باتری ماشین استفاده شده نزدیک من
نوشته شده توسط : یک دوست

قیمتی که به دست می آورید بستگی به این دارد که در زمان کنونی چه سرنخ دنبال می شود. اگر نرخ سرب 0.33 سنت در هر پوند باشد، می توانید حدود 7 دلار برای هر باتری انتظار داشته باشید. می‌توانید با جستجوی آنلاین برای پول نقد برای ماشین‌های ناخواسته یا خرید ماشین آشغال من، سطل زباله محلی خود را پیدا کنید. این احتمال وجود دارد که سطل زباله محلی شما ظاهر شود، به خصوص اگر خودروهای ناخواسته را تحویل دهند.

بهترین مکان ها برای فروش باتری ماشین های دست دوم به قیمت نقدی در نزدیکی شما

خوب است بدانید که من می توانم باتری ماشین دست دوم خود را به پول نقد تبدیل کنم. فرقی نمی کند باتری من به عنوان دودو تمام شده باشد یا همین چند ماه پیش خریداری شده باشد، بازار مطمئنی برای آن وجود دارد. و زیبایی آن این است که انبوهی از مکان ها وجود دارد که در نزدیکی من باتری ماشین های دست دوم می خرند.

در حالی که مراکز بازیافت فلزات و ضایعات مشابه هستند، ممکن است برخی در منطقه شما وجود داشته باشند که قیمت های متفاوتی را برای باتری های شما ارائه دهند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بنگاه ضایعات بازدید نمایید
به هر حال، داشتن قیمت های متفاوت به شما این امکان را می دهد که بهترین مکان را برای فروش باتری خودرو خود پیدا کنید. می توانید به یک تعمیرگاه خودرو بفروشید، به یک شرکت بازیافت باتری بفروشید یا بهتر از همه، به یک فروشنده آنلاین بفروشید. طبق گفته Gumtree، شما احتمالاً حدود 30 تا 100 دلار برای باتری ماشین قدیمی خود درآمد کسب خواهید کرد. اگر تصمیم دارید باتری ماشین دست دوم خود را برای فروش قرار دهید، می توانید از پلت فرم فروشنده Carpart نیز استفاده کنید.

قبل از اینکه به دنبال خریدار باتری ماشین های دست دوم نزدیک من باشید، به یاد داشته باشید که هر کسی می تواند یک باتری مرده را بگیرد، آن را شارژ کند و آن را به قیمت بیشتر بفروشد. اگر ابزاری برای شارژ مجدد آن دارید، می توانید یا دوباره از آن استفاده کنید یا آن را به قیمت بالاتر بفروشید. اگر در نظر دارید آن را به یک کارخانه ضایعات فلزی بفروشید، می توانید سعی کنید و منتظر زمانی باشید که قیمت باتری های مستعمل بهتر باشد. آن‌ها می‌توانند چند دلار اضافی برای شما خالص کنند، که اگر چند دلار جمع‌آوری کرده باشید تا به‌طور هم‌زمان بفروشید، می‌تواند به آن اضافه شود. اگر به باتری ماشین نیاز دارید، اما پول کم است، یا قصد ندارید ماشین را برای مدت طولانی نگه دارید، ممکن است به فکر یک باتری مستعمل باشید. شما اغلب می توانید باتری های مستعمل را در انبارهای زباله و حیاط نجات خریداری کنید.

با فرناندو آرگوئلز، اسک، فیلمبردار پشت ترس از مردگان متحرک آشنا شوید

هنگام جستجوی «مراکز بازیافت فلزات در نزدیکی من»، می‌توانم مجموعه‌ای کاملاً متفاوت از نتایج را از جستجوی «محل‌های ضایعات نزدیک من» دریافت کنم.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری فرسوده کلیک کنید
این برای من خوب است و به این معنی است که مکان‌های بیشتری وجود دارد که می‌توانم باتری کارکرده خود را بفروشم و فرصتی برای دریافت بهترین قیمت برای آن وجود دارد. شما همچنین می توانید باتری را در پارکینگ آنها تعویض کنید، و آنها حتی به شما اجازه می دهند ابزار خود را قرض بگیرید. بسیاری از افرادی که در آنجا کار می کنند اتومبیل های خود را نیز آچار می زنند و در مورد تعمیرات خودرو آگاه هستند. آنها علاوه بر باتری، طیف گسترده ای از قطعات خودرو از جمله قطعات خودروهای قدیمی را در اختیار دارند.

دوباره به استثنای تسلاس، خودروهای برقی متعلق به قبل، به ویژه مدل‌های قدیمی‌تر با برد عملکرد کوتاه‌تر، را می‌توان با قیمت‌های پایین‌تر به فروش رساند. پوشش جامع ("سپر به سپر") معمولا بسته به برند از 3 سال/36000 مایل تا 5 سال/60000 مایل متغیر است. پوشش پیشرانه از 4 سال/50000 تا 10 سال/100000 مایل برای مدل های هیوندای و کیا انجام می شود. بسته باتری خودروهای الکتریکی حداقل 8 سال / 100000 مایل پوشش داده می شود و هیوندای پوشش مادام العمر را برای خودروهای برقی Kona و Niro خود ارائه می دهد. برای راحتی، فروش به حیاط‌های قراضه یا تعمیرگاه‌های محلی خوب است، زیرا همان جا پول نقد به شما می‌دهند. با این حال، آنها به نوعی مانند "واسطه" هستند، بنابراین آنها می خواهند باتری را دوباره بفروشند، که به این معنی است که شما به طور بالقوه می توانید باتری بیشتری را در جای دیگری دریافت کنید.

خوشبختانه، اکثر خودروهای الکتریکی مدرن نیز سلامت باتری را در جایی در کابین خلبان نمایش می دهند. اگر به چیزی کمیاب تر یا با مشخصات بالاتر توجه کرده اید - مانند تسلا یا برخی از ماشین های الکتریکی با برد طولانی - احتمالاً فقط می توانید آن را توسط یک متخصص تعمیر کنید. قبل از خرید، کمی وقت بگذارید و تحقیق کنید و متوجه شوید نزدیکترین مکانیک یا نمایندگی ماشین برقی متخصص شما کجاست. این یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید زیرا اگر ماشین شارژر دارد، دیگر نیازی به خرید شارژر دیگری ندارید، بنابراین می توانید باتری ماشین برقی خود را در خانه شارژ کنید. با یک شارژر در جای خود، فقط باید یک نقطه شارژ اختصاصی برای وسیله نقلیه خود نصب کنید.

همچنین امکان یافتن خریداران از طریق پست در وب سایت های طبقه بندی شده در اینترنت وجود دارد. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست، آنها حاوی سرب و اسید به مقدار سمی هستند. باتری های اسید سرب در خودروهای عمومی و کامیون ها یافت می شوند. با بازیافت و فروش باتری های خودروی ضایعاتی خود، می توانید به سرعت پول نقد کنید و ضایعات ناخواسته را از دستان خود خارج کنید. اجزای باتری خودرو که اغلب به دست می آیند و بازیافت می شوند عبارتند از سرب، پلاستیک و اسید سولفوریک. تیم King Scrap Metal آماده است تا مطمئن شود که بهترین قیمت را برای باتری ماشین قراضه خود دریافت می کنید.

ایده خوبی است که با آنها تماس بگیرید تا میزان نرخ هر باتری را تعیین کنید. در برخی موارد، متوجه خواهید شد که اگر چندین باتری برای دوچرخه‌سواری خود داشته باشید، حیاط زباله پول بیشتری به شما ارائه می‌دهد. BatteryBoss دارای 25 سال تجربه در این خط است که به ما کمک می کند تا نگرانی مشتریانی که باتری خودرو را به صورت آنلاین جستجو می کنند را درک کنیم و بهترین راه حل را برای آنها ارائه دهیم. ما متعهد به ارائه کمک و همچنین تنوع محصول عالی در قیمتی هستیم که بسیار رقابتی و بی سابقه است.

مکان‌هایی وجود دارد که مخصوصاً برای کسانی که می‌خواهند دست خود را از باتری‌های مستعمل بردارند، ارائه می‌شود. فروشگاه قطعات خودرو محلی شما ممکن است حاضر نباشد برای اجناس قدیمی به شما پول بپردازد، اما محوطه های ضایعات و مراکز بازیافت فلز ممکن است آنها را بخواهند. مانند فروشگاه های قطعات خودرو، بسیاری از فروشگاه ها نرخ ثابتی بین 5 تا 12 دلار به شما ارائه می دهند. مکان‌های دیگر، مانند یاردهای قراضه، ممکن است بر اساس وزن به شما پرداخت کنند. اگر با باتری ماشین مشکل دارید، خواه در وسیله نقلیه ای باشد که می فروشید یا قصد خرید آن را دارید، لزوماً مجبور نیستید یک باتری کاملا نو بخرید. امکان تعمیر انواع مختلف باتری ها از جمله باتری های بزرگ و گران قیمت خودرو وجود دارد.

برخی از مشتریانی که می خواهند باتری خودرو را به صورت آنلاین خریداری کنند، در مورد خدمات پس از فروش شک دارند. ما می خواهیم یک چیز را روشن کنیم که باتری های خودرو به هیچ نوع سرویسی نیاز ندارند. شارژ باتری تنها زمانی کمک می کند که شرایطی مانند خرابی دینام، حالت آماده به کار و غیره ایجاد شود. اگر می‌خواهید باتری خودرو را آنلاین بخرید، با BatteryBoss تماس بگیرید، راه‌حلی که برای تمام نیازهای شما وجود دارد. همچنین می‌توانم یک باتری قدیمی در حال کار را به یک تعمیرگاه خودرو محلی بفروشم.

از بازیافت باتری ماشین چقدر می توانید سود ببرید؟

جایگزینی ممکن است قیمت مناسبی داشته باشد، به خصوص اگر ارائه دهندگان خدماتی را دریافت کنید که تخفیف هایی برای شارژ تجهیزات ارائه می دهند. تقریباً تمام خودروهای الکتریکی جدید دارای گارانتی برای خودرو و یک گارانتی جداگانه برای باتری هستند. ضمانت باتری 100000 مایل یا هشت سال پس از اولین خرید را پوشش می‌دهد، بسته به اینکه کدام یک اولین خرید باشد.

و همچنین متوجه شدم که می توانم باتری کمی استفاده شده خود را به قیمت دلار به خریداران مستقیم بفروشم. اینها افرادی هستند که به دنبال یک باتری خوب هستند بدون اینکه مجبور باشند برای باتری کاملاً جدید با قیمت های تعیین شده توسط فروشگاه قطعات خودرو هزینه کنند. گزینه های زیادی برای فروش باتری ماشین یا کامیون دست دوم به صورت محلی وجود دارد. در بیشتر موارد، مردم باتری‌هایشان مرده هستند و به دنبال راهی برای بازگرداندن چند دلار قبل از پرداخت پول نقد برای باتری جدید هستند. اگر این سناریوی شماست، بهترین گزینه شما فروشگاه محلی قطعات خودرو است. راحت است و بالاترین مقدار را برای باتری ماشین یا کامیون مرده به شما ارائه می دهد.

بازیافت ضایعات قدیمی و ناخواسته نه تنها برای شما سودآور است بلکه از نظر زیست محیطی نیز پایدار است. پایلوت یک شرکت پیشرو در خرید و بازیافت باتری های ضایعاتی در هند است که باتری خودروهای مستعمل، باتری های خالی شده و غیره را خریداری و جمع آوری می کند. صنایع پایلوت علاقه مند به خرید ضایعات باتری سرب اسید تخلیه شده، ضایعات باتری ماشین کارکرده به صورت عمده می باشد. اگر نمی‌توانید فروشگاهی برای خرید قطعات خودرو پیدا کنید که به شما پول نقد بدهد، اینها گزینه خوبی هستند، زیرا برخی فقط باتری‌ها را به صورت رایگان بازیافت می‌کنند. یک حیاط ضایعات و یک مرکز بازیافت فلز متفاوت هستند و در عین حال شباهت هایی دارند که برای من خوب است.

اگر از طریق فروش خصوصی یک خودروی برقی دست دوم می‌خرید، ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا گارانتی برای شما اعمال می‌شود یا خیر. شماره شناسایی خودرو را از فروشنده دریافت کنید و با خدمات مشتریان خودروساز تماس بگیرید تا مطمئن شوید که گارانتی به شما قابل انتقال است. خرید باطری ماشین های مستعمل را در روچستر نیویورک متوقف کنید و همین امروز با Northside Salvage Yard تماس بگیرید. ما بیش از 50 سال تجربه بازیافت و نجات خودروهای ناخواسته و وسایل نقلیه ناخواسته داریم. ما از سال‌ها برای بهبود روش‌های تجاری خود استفاده کرده‌ایم تا بتوانیم به مشتریانی مانند شما خدمات بهتری ارائه دهیم. دانش و تخصص ما ما را از بقیه متمایز می کند و ما با کمال میل شما را در تمام مراحل یافتن و خرید باتری ماشین دست دوم یا هر قطعه وسیله نقلیه ای که به دنبال آن هستید راهنمایی خواهیم کرد.

زمانی که باتری ماشین شما نیاز به تعویض دارد، Auto Parts City انتخاب مناسبی است. با تمرکز سازگار با محیط زیست، آزمایش کامل، انتخاب بزرگ و قیمت‌های مقرون به صرفه، می‌توانید باتری‌های ماشین کارکرده و کارکرده را با اطمینان خرید کنید. جستجوی «باتری‌های ماشین کارکرده نزدیک من» و حدس زدن بهترین مرکز بازیافت برای خرید را متوقف کنید. امروز برای انتخاب گسترده ای از باتری های با کیفیت بالا برای فروش، در شهر قطعات خودرو توقف کنید و از پس انداز پولی که خرید باتری های مستعمل به همراه دارد لذت ببرید. وقتی به این فکر می کنید که باتری های ماشین کارکرده را کجا بفروشید، Craigslist را فراموش نکنید.

می توانید برای فروش باتری های کارکرده و کارکرده خود با تعمیرگاه های محلی خودرو تماس بگیرید. این فروشگاه ها گاهی اوقات باتری ها را خریداری می کنند و آنها را تعمیر می کنند. سپس این باتری‌های بازسازی‌شده خودرو را برای فروش با تخفیف به مشتریانی که به دنبال باتری‌های مستعمل هستند، قرار دادند. هنگامی که به دنبال محل فروش باتری های ماشین کارکرده هستید، بهترین مکانی که می توانید به آن بفروشید، ضایعات محلی شما است. هنگامی که باتری خود را به کارخانه اسقااط می فروشید، آنها آن را برای هسته سرب می خرند.

بسیاری از تعمیرگاه‌های خودرو ابزار و تجهیزات لازم برای بازیابی باتری‌های قدیمی را دارند و آنها را با قیمتی ویژه به افرادی می‌فروشند که به باتری کاملا نو اهمیتی نمی‌دهند. اگر فروشگاه قطعات خودرو در محله من پول نقدی برای باتری ماشین دست دومم به من نمی دهد، من همیشه می توانم آن را به انباری بیاورم. ضایعات و آشغال‌ها فقط خرید یخچال‌های قدیمی یا پنکه‌های برقی یا حتی بازیافت بطری‌ها و شیشه‌های قدیمی نیست. آنها همچنین باتری های دست دوم ماشین را می خرند، عمدتاً برای هسته سرب خود که می تواند بازیافت و دوباره استفاده شود.





:: موضوعات مرتبط: ضایعات آهن , ,
:: بازدید از این مطلب : 973
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: