ارزن از سال 1950 پوشاک و تجهیزاتی برای کوهنوردان ایجاد می کند
نوشته شده توسط : یک دوست

Trekitt تجهیزات و لباس‌های با کیفیت بالا را برای کوهنوردان، تپه‌نوردان، کوهنوردان و مسافران فراهم می‌کند و در طول سال‌ها رشد کرده است تا بتواند طیف وسیعی از فعالیت‌های خارج از منزل را تامین کند. ما سهام بزرگی از لباس‌ها و تجهیزات تخصصی از بهترین مارک‌های جهان را داریم که توسط خدمات مشتری برنده جوایز ما پشتیبانی می‌شود. ما کاملاً درک می کنیم که برای به دست آوردن بیشترین بهره از علایق خود، به کیتی نیاز دارید که برای هدف شما مناسب باشد و شخصاً برای شما مناسب باشد. ما خدمات تخصصی نصب چکمه و کوله پشتی را در فروشگاه Hereford خود ارائه می دهیم و همیشه خوشحال هستیم که درباره نیازهای تجهیزات شما صحبت کنیم، بنابراین فقط با ما تماس بگیرید.

با طیف وسیعی از پیشنهادات و تخفیف‌های صرفه‌جویی در بهترین فروشگاه‌های فضای باز و خرده‌فروشی‌های آنلاین Soctland، ملزومات کوهنوردی، پوشاک، نقشه‌برداری و جدیدترین ابزارها را پذیرا شوید. ما همواره در حال گسترش دامنه خرده فروشان شرکت کننده خود هستیم، بنابراین برای آخرین پیشنهادات اینجا را بررسی کنید. از مونت در خیابان پیری در فیشویک دیدن کنید و از پارکینگ رایگان و آسان لذت ببرید، در حالی که طیف گسترده ای از تجهیزات را برای همه ماجراجویی ها مرور می کنید. دویدن در مسیر، دره نوردی، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری، اسکی، کمپینگ، اکتشافات، پیاده‌روی در بوته‌ها، پیاده‌روی، مسافرت، کوهنوردی و موارد دیگر.

ما یک دسته بسیار پرشور و مشتاق هستیم و همه کارکنان ما، از طبقه فروشگاه گرفته تا تیم رسانه های اجتماعی، افراد فعال در فضای باز هستند. ما اسکی می کنیم، سوار می شویم، صعود می کنیم، پیاده روی می کنیم، کمپ می زنیم و محصولاتی که می فروشیم زندگی می کنیم و نفس می کشیم. همانطور که انتظار دارید، ما محصولاتی را از بهترین مارک های فضای باز که جهان ارائه می دهد، ذخیره می کنیم. Arc'teryx، Rab The North Face، Fjallraven به اضافه 180 برند تخصصی دیگر را در فروشگاه خرده فروشی 2 طبقه ما در اینجا در نیوکاسل آپون تاین و همچنین در وب سایت ما پیدا خواهید کرد.

ما خرید آنلاین را سریع، آسان و ایمن با خط مشی بازگرداندن وب خود، از جمله پست رایگان برای برگشت، انجام داده ایم. بوگونگ با ارسال رایگان در سراسر استرالیا برای سفارش های اینترنتی بیش از 150 دلار، منبع اصلی شما برای تجهیزات با کیفیت است. به دنبال معرفی پروژه Down Codex® خودمان، Mountain Equipment اکنون Down Cycle™ را معرفی می کند.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروش پانچو کوهنوردی کلیک کنید
با معرفی لباس ها و کیسه خواب های ساخته شده از 100% بازیافت شده، هدف نهایی ما معرفی یک سیستم بازیافت حلقه بسته برای لباس ها و تجهیزات و رفع نیاز به محصولات ناخواسته یا محصولاتی است که در پایان عمر قابل استفاده هستند. ما یک شرکت بریتانیایی هستیم و تمام سهام و کارکنان ما در بریتانیا هستند تا تحویل سریع را به شما ارائه دهند.

برای دیدن مجموعه جامع ما از تجهیزات نوردیک به فروشگاه بروید!

خرید حضوری لوازم در فضای باز، در یک فروشگاه آجر و ملات، نسبت به 10 سال پیش اتفاق کمتری است. خرده فروشان آنلاین مانند Backcountry، Moosejaw و Sierra Trading Post هر وسیله ای را که می خواهید در دسترس شما قرار می دهند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت هرمو بازدید نمایید
دیگر محدود به مارک هایی نیستید که فروشگاه محلی شما دارد یا آنچه در انبار موجود است. اما کسانی که از این نوع تجربه خرید حمایت می کنند (بله، اغلب اوقات می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید، و این جالب است) نکته را از دست داده اند.

مارک های معروف

از سال 1989، ما با ارائه خدمات برتر، جدیدترین تجهیزات فضای باز را برای همکارهای ماجراجوی خود در فضای باز فراهم کرده ایم. با فروشگاه خرده‌فروشی ما که در خیابان لیتل بورک قرار دارد، همه چیزهایی که به صورت آنلاین می‌فروشیم در انبار موجود است و برای خرید آنلاین و در فروشگاه در دسترس است. ما بر اساس دانش گسترده خود در مورد تجهیزات فضای باز، بهترین تجهیزات مناسب برای کار را با دقت انتخاب می کنیم...

ما در مرکز شهر دورانگو، کلرادو واقع شده‌ایم، ما برترین فروشگاه لوازم در فضای باز هستیم. ما لباس‌های غیررسمی و فنی، پوشاک و کفش، تجهیزات کوهنوردی، کمپینگ و اسکی را از برندهای برتر مورد علاقه شما ارائه می‌کنیم. چه در حال پیاده‌روی، دویدن در مسیر، کوهنوردی، کوهنوردی، تمرین یوگا، کمپینگ، کوله‌پشتی یا اسکی باشید، ما تجهیزات لازم را برای شما داریم. ما از طریق Green Mountain Adventures خدمات راهنمای حرفه‌ای را برای ماهیگیری با هواپیما، کایاک سواری، SUP، پیاده‌روی، صخره‌نوردی، برف‌سواری و اسکی در بک‌کانتری ارائه می‌کنیم. Liberty Mountain یکی از بزرگترین توزیع کنندگان عمده فروشی محصولات فنی در فضای باز و تجهیزات کوهنوردی در ایالات متحده است، به عبارت دیگر، Liberty Mountain یک فروشگاه با همه چیز برای فضای باز برای فروشگاه لوازم در فضای باز شما است.

ورزش های کوهستانی حرفه ای

کارکنان دوستانه و آگاه ما اینجا هستند تا هفت روز هفته به شما کمک کنند و تیم سفارش پست اینترنتی اختصاصی برای پشتیبانی آنلاین در دسترس است. ما به خصوص به تاریخ و میراث 50 ساله خود افتخار می کنیم و اگر می خواهید بیشتر در مورد نحوه ایجاد برند Berghaus در اینجا در نیوکاسل (در مغازه ای که هنوز آن را اشغال می کنیم!) بیشتر بخوانید، به صفحه درباره ما بروید. کوهنوردی Pine Needle و Pine Needle Drygoods تجهیزات عالی برای هر ماجراجویی در فضای باز ارائه می دهند.





:: موضوعات مرتبط: کوهنوردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 4176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: