینی ثابت شده است که برای انواع پوست های تیره ایمن است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین مرکز زیبایی پوست و مو کلیک کنید
SHR به جای قرار دادن فولیکول مو در معرض یک پالس پر انرژی که می تواند باعث آسیب به پوست با تعداد ملانین بالا شود، به تدریج پوست را گرم می کند تا زمانی که انرژی گرمایی مورد نیاز به فولیکول مو برسد.

ارزیابی ایمنی و کارایی لیزر موهای زائد با طولانی مدت

سوپرانو از فناوری SHR™ استفاده می کند، تنها روش لیزر موهای زائد که از نظر بالینی اثبات شده است و تقریباً بدون درد است و همچنین برای انواع پوست، از جمله رنگ های تیره، ایمن ترین است. گرمایش تدریجی و روش تحویل تک پالس منحصر به فرد آن به طور موثری به فولیکول مو آسیب می رساند و رشد مجدد را به تاخیر می اندازد و در عین حال از آسیب به بافت اطراف جلوگیری می کند. این درمان را می‌توان در هر زمانی از سال انجام داد و روی پوست‌های برنزه به خوبی کار می‌کند، در حالی که اطمینان حاصل می‌کند که قرار گرفتن در معرض آفتاب هیچ اثری را پس از درمان باقی نمی‌گذارد. دستگاه لیزر تیتانیوم Soprano ICE جدیدترین پیشرفت برای کاهش دائمی موهای زائد از Alma Lasers، توسعه دهنده پیشرو در زمینه فناوری های لیزر، اولتراسوند و RF برای روش های زیبایی، پوست و جراحی است. لیزر Soprano ICE™ یک روش اثبات شده برای رفع موهای زائد موثر و تقریباً بدون درد، می‌تواند با خیال راحت انواع پوست، از جمله پوست برنزه و انواع مو از جمله موهای نازک و قرمز را در تمام طول سال درمان کند. علاوه بر این، Soprano ICE™ Titanium با فناوری SHR از نظر بالینی ثابت شده است که بالاترین نرخ پوشش صنعت را دارد که برای مشتریان ما به معنای زمان درمان سریع‌تر است.

این مدرن ترین، ایمن ترین و موثرترین راه برای خلاص شدن از شر موهای زائد است. این روش شامل هدایت یک پرتو ویژه و متمرکز نور بر روی پوست است. اکثر مردم می توانند یک احساس ضعیف را احساس کنند اما آن را ناراحت کننده نمی دانند.

پیشرفتی در حذف موهای زائد با لیزر: عملکرد نهایی

موهای سفید و خیلی بلوند جواب نمی دهند و موهای قرمز رنگ همیشه جواب نمی دهند. اگر در مورد مناسب بودن خود برای درمان شک دارید، توصیه می کنیم ابتدا با یکی از متخصصان مجرب ما مشورت کنید. در طول مشاوره اولیه شما، ما همچنین پوست شما را آزمایش می کنیم تا مطمئن شویم که می توانید درمان لیزر موهای زائد را ادامه دهید.

به عنوان مثال، درمان برای ساق کامل به جای چند ساعت زمان می تواند تنها در 30 دقیقه انجام شود. این به دلیل تکنیک In-Motion است که به طور جمعی تمام ریشه های مو را در یک شبکه گرم و غیرفعال می کند، برخلاف جستجوی کرومسفورهای منفرد در ریشه مو. لیزر موهای زائد در Harpenden توسط Rebecca Jade Beauty and Aesthetics با استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو آیس انجام می شود.

Soprano ICE با استفاده از پالس های انرژی لیزر دایود مادون قرمز به تدریج فولیکول های مو را در لایه زیر پوستی پوست گرم می کند تا زمانی که دیگر نتوانند موهای جدید تولید کنند. با استفاده از فناوری منحصر به فرد IN-Motion™ و نوک درمانی DualChill™ ثبت اختراع، سطح پوست شما خنک و راحت می ماند. حرکت جارویی همچنین هرگونه نقطه رد شده یا از دست رفته رایج در سایر انواع لیزر موهای زائد را از بین می برد. لیزر دایود 808 نانومتری نور را قادر می‌سازد تا به عمق پوست نفوذ کند و نسبت به سایر لیزرها ایمن‌تر است زیرا می‌تواند از رنگدانه ملانین در اپیدرم پوست جلوگیری کند. ما می توانیم از آن برای کاهش دائمی موهای زائد تمام موهای رنگ شده در هر 6 نوع پوست از جمله پوست های برنزه استفاده کنیم.

در DD Clinical، ما همیشه آزمایش پچ را قبل از هر درمانی برای تایید مناسب بودن توصیه می کنیم. لیزر موهای زائد جایگزین مناسبی برای کسانی است که موهای ناخواسته در طیف وسیعی از نواحی مختلف دارند و به روش‌های سنتی حذف موهای زائد (مانند اصلاح یا اپیلاسیون) ادامه نمی‌دهند. سوپرانو تیتانیوم یک دستگاه از بین بردن موهای زائد SHR است که عملکرد نهایی را با راحتی بی نظیر ترکیب می کند. این دستگاه از مزایای سه طول موج ترکیبی استفاده می کند و راه حل جدیدی منحصر به فرد و نتیجه محور در دنیای لیزر موهای زائد حرفه ای ایجاد می کند.

این امر SHR را به ایمن ترین گزینه لیزر موهای زائد از جمله برای بیماران با پوست تیره تبدیل می کند. همچنین شامل دو کانکتور است که امکان اتصال همزمان دو اپلیکاتور مختلف به پلت فرم را فراهم می کند و زمان درمان را کوتاه تر می کند. سوپرانو تیتانیوم دارای سر اپلیکاتور بزرگتر نسبت به سایر دستگاه ها است، به وسعت 4 سانتی متر مربع، به این معنی که زمان درمان بیمار تا 40٪ کاهش می یابد. درمان همچنین به دلیل سیستم انقلابی ICE PLUS که پوست را خنک می کند در حالی که دستگاه فولیکول ها را مختل می کند، تقریباً بدون درد است.

با ترکیب سطوح جذب و نفوذ طول موج های مختلف، Soprano Titanium ایمن ترین و کارآمدترین دستگاه لیزر حرفه ای رفع موهای زائد امروزی است. سوپرانو تیتانیوم با ترکیب سطوح جذب و نفوذ طول موج های مختلف، همراه با پوشش درمانی طولانی مدت، افزایش راحتی و نیاز به نگهداری کم، ایمن ترین و کارآمدترین درمان حذف موهای زائد موجود امروزی است. دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم مزایای سه طول موج ترکیبی را با تجربه بهتر بیمار و یک استراتژی تجاری محور ترکیب می کند تا یک راه حل انقلابی منحصر به فرد و مبتنی بر نتیجه را در زمینه رفع موهای زائد حرفه ای ارائه دهد. لیزر سوپرانو ICE ادعا می کند که ایمن ترین درمان لیزر موهای زائد برای انواع پوست، از 1 تا 6 (1 روشن ترین رنگ پوست – 6 رنگ تیره ترین پوست) است.

سرعت تکرار بالای پالس‌های کوتاه به عمق درم وارد می‌شود که به میانگین توان بالا و ایجاد گرما مؤثر از نظر درمانی دست می‌یابد. پوست را تسهیل می کند و دمای کنترل شده را در طول کل درمان تسهیل می کند. کل درمان نوک یاقوت کبود سرد ICE Plus خطرات اپیدرم را به حداقل می رساند و در عین حال گرما را در درم که فولیکول های مو در آن درمان می شوند حفظ می کند. بیماران اکنون می توانند از یک تجربه کاملاً بدون درد، خنک و راحت در طول جلسه لذت ببرند. Soprano Titanium با استفاده از فناوری 3 بعدی منحصر به فرد خود، سه طول موج لیزر موثر را در یک اپلیکاتور واحد ترکیب می کند و به طور همزمان اعماق بافت ها و ساختارهای آناتومیکی را در فولیکول مو هدف قرار می دهد.

سوپرانو تیتانیوم از روش Alma Laser’s SHR استفاده می کند که تنها روش ثابت شده بالینی لیزر موهای زائد است که عملاً بدون درد است. روش منحصر به فرد گرمایش و تحویل انرژی به طور موثر به فولیکول مو آسیب می رساند و در عین حال از آسیب و درد به بافت اطراف جلوگیری می کند. در عین حال با فناوری پیشرفته ICE Plus ادغام شده است که به طور مداوم پوست را خنک می کند و دمای کنترل شده را در کل درمان تسهیل می کند. نوک یاقوت کبود سرد ICE Plus خطرات اپیدرم را به حداقل می رساند و در عین حال گرما را در درم که فولیکول های مو در آن درمان می شوند حفظ می کند.





:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 987
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: