هنگام خرید اسپیکرهای دست دوم به چه نکاتی توجه می کنید؟
نوشته شده توسط : یک دوست

معمولاً اگر آنها را برای شما مناسب ندید، هزینه را می توان جبران کرد. اگر جدید بخرید، به محض اینکه آنها را از سالن نمایش بیرون می آورید، مقدار زیادی از دست می دهید. به شرطی که از بلندگوها سوء استفاده نشده باشد و محصولی با کیفیت باشند، می توانند مادام العمر کار کنند. با احتیاط‌های معمول، حدس می‌زنم نباید یک مجموعه بلندگوهای ده ساله را در بیشتر موقعیت‌ها پایین‌تر از یک مجموعه کاملاً جدید در نظر بگیرید. به وضوح مورد علاقه فروشندگان و حتی بیشتر مورد علاقه صاحبان جدید است.

اگر مدل هنوز فعلی باشد، مشکلی ایجاد نخواهد شد، اما شروع به بررسی محصولاتی کنید که تولیدشان تمام شده است و ممکن است همه چیز نابهنگام شود. ما پیشنهاد می کنیم از هر مدلی که واحدهای درایو آن به راحتی در دسترس نیستند یا قیمت معقولی ندارند، کنار بروید. در عوض، توصیه می‌کنیم فهرست کوتاهی از محصولاتی را که باید در نظر بگیرید، تهیه کنید. آنهایی که با چیدمان شما مطابقت دارند و در موقعیتی که قرار است آنها را قرار دهید صدایی بهینه دارند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سمساری بازدید نمایید
آمپلی فایرها اجزای مکانیکی کمی دارند، بنابراین معمولاً از سایش روزانه کمتر رنج می برند.

راهنمای خوبی است، اگر بدانید به دنبال چه چیزی بگردید، عجیب است که چه چیزهای جالبی را می توانید پیدا کنید. نه فقط تجهیزات صوتی، بلکه هر چیزی که یک سرگرمی گران قیمت است ارزش جستجوی اطراف برای تجهیزات دست دوم برای فروش یا معاوضه را دارد. بله، چیزهای استفاده شده بسیار عالی هستند، و چیزهای جالبی را خواهید دید. وقتی برای خرید بلندگوهای فعلی ام رفتم، آن مرد یک راه اندازی دیوانه کننده داشت. او برای همه چیز مجزا داشت، هر بلندگو آمپ مونو با ظاهر جامد خود را داشت که به یک پری امپ، یک ساب ووفر عظیم متصل بود، و همه چیزهایی که به کابل‌های آستین دار 12 یا پایین‌تر متصل بودند. من احتمالاً نزدیک به 10000 دلار آنجا را نگاه می کردم.

خرید سی دی پلیر دست دوم

شرکت‌ها و وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که در زمینه بلندگوها تخصص دارند، اما قیمت آن‌ها بیشتر است و این گاهی اوقات می‌تواند خریداران را ناامید کند، به خصوص اگر خریدار به دنبال خرید اسپیکر با بودجه باشد. حتی اگر خرید اسپیکرهای جدید فوایدی دارد، بار دانستن اینکه ممکن است مجبور باشید پول زیادی خرج کنید می تواند از بین برود و ممکن است در نهایت بلندگوهای ارزان تری بخرید که خوب نیستند. R/audiophile یک زیرمجموعه برای پیگیری بازتولید صوتی با کیفیت در همه اشکال، بودجه و اندازه بلندگوها است. هدف اصلی ما بحث روشنگری در مورد تجهیزات صوتی خانگی، منابع، موسیقی و مفاهیم است. هنگامی که بلندگوهای مورد نظر خود را شناسایی کردید، منطقی است که با سازنده تماس بگیرید تا از در دسترس بودن قطعات یدکی اطمینان حاصل کنید.

با این حال، برای افراد ناآشنا، می‌تواند بسیار دلهره‌آور باشد، آخرین چیزی که می‌خواهید این است که پول نقدی را که به سختی به دست آورده‌اید از دست بدهید که کار نمی‌کند یا بدتر از آن، خودتان را فریب دهید. در این صفحه، نکات متعددی در مورد نحوه خرید بلندگوها، آمپلی فایرها و سایر قطعات دست دوم و قدیمی Hi-Fi خواهید دید. همه چیزهایی که برای شروع به شما نیاز دارید و امیدوارم شما را از برخی اشتباهات گران قیمت دور کند.

شما می دانید که چگونه است، شما تحقیقات خود را انجام می دهید و نظرات زیادی را می خوانید، اما جفت بلندگوهایی که واقعاً می خواهید قیمت آن ها دور از دسترس است. راهی برای حل این مشکل وجود دارد و آن خرید دست دوم است. در مقایسه با خرید جدید، برای به دست آوردن دقیقاً آنچه می خواهید کمی بیشتر کار می کند، اما این احتمال وجود دارد که آنها مقرون به صرفه تر باشند. اقلام کمیاب و مورد توجه که توجه زیادی را به خود جلب می‌کند ممکن است پیشنهادهای متعددی را از سوی بسیاری از افراد به همراه داشته باشد و فروشنده را وادار می‌کند که بالاترین را انتخاب کند. اکنون شما به اطلاعات زیادی در مورد کالا مجهز شده‌اید، و تقریباً ارزش آن چیست، می‌توانید پیشنهاد یا پیشنهادی ارائه دهید. هر انجمن قوانین و آداب خاص خود را در مورد نحوه ادامه پیشنهاد دارد.

رایج‌ترین مشکل تقویت‌کننده‌های قدیمی، هنگام چرخاندن دستگیره‌ها یا فشار دادن دکمه‌ها، صدای ترق صدای خروجی بلندگو است. این معمولاً فقط یک "گلدان" کثیف و گرد و غبار است و می توان آن را با پاشیدن مقداری پاک کننده تماسی/سوئیچ در مکانیزم و چرخاندن دستگیره از تمام وسعت آن چندین بار برطرف کرد. احتمالاً ابتدا باید خود دستگیره را بردارید و برای دسترسی به آن از پشت، ممکن است لازم باشد قاب را باز کنید.

کسی که مقدار زیادی بازخورد مثبت در eBay دارد یا یک عضو قدیمی و پوستر منظم در انجمن ها بوده است، احتمالا قابل اعتماد است. برعکس، اگر فروشنده بازخورد eBay ندارد یا به تازگی به یک انجمن ملحق شده است، با احتیاط ادامه دهید. همه ما باید از جایی شروع کنیم، اما قبل از خرید سلام فای دست دوم از آنها احتیاط کنید. مراقب تبلیغات/حراجی هایی باشید که جعبه کالایی با ارزش بالا را فهرست می کنند. به عنوان مثال، ” گیرنده سونی STR5400ES جعبه جدید ” .

نوارهای صوتی

هنگام خرید جدید، ایده خوبی است که برای مقایسه اسپیکرها به نمایندگی های مختلف مراجعه کنید. به این ترتیب می توانید جفت مناسب برای خود و سیستم خود را پیدا کنید. هنگام خرید بلندگوهای دست دوم hi-fi، شرایط بسیار متفاوت است.

مگر اینکه یک جفت بلندگو را شنیده باشید که قصد خرید آن را دارید، برای تصمیم گیری باید به شدت به نظرات بلندگوها تکیه کنید. در حالی که بررسی‌ها مطمئناً می‌توانند به جمع‌آوری فهرست کوتاه کمک کنند، نمی‌توانند تضمین کنند که آن بلندگوها می‌توانند به خوبی در سیستم شما و مطابق با سلیقه شما کار کنند. مطمئناً هنگام خرید از این طریق یک عنصر ریسک وجود دارد.

مواردی وجود داشته است که مردم به معنای واقعی کلمه فقط یک جعبه خالی را می‌فروشند و خریداران را فریب می‌دهند که فکر می‌کنند برای یک محصول در جعبه پول می‌پردازند. در حین جستجو، به ذکر مشکلات رایج یا ایرادی که مورد از آن رنج می برد، توجه داشته باشید. آنها ممکن است بدشانس بوده باشند، اما چیزهایی که باید بررسی شوند.

در این حالت ممکن است آمپر روشن شود و هیچ خروجی تولید نکند. اگر خوش شانس باشید با تعویض این فیوز به سادگی آن را حل می کنید، اما اگر فیوز جدید نیز منفجر شود، عیب جدی تری وجود دارد که باید توسط متخصص بررسی شود. برای خرید از راه دور، پی پال انتخاب پیش فرض است، به ویژه برای حراجی های eBay. این سرویس به شما امکان می دهد از طریق کارت نقدی/اعتباری پرداخت کنید، فورا وجوه را انتقال دهید و از خریدار و فروشنده به طور یکسان محافظت کنید. برخی از فروشندگان ممکن است برای اجتناب از پرداخت این هزینه‌ها، درخواست پرداخت «هدیه PayPal» کنند، با این حال، این امر هرگونه حفاظتی را که در غیر این صورت ارائه می‌شود، نفی می‌کند. اگر مبادله ای مبادله می کنید و با قیمت پایین تری موافقت می کنید، آداب بدی است که در هنگام جمع آوری و پرداخت، بیشتر تلاش کنید و مبادله کنید.

با آوردن یک جفت Quad ESL57 که در سال 1966 توسط یکی از اعضای SNA ساخته شده بود، به آنها گوش دادم و اهمیتی نداشتم که چند سال دارند. من نمی توانم کیفیتی را که می خواهم بخرم و تجهیزات باکیفیت حتی در سنین بالا به من "ارزش" صدای عالی در قبال پول داده است. مطمئناً صحبت از ESL در مورد از دست دادن حساسیت پانل ها در طول زمان است و بدیهی است که درپوش های منبع تغذیه ولتاژ بالا خراب می شوند. تصمیم‌گیری کلیدی این است که به بلندگوها، با یک قطعه موسیقی که بسیار آشنا هستید، گوش دهید. ممکن است متوجه تریبل یا بیس بیش از حد شوید، که در واقع باعث می شود یک درایور باس یا توییتر کار نکند. گوش خود را به سمت هر بلندگو، درایور/توئیتر به نوبت بگذارید، تأیید کنید که همه آنها کار می کنند.

در مورد اسپیکرهای دست دوم، من یک جفت Rokit5 G3 را که اخیراً خریداری کرده‌ام، برای راه‌اندازی اصلی به Oppo HA-1 من متصل شده‌ام. برای ریگ دیگرم، من به تازگی یک آمپلی فایر کوچک در Virtue One خریداری کرده‌ام و اکنون احساس می‌کنم که بلندگوهای Nakamichi به خوبی با آن کار نمی‌کنند. اکنون مشغول به دست آوردن یک Jamo Classic 4 کارکرده برای آن کمی بیشتر است. این بلندگو از بلندگوهای معمولی قفسه کتاب بزرگتر است، اما من فکر کردم که داشتن دو درایور باید بیس را بهبود بخشد.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمساری آنلاین به سایت ما مراجعه نمایید
همچنین توجه داشته باشید، فروش گاراژ می تواند مکانی عالی برای یافتن بلندگوهای واقعا ارزان باشد. کیفیت آنها را با نگاه کردن به آنها، بررسی وضعیت و احساس وزن قضاوت کنید، به طور کلی، بلندگوهای سنگین تر از بلندگوهای فوق العاده سبک کیفیت بهتری دارند. خرید بلندگوهای دست دوم می تواند جایگزینی عالی برای بلندگوهای جدید با قیمت بالاتر باشد و واقعاً می تواند تفاوتی با سیستم جعبه دار ارزان داشته باشد.

بلندگوهای دست دوم

آیا خریدار اخیراً Hi-Fi آورده است؟ در نام کاربری انجمن آنها جستجو کنید، پست های آنها را بررسی کنید یا حراج ها و بازخوردهای قبلی آنها را در eBay بررسی کنید. اگر اخیراً فقط دو منگنه آورده اند و اکنون اسپیکرهای 6000 پوندی می فروشند، مراقب باشید. در حین جستجو، ممکن است متوجه شوید که موردی که به آن علاقه دارید، در مدت زمان طولانی در بسیاری از سایت ها فهرست شده است. در این شرایط، ممکن است شانس خوبی برای کاهش قیمت پیشنهادی داشته باشید. بله، برخی از فروشندگان، اینجا در گردنه من، اجازه بازرسی بصری سخنرانان و استماع را قبل از هر گونه تغییر پول می دهند. مانند مردی که از او دارم Jamo Classic 4 را می‌خرم، او به من پیشنهاد داد که به من اجازه دهد بدون هیچ تعهدی، در خانه‌اش از بلندگوها تست بزنم.

رانندگانی که بیشترین دوام را دارند احتمالاً دارای دور آکاردئونی پارچه ای خواهند بود. همانطور که قبلاً گفته شد، برخی از بلندگوهای دارای فوم فراگیر پس از یک دهه یا بیشتر به فراگیرهای جدید نیاز دارند. خطای متداول بعدی در یک آمپلی فایر فیوز داخلی سوخته است که می تواند زمانی رخ دهد که خروجی ها کوتاه یا بیش از حد بارگذاری شده باشند یا اگر ایرادی وجود داشته باشد.

استثنا در این مورد این است که بعداً متوجه مشکل یا آسیبی به کالا شوید که هنگام ارائه اولین پیشنهاد خود از آن دور نبوده اید. مورد را در eBay در حراج های تکمیل شده جستجو کنید تا ببینید کالا قبلاً به چه قیمتی فروخته شده است. قیمت‌های فروخته‌نشده را نادیده بگیرید، احتمالاً فروشنده بسیار خوش‌بینانه قیمت‌گذاری کرده است. حراج ها را برای قیمت های بالاتر و پایین تر بررسی کنید، ممکن است با توجه به شرایط توضیح داده شود (با نام تجاری نو/یدکی





:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: