آیا خرید مانیتور دست دوم معایبی دارد؟
نوشته شده توسط : یک دوست

نکته کلیدی که پس از روشن کردن مانیتور باید به آن توجه کنید، پیکسل های مرده هستند. نقطه کوچکی روی صفحه نمایش وجود خواهد داشت که در آن یک پیکسل عملکرد خود را متوقف کرده است و می تواند بسیار ناخوشایند باشد. اگر شرایط خرده‌فروش بیان می‌کند که مانیتور باید کاملاً کار کند، باید حق بازپرداخت یا تعویض را داشته باشید. هنگامی که مانیتور خود را دریافت کردید، باید بررسی کنید که آیتم مطابق انتظار است. شرایط خرده‌فروشی را که مانیتور بازسازی شده خود را خریداری کرده‌اید در نظر داشته باشید و بررسی کنید که مطابق با مشخصات است.

اگر مانیتور به دلیل مشکلی برگردانده شد، باید به طور کامل تعمیر شود و مطابق با مشخصات قابل فروش سازنده باشد. برای تست مانیتور، مرورگر خود را به صورت تمام صفحه باز کنید. سپس یک صفحه وب را باز کنید که هیچ چیزی جز یک رنگ ندارد. همچنین می توانید کاغذ دیواری خود را به نسخه ساده این رنگ ها تغییر دهید و پیکسل های مرده را بررسی کنید.

قیمت

آیا هنگام خرید یک مانیتور دست دوم باید نگران آن باشید؟ یا چیز دیگری وجود دارد که باید مراقب آن باشید؟ پاسخ بله است؛ چند چیز دیگر وجود دارد که باید مراقب آنها باشید. برخی از آنها در طراحی ذاتی هستند (مانند درخشش پانل خارج از محور در نمایشگرهای نوع IPS یا زاویه دید ضعیف در نمایشگرهای TN). و برخی از آنها نقص / آسیب هستند (پیکسل های مرده / گیر کرده، خونریزی نور پس زمینه، و غیره). همچنین باید به یاد داشته باشید که بازسازی شده مشابه دست دوم یا استفاده شده نیست - حتی اگر ممکن است کراس اوور وجود داشته باشد.

به راحتی می توانید تست های پیکسل مرده را در گوگل پیدا کنید. هنگام انجام آزمایش، مرورگر را در حالت تمام صفحه قرار دهید. وقت بگذارید و چشمان خود را روی یک نقطه متمرکز کنید و به آرامی کل صفحه را مرور کنید. هنگام سفارش یک مانیتور بازسازی شده، احتمالاً مدل قبلی را دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، بررسی کنید که آیا قیمت برای مانیتور خیلی پایین نیست، زیرا یک مانیتور ارزان قیمت به دلایلی هزینه کمی دارد. همچنین قیمت مانیتور جدید همین مدل و مانیتور کاربری را مقایسه کنید. اگر توانایی خرید مانیتور را به قیمت فروشنده دارید، ممکن است به معامله فکر کنید. فقط در صورتی به سراغ مانیتورهای دست دوم بروید که قیمت مناسبی دریافت کنید، در غیر این صورت این کار را نکنید. اگر یکی را در شرایط خوبی پیدا کردید، می گویم ادامه دهید. ابتدا یک تست سریع پیکسل مرده با تمام طیف های رنگی انجام دهید.

می خواهم بدانم مانیتور 17، 19 اینچی برای حداقل 500 قطعه، ال سی دی و led استفاده شده چقدر است؟... من می خواهم لیست قیمت محصولاتی را که می توانید تهیه کنید دریافت کنم. چه نوع قیمت هایی؟ زیرا گاهی اوقات مانیتورهای 22 اینچی کاملاً جدید 80 تا 100 دلار به فروش می رسند.

تحت تعقیب: مانیتور


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت مسعود بازدید نمایید
همچنین می توانید مانیتور را به صورت بصری از نظر سوسو زدن، اعوجاج تصویر و خطوط رنگی روی صفحه بررسی کنید. می توانید ویدیوهای مختلف تست صفحه نمایش را در YouTube جستجو کنید و آنها را روی مانیتور خود پخش کنید. هنگام انجام چنین آزمایشاتی، همیشه از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

ما همچنین از روزنامه نگاران خود انتظار داریم که استانداردهای اخلاقی واضحی را در کار خود رعایت کنند. کارکنان ما باید در هر کاری که انجام می دهند صداقت و دقت داشته باشند. ما از آیین نامه اجرایی ویراستاران IPSO برای حمایت از این استانداردها پیروی می کنیم. استقلال تحریریه به این معناست که می‌توانید با اجتناب از تضاد منافع، یک حکم بی‌طرفانه درباره یک محصول یا شرکت صادر کنید. برای اطمینان از امکان پذیر بودن این امر، هر عضو هیئت تحریریه از یک آیین نامه رفتاری واضح پیروی می کند. حتی با وجود ضمانت‌ها یا ضمانت‌های فروشندگان معتبر، برخی ممکن است هنوز از خرید چیزی که قبلا باز شده یا حتی آسیب دیده احساس ناراحتی کنند.

فروش داغ مانیتور کامپیوتر رومیزی ال سی دی دست دوم

اکثر خرده فروشان معتبر معنای "بازسازی" را برای محصولات خود بیان می کنند، و به ندرت مستلزم این است که در شرایط معمولی "استفاده شده" قرار بگیرند. شخصاً اگر بخواهم یک مانیتور دست دوم بگیرم، می‌خواهم مطمئن شوم که فروشنده تست پیکسل مرده را انجام می‌دهد. همچنین می‌خواهم مطمئن شوم که مشکلات عملکردی یا آسیب‌های زیبایی به من گفته می‌شود. صرف نظر از درجه، شما همچنان باید از یک خرده‌فروش قابل اعتماد استفاده کنید که ضمانت‌هایی را ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که مانیتور کاملاً آزمایش شده و سالم است. مکانیسم های زیادی وجود دارد که شما را با خرید یک مانیتور بازسازی شده راحت تر می کند. برای بررسی اینکه آیا مانیتور هنوز در شرایط خوبی قرار دارد، باید تست های مختلف نمایشگر را انجام دهید.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مغازه سمساری به سایت ما مراجعه نمایید
این شامل اطمینان از عدم ساییدگی و پارگی بیشتر از آنچه وعده داده شده است و در وضعیت کارکرد کامل است. در حالی که امیدوارید با هیچ مشکلی مواجه نشوید، در صورتی که مانیتورهای بازسازی شده آن چیزی که به شما وعده داده شده نباشد، به خوبی از حقوق خود برخوردار هستید. این حتی می‌تواند فراتر از محدودیت‌های معمول بازگشت با ضمانت‌های مربوط به تعمیرات باشد.

اگر مانیتور کار نکند یا پس از گرم شدن ناگهانی خالی شود، واضح است که آسیب دیده است. وضعیت فیزیکی مانیتور را با توجه به خط و خش، ترک، آسیب و موارد مشابه بررسی کنید. همچنین وضعیت سیم های اتصال و کانکتورها را بررسی کنید.

برای بررسی کیفیت نمایشگر خود می توانید برنامه های مختلف تستر نمایشگر را از اینترنت دانلود کنید. این تسترهای نمایشگر با آزمایش هایی برای بررسی پیکسل های گیر کرده و مرده روی صفحه نمایش شما ارائه می شوند. همچنین، می توانید سطوح مختلف نویز و کیفیت کلی مانیتور خود را با استفاده از چنین برنامه هایی بررسی کنید.

همچنین می توانید از وب سایت های مختلفی برای آزمایش عملکرد مانیتور خود استفاده کنید. یکی از این سایت های تست مبتنی بر وب، تست مانیتور EIZO است. بهترین توصیه ای که می توانیم برای خرید یک مانیتور بازسازی شده داشته باشیم این است که تحقیقات خود را انجام دهید.

خرید فناوری بازسازی‌شده می‌تواند تلاش گیج‌کننده‌ای باشد، بنابراین ما این راهنما را برای کمک به شفاف‌تر کردن همه چیز و ایجاد یک مانیتور با ارزش عالی ایجاد کرده‌ایم. اکثر مانیتورهای LCD دارای مقدار گاما 2.2 هستند زیرا برای ویندوز عالی است و 1.8 برای سیستم های مبتنی بر مک مفید است. اگر مانیتور تحت دوره گارانتی است، باید کارت گارانتی را نیز بخواهید. همچنین می‌توانید با تماس با فروشنده در صورت‌حساب/کارت گارانتی، آنها را تأیید کنید. آیا می خواهید مانیتورهای ال سی دی کارکرده یا سایر محصولات را به خریداران جهانی بفروشید؟ اکنون محصولات خود را ارسال کنید رایگان. ما به دنبال کامپیوترهای lcd کارکرده عرضه کننده پایه های معمولی و همچنین رک و لپ تاپ مورد نیاز هستیم.

اگر می خواهید صفحه نمایشی با کیفیت بهتر و قیمت مقرون به صرفه داشته باشید، ممکن است به خرید یک مانیتور دست دوم فکر کنید. بسیاری از مانیتورها مانند مانیتورهای LCD، به خصوص مانیتورهای بزرگ، هنوز در محدوده قیمت بالایی قرار دارند. با این حال، اگر برای انجام یک خرید مدنظر وقت بگذارید، نیازی نیست. چندین شرکت معروف مانند Laptops Direct و Dell طیف گسترده ای از این محصولات را ارائه می دهند و سیستم های قوی برای مقابله با فناوری های نوسازی شده در اختیار دارند. گیمرهایی که دوست دارند بیش از یک مانیتور داشته باشند نیز ترجیح می دهند مانیتورهای دست دوم را بخرند زیرا قیمت پایینی دارند. هنگام خرید چنین مانیتورهای دست دومی، باید چند نکته را بررسی کنید.

من قدیمی را به دوستم دادم و او هنوز هم از آن استفاده می کند، بی عیب و نقص کار می کند.

آنها می توانند هزینه های بازگشت را پوشش دهند و به شما بازپرداخت کنند. بسیاری از مردم زمانی که مانیتورهای باکیفیت را بسیار گران قیمت می دانند، به خرید مانیتورهای دست دوم فکر می کنند. زمانی که مردم توانایی خرید چنین مانیتورهایی را ندارند، به سراغ بهترین گزینه بعدی یعنی نمایشگرهای دست دوم می روند.





:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 860
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: