نحوه فروش باتری ماشین های دست دوم
نوشته شده توسط : یک دوست

خوشبختانه، اکثر خودروهای الکتریکی مدرن نیز سلامت باتری را در جایی در کابین خلبان نمایش می دهند. اگر به چیزی کمیاب تر یا با مشخصات بالاتر توجه کرده اید - مانند تسلا یا برخی از ماشین های الکتریکی با برد طولانی - احتمالاً فقط می توانید آن را توسط یک متخصص تعمیر کنید. قبل از خرید، کمی وقت بگذارید و تحقیق کنید و متوجه شوید نزدیکترین مکانیک یا نمایندگی ماشین برقی متخصص شما کجاست. این یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید زیرا اگر ماشین شارژر دارد، دیگر نیازی به خرید شارژر دیگری ندارید، بنابراین می توانید باتری ماشین برقی خود را در خانه شارژ کنید. با یک شارژر در جای خود، فقط باید یک نقطه شارژ اختصاصی برای وسیله نقلیه خود نصب کنید.

خودروهای لوکس درجه یک مانند ماشین الکتریکی تسلا یا پورشه تایکان ممکن است سریع‌ترین زمان شارژ را در بین تمام خودروهای الکتریکی و با برچسب‌های قیمتی مشابه داشته باشند. با این اوصاف، حتی یکی از رایج‌ترین خودروهای برقی دست دوم در جاده‌های ایرلند - نیسان لیف - در مورد زمان شارژ کردن، بی‌تفاوت نیست. شهرت لیف به عنوان یکی از بهترین خودروهای الکتریکی در میان دارندگان خودروهای برقی ایرلندی به این معنی است که این خودرو یک وسیله ثابت در بازار خودروهای برقی دست دوم است.

میزبانی فروش حیاط

می توانید برای فروش باتری های کارکرده و کارکرده خود با تعمیرگاه های محلی خودرو تماس بگیرید. این فروشگاه ها گاهی اوقات باتری ها را خریداری می کنند و آنها را تعمیر می کنند. سپس این باتری‌های بازسازی‌شده خودرو را برای فروش با تخفیف به مشتریانی که به دنبال باتری‌های مستعمل هستند، قرار دادند. هنگامی که به دنبال محل فروش باتری های ماشین کارکرده هستید، بهترین مکانی که می توانید به آن بفروشید، ضایعات محلی شما است. هنگامی که باتری خود را به کارخانه اسقااط می فروشید، آنها آن را برای هسته سرب می خرند.

چرا جاکلیدی نیسان بعد از تعویض باتری کار نمی کند؟

بازیافت ضایعات قدیمی و ناخواسته نه تنها برای شما سودآور است بلکه از نظر زیست محیطی نیز پایدار است. پایلوت یک شرکت پیشرو در خرید و بازیافت باتری های ضایعاتی در هند است که باتری خودروهای مستعمل، باتری های خالی شده و غیره را خریداری و جمع آوری می کند. صنایع پایلوت علاقه مند به خرید ضایعات باتری سرب اسید تخلیه شده، ضایعات باتری ماشین کارکرده به صورت عمده می باشد. اگر نمی‌توانید فروشگاهی برای خرید قطعات خودرو پیدا کنید که به شما پول نقد بدهد، اینها گزینه خوبی هستند، زیرا برخی فقط باتری‌ها را به صورت رایگان بازیافت می‌کنند. یک حیاط ضایعات و یک مرکز بازیافت فلز متفاوت هستند و در عین حال شباهت هایی دارند که برای من خوب است.

با این حال، هنگامی که ماشین‌های موجود در انبارهای آشغال را برای یافتن باتری جستجو می‌کنید، چند نکته وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید و به آنها توجه کنید. دانستن اینکه به دنبال چه چیزی بگردید می تواند به شما کمک کند باتری استفاده شده ای را پیدا کنید که هنوز مقداری عمر در آن باقی مانده است. وقتی فروشگاه محلی قطعات خودرو به شما پول نقد پرداخت نمی کند، همیشه می توانید آن را به حیاط ضایعات ببرید. ممکن است فکر کنید که حیاط‌های قراضه فقط یخچال‌های قدیمی را به فروش می‌رسانند و حتی شیشه‌ها و بطری‌های شیشه‌ای قدیمی را بازیافت می‌کنند.

مکان‌هایی وجود دارد که مخصوصاً برای کسانی که می‌خواهند دست خود را از باتری‌های مستعمل بردارند، ارائه می‌شود.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری ups کلیک کنید
فروشگاه قطعات خودرو محلی شما ممکن است حاضر نباشد برای اجناس قدیمی به شما پول بپردازد، اما محوطه های ضایعات و مراکز بازیافت فلز ممکن است آنها را بخواهند. مانند فروشگاه های قطعات خودرو، بسیاری از فروشگاه ها نرخ ثابتی بین 5 تا 12 دلار به شما ارائه می دهند. مکان‌های دیگر، مانند یاردهای قراضه، ممکن است بر اساس وزن به شما پرداخت کنند. اگر با باتری ماشین مشکل دارید، خواه در وسیله نقلیه ای باشد که می فروشید یا قصد خرید آن را دارید، لزوماً مجبور نیستید یک باتری کاملا نو بخرید. امکان تعمیر انواع مختلف باتری ها از جمله باتری های بزرگ و گران قیمت خودرو وجود دارد.

با مدت زمان شارژ حدودا 20 کیلومتر سفر تا هر دقیقه شارژ، لیف از وزن نسبتا سبک خود استفاده می‌کند و برد بیشتری نسبت به باتری‌های کوچک‌تر از باتری‌های رقبای سوپراسپرت خود دارد. درست مانند باتری موجود در تلفن همراه شما، باتری ماشین الکتریکی بدون توجه به میزان مصرف باتری، با گذشت زمان شروع به تحلیل می‌کند. خدمات یک تکنسین متخصص خودروهای الکتریکی می تواند حس خوبی از تاریخچه و سلامت باتری به شما بدهد. مقایسه این مقدار با حداکثر برد اصلی در دفترچه راهنمای کاربر، به شما یک ایده تقریبی از مدت زمان باقیمانده باتری را قبل از نیاز به تعویض می دهد.

زمانی که باتری ماشین شما نیاز به تعویض دارد، Auto Parts City انتخاب مناسبی است. با تمرکز سازگار با محیط زیست، آزمایش کامل، انتخاب بزرگ و قیمت‌های مقرون به صرفه، می‌توانید باتری‌های ماشین کارکرده و کارکرده را با اطمینان خرید کنید. جستجوی «باتری‌های ماشین کارکرده نزدیک من» و حدس زدن بهترین مرکز بازیافت برای خرید را متوقف کنید. امروز برای انتخاب گسترده ای از باتری های با کیفیت بالا برای فروش، در شهر قطعات خودرو توقف کنید و از پس انداز پولی که خرید باتری های مستعمل به همراه دارد لذت ببرید. وقتی به این فکر می کنید که باتری های ماشین کارکرده را کجا بفروشید، Craigslist را فراموش نکنید.

جایگزینی ممکن است قیمت مناسبی داشته باشد، به خصوص اگر ارائه دهندگان خدماتی را دریافت کنید که تخفیف هایی برای شارژ تجهیزات ارائه می دهند. تقریباً تمام خودروهای الکتریکی جدید دارای گارانتی برای خودرو و یک گارانتی جداگانه برای باتری هستند. ضمانت باتری 100000 مایل یا هشت سال پس از اولین خرید را پوشش می‌دهد، بسته به اینکه کدام یک اولین خرید باشد.

این مکان ها احتمالاً ابتدا آن را به یک ولت متر متصل می کنند و سپس به شما پیشنهاد می دهند. مکانیک محلی من گفت بسته به مارک و شرایط بین 10 تا 20 دلار می پردازند. آنها باتری مرده را مصرف نمی کنند، حتی اگر توانایی شارژ مجدد آن را داشته باشند، فقط برای آنها ارزش تلاش را ندارد. دارندگان باتری های ماشین استفاده شده ممکن است بتوانند برای آنها خریدار پیدا کنند، به خصوص اگر هنوز کار می کنند. گزینه های فروش باتری ماشین شامل فروش آن به یک فروشگاه خودرو یا به یک مرکز بازیافت فلز است.

اگر باتری هایی که باید بفروشید هنوز مقداری عمر باقی مانده باشد، این گزینه بهتری خواهد بود. به جای فروش آنها برای سرب، ممکن است کسی بخواهد آنها را برای استفاده در وسیله نقلیه خود قرار دهد. همچنین اگر مرکز بازیافت یا ضایعات در نزدیکی خود ندارید، فروش در Craigslist ایده خوبی است. اینکه چقدر می توانید درآمد داشته باشید بستگی به این دارد که باتری را برای چه چیزی بفروشید. اگر در شرایط قراضه است، قیمت ضایعات سرب مورد نظر را جستجو کنید و بر اساس آن قیمت گذاری کنید. آنها به عنوان یک واسطه عمل می کنند و آن را به کسی که نمی خواهد برای باتری جدید پول پرداخت کند، دوباره می فروشند.

اگر باتری خودروهای مستعمل را در Auto Parts City خریداری می کنید، لازم نیست نگران باشید. هنگام خرید با Auto Parts City، در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد و خدمات قابل اعتماد مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد. این باعث می‌شود باتری‌های مستعمل راهی عاقلانه برای خرج کردن دلارهای تعمیر خودرو شما باشد.

قیمتی که به دست می آورید بستگی به این دارد که در زمان کنونی چه سرنخ دنبال می شود. اگر نرخ سرب 0.33 سنت در هر پوند باشد، می توانید حدود 7 دلار برای هر باتری انتظار داشته باشید. می‌توانید با جستجوی آنلاین برای پول نقد برای ماشین‌های ناخواسته یا خرید ماشین آشغال من، سطل زباله محلی خود را پیدا کنید. این احتمال وجود دارد که سطل زباله محلی شما ظاهر شود، به خصوص اگر خودروهای ناخواسته را تحویل دهند.

ایده خوبی است که با آنها تماس بگیرید تا میزان نرخ هر باتری را تعیین کنید. در برخی موارد، متوجه خواهید شد که اگر چندین باتری برای دوچرخه‌سواری خود داشته باشید، حیاط زباله پول بیشتری به شما ارائه می‌دهد. BatteryBoss دارای 25 سال تجربه در این خط است که به ما کمک می کند تا نگرانی مشتریانی که باتری خودرو را به صورت آنلاین جستجو می کنند را درک کنیم و بهترین راه حل را برای آنها ارائه دهیم. ما متعهد به ارائه کمک و همچنین تنوع محصول عالی در قیمتی هستیم که بسیار رقابتی و بی سابقه است.

اگر از طریق فروش خصوصی یک خودروی برقی دست دوم می‌خرید، ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا گارانتی برای شما اعمال می‌شود یا خیر. شماره شناسایی خودرو را از فروشنده دریافت کنید و با خدمات مشتریان خودروساز تماس بگیرید تا مطمئن شوید که گارانتی به شما قابل انتقال است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سپاهان بازدید نمایید
خرید باطری ماشین های مستعمل را در روچستر نیویورک متوقف کنید و همین امروز با Northside Salvage Yard تماس بگیرید. ما بیش از 50 سال تجربه بازیافت و نجات خودروهای ناخواسته و وسایل نقلیه ناخواسته داریم. ما از سال‌ها برای بهبود روش‌های تجاری خود استفاده کرده‌ایم تا بتوانیم به مشتریانی مانند شما خدمات بهتری ارائه دهیم. دانش و تخصص ما ما را از بقیه متمایز می کند و ما با کمال میل شما را در تمام مراحل یافتن و خرید باتری ماشین دست دوم یا هر قطعه وسیله نقلیه ای که به دنبال آن هستید راهنمایی خواهیم کرد.

و فروش باتری ماشین کارکرده واقعاً آسان است، بازار ثانویه خریداران زیادی دارد و فرقی نمی‌کند که باتری مرده دارید یا تازه خریده‌اید. وضعیت و سن باتری شما بر قیمتی که می توانید برای آن دریافت کنید تأثیر می گذارد و من راهنمایی می کنم که چه زمانی باید هر جایگزین را در نظر بگیرید. در زیر گزینه‌های فروش باتری ماشین کارکرده، نحوه به دست آوردن بیشترین پول برای آن و تجربه خود را در مورد مکانی که باطری ماشین کارکرده را در نزدیکی من می‌خرد، به اشتراک می‌گذارم. در تجربه من، تعویض موفقیت آمیز باتری به کیفیت باتری، هزینه آن و راحتی تعویض آن بستگی دارد. بیشتر مکان‌ها باتری‌های باکیفیت می‌فروشند و قیمت‌ها و ضمانت‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. در نهایت، نظرات حرفه ای و فردی آن مکان ها و برندی که ارائه می دهند را خواندم.

هنگام جستجوی «مراکز بازیافت فلزات در نزدیکی من»، می‌توانم مجموعه‌ای کاملاً متفاوت از نتایج را از جستجوی «محل‌های ضایعات نزدیک من» دریافت کنم. این برای من خوب است و به این معنی است که مکان‌های بیشتری وجود دارد که می‌توانم باتری کارکرده خود را بفروشم و فرصتی برای دریافت بهترین قیمت برای آن وجود دارد. شما همچنین می توانید باتری را در پارکینگ آنها تعویض کنید، و آنها حتی به شما اجازه می دهند ابزار خود را قرض بگیرید. بسیاری از افرادی که در آنجا کار می کنند اتومبیل های خود را نیز آچار می زنند و در مورد تعمیرات خودرو آگاه هستند. آنها علاوه بر باتری، طیف گسترده ای از قطعات خودرو از جمله قطعات خودروهای قدیمی را در اختیار دارند.

خوب است بدانید که من می توانم باتری ماشین دست دوم خود را به پول نقد تبدیل کنم. فرقی نمی کند باتری من به عنوان دودو تمام شده باشد یا همین چند ماه پیش خریداری شده باشد، بازار مطمئنی برای آن وجود دارد. و زیبایی آن این است که انبوهی از مکان ها وجود دارد که در نزدیکی من باتری ماشین های دست دوم می خرند.





:: موضوعات مرتبط: ضایعات آهن , ,
:: بازدید از این مطلب : 980
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: