قرقره قدیمی خود را به دک نوار بفروشید
نوشته شده توسط : یک دوست

برخی از مدل‌ها یک سر مانیتور را در قسمت capstan فشار می‌دادند و برخی دیگر شکاف‌های جداگانه ضبط و پخش را در یک هدشل واحد ترکیب می‌کردند. من اخیراً از یک نمایش Hi-Fi در ورشو بازدید کردم و متوجه شدم که آنها هنوز از ضبط صوت های دهه هفتاد استفاده می کنند و یک دیوار زیبا از چیزهای نمایش داده شده دارند. اگر بتوانید یک شرکت خدماتی خوب پیدا کنید، بیشتر مدل‌ها را می‌توان ادامه داد. در زیر تعدادی از مدل های بهتری که در دسترس هستند را مشاهده می کنید، شکار شاد. زمانی که من در اروگوئه مبلغی بودم، از نوارهای ضبط شده کمی و یک پخش کننده ویدیو استفاده می کردیم که هر بار که نوار بیپ می زد، پخش کننده ویدیو را به اسلاید بعدی می بردیم.

کارکرده، ضبط صوت Akai 4000ds Mk 2 Reel To Reel

از نظر ویژگی، این با قیمتی مشابه با دیگر دک‌ها است، اما چیزی که نمی‌توانید ببینید این است که اکثر دک‌های کاست نسبتاً آرام به نظر می‌رسند، صدای Nakamichis الهام‌بخش است. همه عرشه‌های کاست با اندازه کامل سونی شهرت زیادی ندارند، اما TC-K611S از سال 1994 یکی از برجسته‌ها بود. JVC TD-V662 یک عرشه شناخته شده از سال 1993 برای ضبط عالی نیازی به نوارهای کروم یا فلزی فانتزی ندارد، با نوارهای آهنی ساده به نظر می رسد که خبر خوبی است اگر می خواهید کاست های از پیش ضبط شده را پخش کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلید پاور را روشن کرده و دکمه های استارت/توقف را فشار دهید. همچنین بر خلاف دیسک های سخت، درایوهای نوار ارزان و بادوام هستند. از آنجایی که آنها دستگاه های مکانیکی هستند، بیشتر از رسانه های ذخیره سازی حالت جامد عمر می کنند. می توان از آنها برای ضبط جلسات سخنرانی، مکالمات تلفنی و مصاحبه ها استفاده کرد.

برای اطمینان از اینکه فرکانس خاموشی بسیار بالاتر از بالاترین فرکانس صوتی مورد نیاز است، باید از یک فاصله سر بسیار باریک استفاده کرد - معمولاً یک میکرون یا کمتر. البته طول موج ثبت شده مربوط به سرعت نوار است و سرعت نوار کمتر به معنای طول موج کوتاه تر و فرکانس خاموش شدن کمتر است، بنابراین انتهای بالایی کمتر است. اگر آلودگی به اندازه کافی جمع شود، می تواند کیفیت صدا را کاهش دهد و حتی یک نوار را به مکانیزم بمکد که اغلب نوار را از بین می برد. من دو قرقره شبیه به نوار ضبط صوت دارم، Ultra، یکی غیر قابل تعمیر است، اما می‌خواهم حلقه‌دار آن را روی دستگاه دیگر قرار دهم.

با این حال، در مورد ADAT یا Tascam DA88، می‌توانید بررسی کنید که هد چند ساعت ضبط را با فشار دادن دکمه انجام داده است، بنابراین گزارش مالک در مورد میزان استفاده از آن را تأیید یا در تناقض قرار دهید. در ADAT، دکمه Set Locate را نگه می‌دارید و دکمه Stop را فشار می‌دهید، و در DA88 در حالی که دکمه‌های Stop و Play را با هم نگه دارید، دستگاه را روشن می‌کنید. عمر اسمی هدهای ADAT بین 1500 تا 3000 ساعت است، اما گزارش‌هایی وجود دارد که ماشین‌هایی که به خوبی نگهداری می‌شوند بیش از 6000 ساعت کار می‌کنند و هدهای اصلی هنوز مطابق با مشخصات هستند. بازخوانی زمان ضبط نیز در برخی از ماشین‌های بسیار گران قیمت و حرفه‌ای DAT موجود است، اما در مدل‌هایی که اکثر ما قادر به پرداخت آن هستیم، وجود ندارد. دک‌های Studer A812 Professional برای ضبط اصلی طراحی شده‌اند و کیفیت صدای بالا و وفاداری بسیار کلیدی است. اگر لذت بردن از نوارهای اصلی در فهرست اولویت‌های شما قرار دارد (و چرا اینطور نباشد)، به احتمال زیاد به دنبال یک دک نیمه حرفه‌ای یا حرفه‌ای خواهید بود.

Philips El3542a 4 Track 3 Speed ​​valve Reel To Reel

سرعت نوار نیز در انتهای پایین‌تر بود، حدود 1⅞ تا 3¾ آی‌پی‌اس، بنابراین بهتر از کاست‌های فشرده یا کارتریج‌های 8 تراک نیست. بنابراین بعید است که یک دستگاه قابل حمل خانگی به عنوان اولین عرشه برای افراد صوتی امروزی مناسب باشد. در پایان حرفه ای، Nagra و Stellavox هر دو ضبط کننده های قابل حمل حرفه ای ساختند. بیشتر آن‌ها مونو بودند، اما برخی از دستگاه‌های استریو را نیز می‌ساختند. اینها می توانند فوق العاده باشند و با 15 آی پی کار کنند، اما اگر فقط بتوانید قرقره های 5 اینچی را بازی کنید، هنوز فایده چندانی نخواهد داشت.

قدیمی بودن آن به این معنی است که یک یا دو تسمه محرک ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند، اما این تسمه ها هنوز با قیمت های مناسب در دسترس هستند. این یاماها با طراحی نسبتاً ساده دو سر با سیستم‌های کاهش نویز معمولی و کنترل از راه دور، دارای سیستم تنظیم خودکار نوار برای بهترین استفاده از انواع مختلف نوار هنگام ضبط است.

بسیاری از علاقه‌مندان به مصرف‌کننده، نوار مستعمل را می‌خرند و اغلب این نوارهای SSS قدیمی استودیویی است که آگاهانه فروخته می‌شوند و هرگز به این موضوع اشاره نمی‌کنند که این نوار SSS است. من از همه نوارهای استفاده شده اجتناب می کنم، خرید نوار دست دوم کاملاً بدون کلاس است. اگر مصرف کننده همچنان نیروی محرکه در ضبط نوار بود، قیمت ها تا حدودی پایین تر بود. کاست‌های Hell همچنان ارزان هستند حتی کاست‌های تولیدی جدید در مقایسه با RTR ارزان هستند. چرا کاست اینقدر ارزان است؟ حرفه ای ها هرگز به کاست هایی که مصرف کننده نیاز داشتند نیاز نداشتند. شاید چین شروع به نوار دوپینگ کند و مانند هر چیز دیگری به غرب نشان دهد که چگونه این کار را انجام می دهد.

برخی از آنها از انواع مختلفی از حافظه های قابل جابجایی استفاده می کنند، اما برخی به حافظه داخلی محدود می شوند. به طور کلی، مدل‌های گران‌تر هم حافظه داخلی دارند و هم قابلیت ذخیره فایل‌ها بر روی کارت‌های حافظه فلش. اکثر دستگاه های ضبط صدا، صرف نظر از قیمتی که دارند، یک روز کامل زمان ضبط را ضبط می کنند. یکی از ویژگی های مهم که کاملا ضروری است، امکان اتصال دستگاه به کامپیوتر برای انتقال فایل های صوتی است.

دک کاست دوقلوی من چند ماه پیش شروع به خراب شدن کرد و برای سهولت پخش برای پیاده روی، بازی با ماشین، نشستن در باغ، مقدار زیادی رسانه قدیمی را به MP3 منتقل می کردم. صدای پخش از AD850 نیز در پخش کاست، سی دی و MP3 بسیار خوب است.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خریدار لوازم دسته دوم به سایت ما مراجعه نمایید
من علاقه مند به هایفای نیستم، اگر برای گوشم خوب به نظر می رسد که برای من مهم است، ضبط و پخش آن واضح، قوی و قدرتمند از این دستگاه است و من آن را دوست دارم. اولین تست نوار کاست با استفاده از کاست موسیقی جهانی جنگ جهانیان از دهه 1970 بود و نبود امکانات انتخابگر نوع دالبی و نوار اهمیتی نداشت زیرا پخش آن قدرتمند و پرقدرت بود.

انواع کاهش نویز و طرح‌های دیگر برای افزایش وفاداری استفاده می‌شوند، با Dolby B تقریباً هم برای نوارهای از پیش ضبط‌شده و هم برای ضبط خانگی عمومیت دارد. Dolby B برای رسیدگی به نویز با فرکانس بالا که در نوار کاست وجود دارد طراحی شده است، و همراه با بهبود در فرمول بندی نوار، به کاست کمک کرد تا به عنوان یک رسانه با وفاداری بالا مورد قبول واقع شود. در همان زمان، Dolby B عملکرد قابل قبولی را هنگام پخش بر روی دک‌هایی که فاقد مدار دالبی بودند ارائه می‌کرد، به این معنی که دلیل کمی برای عدم استفاده از آن در صورت موجود بودن وجود داشت.

اکثر دک‌های استریو استاندارد داخلی برای گرفتن قرقره‌های چهار تراک/یک چهارم آهنگ تا 7 اینچ و اکثر سرعت‌های ضبط/پخش پیشنهادی 3¾ و 7½ آی‌پی‌اس طراحی شده‌اند. تعداد کمی از این دسته‌های داخلی می‌توانستند تا قرقره‌های 10.5 اینچی را تحمل کنند، اما بسیاری از آن‌ها هنوز تمایل داشتند که سرعت‌های 3¾ و 7½ آی‌پی را ارائه دهند، نه 15 آی‌پی. با این اوصاف، استثناهای بسیار و متنوعی وجود دارد، و اینجاست که همه چیز به طور بالقوه برای ادیوفیل امروزی جالب می شود. در انتهای بالای بازار داخلی می‌توانید ماشین‌های دو تراک/نیم‌تراک را پیدا کنید که می‌توانند قرقره‌های 10.5 اینچی را بازی کنند و سرعت‌های 3¾ ips، 7½ ips و 15 ips را ارائه می‌دهند. من مجموعه کوچکی از ضبط صوت های قدیمی و البته چندین ضبط صوت به حلقه دارم.

Akai 1710w Valve Reel To Reel Tape Recorder A

انتقال سریع محقق نشد و سی‌دی‌ها و کاست‌ها با موفقیت نزدیک به 20 سال با هم وجود داشتند. یکی از عوامل مؤثر ممکن است ناتوانی پخش‌کننده‌های CD اولیه در خواندن قابل اعتماد دیسک‌های دارای آسیب سطحی و ارائه ویژگی‌های ضد پرش برای برنامه‌هایی که لرزش خارجی وجود دارد، مانند محیط‌های خودرو و تفریح، باشد. تجهیزات پخش سی دی اولیه نیز در مقایسه با تجهیزات کاست با کیفیت مشابه گران بوده و قابلیت ضبط را ارائه نمی دهند. بسیاری از سیستم‌های سرگرمی خانگی و قابل حمل از هر دو فرمت پشتیبانی می‌کردند و معمولاً اجازه می‌دادند پخش سی‌دی روی نوار کاست ضبط شود. ظهور سیستم‌های موسیقی دیجیتال قابل حمل کاملاً جامد ارزان قیمت مبتنی بر MP3، AAC و فرمت‌های مشابه، سرانجام شاهد افول نهایی عرشه کاست داخلی بود. از سال 2020، Marantz، Teac و Tascam از معدود شرکت‌هایی هستند که هنوز دک‌های نوار کاست را در مقادیر نسبتاً کم برای استفاده حرفه‌ای و خاص در بازار تولید می‌کنند.

استفاده از یک صفحه کاست یا صفحه گردان با کیفیت بالا کمک می کند، اما هیچ یک از این فرمت ها نمی توانند عملکرد اساساً بدون نویز را حتی با ارزان ترین تجهیزات صوتی دیجیتال برابری کنند. علاقه من به صداهای قدیمی و جدید منجر به مجموعه ای از بیش از 30 ضبط صوت حلقه به حلقه از Sanyo MC-2 کوچک تا Studer A812 شده است. من همچنین تعداد زیادی ضبط کاست و دک، تعدادی ضبط کننده و میکسر دیجیتال به اضافه چند میکسر پخش دارم. از آنجایی که کاست های فشرده در اوایل دهه 70 کیفیت خود را جلب کردند، به فرمت صوتی استاندارد تبدیل شدند. انعطاف‌پذیری و هزینه نسبتاً کم آنها کپی، ترکیب و اشتراک‌گذاری موسیقی را آسان‌تر از همیشه کرده است. قابل حمل بودن همیشه یکی از سنگ‌های اصلی استفاده از کاست بوده است و برندهایی مانند واکمن مترادف با فرمت شدند.

هر دو مدل سونی و المپوس ذکر شده در بالا دارای 2 گیگابایت حافظه داخلی هستند و سونی دارای یک اسلات برای اضافه کردن حافظه با کارت حافظه فلش است. هر دو ضبط کننده دارای جک خارجی برای میکروفون و/یا هدفون خارجی هستند. مانند اکثر دستگاه‌های الکترونیکی، ویژگی‌های مدل‌های گران‌تر به مدل‌های ارزان‌تر منتقل می‌شوند، به طوری که با گذشت زمان، مدل‌های ارزان‌تر ویژگی‌های مدل‌های گران‌تر را به دست می‌آورند.

یکی از میسیونرهای ما بسیار ثروتمند بود و یک دستگاه ضبط حلقه به حلقه رابرتز داشت. دو ماه بعد از اینکه به خانه برگشتم، به خدمت سربازی بروم و 7 ماه بعد با دوست دخترم ازدواج کردم. من یک کارت اعتباری Sears گرفتم و اولین چیزی که خریدم یک Reel to Reel Tape Recorder با بلندگوهای خودش بود. در سال 1995 همسرم مرا ترک کرد تا با دختر دبیرستانی اش ازدواج کند.

اینها با هم برای اولین بار پاسخ فرکانسی مسطح مفیدی فراتر از 15 کیلوهرتز را امکان پذیر کردند. هر دو دارای یک متر VU تک غیر معمول بودند که می توانست بین یا برای هر دو کانال جابجا شود. مدل 200 دارای کنترل های حمل و نقل به سبک کلید پیانو بود، با مدل 201 از ترکیب متمایز یک اهرم جداگانه برای عقب / سریع به جلو و دکمه بزرگ پخش و توقف همانطور که در ماشین های قرقره تجاری آن دوره یافت می شد. من تا حد زیادی بر روی ماشین‌های استریو تمرکز کرده‌ام، زیرا در آنجا به راحتی می‌توان کیفیت را با بودجه‌ای کم کرد، اما همین نام‌ها در بازار چندراهی ظاهر می‌شوند. مدل‌های برتر توسط Studer A800 و Otari MTR90 و پس از آن مدل‌های مختلف Tascam، با طیف گسترده‌ای از ماشین‌های Fostex که در بازار خانگی محبوب هستند، تسلط داشتند. من دستگاه های 1/4 اینچی دارم و پنکیک های 3600 اینچی می خرم که به 2 قرقره 7 اینچی تجزیه می شود.

دسترسی رایج به ضبط‌کننده‌ها، دو عرشه که کپی نوارها را آسان‌تر می‌کرد، و همه انواع رسانه‌ها کمک کرد کاست‌ها در همه جا حاضر شوند. فرمت یک چهارم اینچی و یک چهارم تراک نیز برای ضبط‌کننده‌های چهار کاناله نیمه حرفه‌ای استفاده می‌شد که نوار فقط در یک جهت اجرا می‌شد، معمولاً با سرعت 7.5 آی‌پی‌سی یا سریع‌تر. با افزایش مقیاس این فرمت، نوار نیم اینچی به هشت کانال با عرض و سرعت آهنگ یکسان اجازه می دهد و نوار یک اینچی 16 تراک می دهد. در هر مورد، نسبت سیگنال به نویز نسبتاً ضعیف هنگام مخلوط کردن چهار، هشت یا 16 آهنگ با هم مشکل ساز بود، بنابراین از سیستم‌های کاهش نویز دو طرفه مختلفی استفاده شد. سیستم های Dbx در ماشین های نیمه حرفه ای و پروژه-استودیو بسیار رایج بودند، در حالی که برخی از ماشین های بعدی Dolby C یا Dolby S را پذیرفتند. Nagra IV-l حلقه به نوار حرفه‌ای الیزابتی چرخ‌های دوقلو اتوماتیک قدیمی به سمت جلو می‌چرخند و من به عقب می‌پیچم.

یک سوئیچ مانیتور نوار و سه سر سه حلقه نوار نوار نیم اینچی از قبل ضبط شده در استودیو را تسهیل می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت صابری بازدید نمایید
اکثر دستگاه‌های نوار به حلقه به دلیل داشتن قطعات بزرگ‌تر کار کردن روی آن‌ها بسیار ساده‌تر هستند. آنها "اسب کار" صنعت ضبط بودند و بازسازی و تعمیر آنها آسان بود. چند وقت پیش یکی از دوستانم چند نوار از استودیوهای ضبط در Conn and Ill به من داد.

برخلاف ضبط‌کننده‌های آنالوگ، ضبط‌کننده‌های دیجیتال صدا را مستقیماً به سیگنال‌های الکترونیکی تبدیل می‌کنند. سپس این سیگنال ها به صورت دیجیتالی بر روی هارد دیسک ذخیره می شوند. اکثر ضبط صوت های دیجیتال قادر به ذخیره چندین ساعت موسیقی هستند. ضبط صوت آنالوگ با استفاده از یک هد صدا را روی نوار مغناطیسی ضبط می کند. با عبور نوار از سر، سیگنال به سیگنال های الکتریکی تبدیل می شود که روی نوار ذخیره می شود.





:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1085
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: