گزینه‌های عالی برای یافتن هدست‌های دست دوم
نوشته شده توسط : یک دوست

اما، اگر آن را به دست متخصصانی مانند ما بسپارید، می توانید مطمئن باشید که با یک هدست دیکته قابل اعتماد و قابل اعتماد به دست خواهید آورد. اکثر هدست‌ها در انواع مختلفی از کابل‌ها عرضه می‌شوند - یعنی دوشاخه‌هایی که به هواپیما متصل می‌شوند چگونه به نظر می‌رسند. اینها در هواپیماهای بال ثابت، عمدتاً هواپیماهای هوانوردی عمومی یافت می شوند، اما بسیاری از هواپیماهای مسافربری نیز از آن استفاده می کنند.

برای خلبانان کابین های شلوغ مانند هواپیماهای آکروباتیک، هلیکوپترهای نجات یا هواپیماهای STOL، این می تواند یک ویژگی واقعی تغییر دهنده بازی باشد. در حالی که بسیاری از خلبانان بر میزان بی صدا بودن یک هدست تمرکز می کنند، راحتی ممکن است حتی مهم تر باشد. به هر حال، مهم نیست که حذف نویز چقدر خوب است اگر پوشیدن آن خیلی ناراحت کننده باشد. کامپوزیت‌های جدید هدست‌های مدرن را سبک‌تر کرده‌اند، و توزیع وزن نیز مهم است—کمتر در هدبند و بیشتر روی هدست معمولا راحت‌تر است. 【تناسب ارگونومیک】هدست مایکروفون ایکس باکس وان دارای تناسب ارگونومیک بهینه شده است.

【کاهش نویز و میکروفن حساس برای چت شفاف در زمان واقعی】هدست ما دارای یک میکروفون حساس و قابل تنظیم با تکنیک‌های حذف نویز است. بیشتر نویزهای محیط را در منطقه شما فیلتر می کند و مکالمات بی درنگ را بدون تأخیر فعال می کند. فناوری ضد الکتریسیته ساکن در هدفون های بازی از ایجاد نویز ساکن جلوگیری می کند. بی سیم – در حال حاضر دو هدست در بازار وجود دارد که می توانند به صورت بی سیم کار کنند. یعنی - شما یک "ایستگاه پایه" را به جک های صوتی هواپیمای خود وصل می کنید و هدست شما به صورت بی سیم به آن متصل می شود. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی بدون نگرانی در مورد کابل ها، به عنوان مثال، در کابین خلبان حرکت کنید.

مهمتر از آن، صدای بلوتوث راهی عالی برای آوردن هشدارهای صوتی از برنامه الکترونیکی کیف پرواز مورد علاقه شما به هدست شما است. یا "ورود باند 22، 3500 فوت باقی مانده" می تواند ایمنی را به شدت بهبود بخشد در حالی که چشمان شما را به بیرون نگاه می کنید. اگر مرتباً با ForeFlight یا Garmin Pilot پرواز می کنید، فکر می کنیم بلوتوث یک وسیله ضروری است.

ما دوست داریم هدست ها را به یکی از چهار دسته قیمتی دسته بندی کنیم که در زیر توضیح خواهیم داد. نکته اصلی این است که ما برای یک هدست خوب، بودجه بین 400 تا 800 دلار را توصیه می کنیم. اگر می‌خواهید چیزی ارزان‌تر بخرید، بازار کارکرده را در نظر بگیرید یا آماده خرید چیزی باشید که کیفیت چندانی ندارد و به سرعت ارزش فروش مجدد آن را از دست می‌دهد.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خریدار لوازم منزل به سایت ما مراجعه نمایید
【خدمات مشتری 12 ماهه】 هر هدفون بازی ما قبل از ارسال تست کیفیت دقیقی را پشت سر گذاشته است. اگر در عرض 12 ماه با هدست ما مشکلی داشتید، لطفاً با فروشنده ما تماس بگیرید و ما همیشه اینجا هستیم تا راه حل رضایت بخشی را به شما ارائه دهیم. بازار مملو از انواع هدست دیکته است، اما پیدا کردن بهترین هدست دیکته که متناسب با نیاز شما باشد کمی دشوار است.

چند هدست ANR مناسب وجود دارد که در این رنج قیمت یافت می شود و عملاً همه هدست های داخل گوش در اینجا قرار می گیرند. اگر با هدست‌های گوش‌گیر راحت هستید و می‌خواهید خرید خود را ارزان نگه دارید، توصیه می‌کنیم به بازار داخل گوشی توجه کنید. پخش کننده موسیقی – بسیاری از هدست های موجود در بازار راهی برای اتصال یک کابل صوتی استریو 3.5 میلی متری به بلندگوها دارند. این به شما این امکان را می دهد که گوشی هوشمند یا آی پاد خود را به هدست وصل کنید و هنگام پرواز موسیقی پخش کنید. به خاطر داشته باشید که انتقال صدا از طریق رادیوهای هواپیما هرگز شفاف نخواهد بود - سر و صدای زیادی وجود دارد و فناوری انتقال صدا بسیار قدیمی است.

محدوده قیمت شما چقدر است؟

با این حال، میکروفون‌های حذف نویز پیشرفت بسیار خوبی هستند زیرا دو جهته هستند. این بدان معناست که لازم نیست دائماً تأیید کنید که در سمت راست میکروفون صحبت می کنید. همچنین به این معنی است که میکروفون را می توان به راحتی در هر دو طرف هدست تعویض کرد، بنابراین می توان آن را با سیم هایی که از سمت چپ یا راست شما خارج می شوند، استفاده کرد.

این مقاله با این امید ایجاد شده است که شما بتوانید بهترین هدست دیکته را متناسب با نیاز خود بیابید و آرزو می کنیم که بتوانیم در ماموریت خود برای انجام این کار موفق باشیم. همانطور که گفته شد، فراموش نکنید که مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و برای مشاهده مقالات آموزنده و بررسی بیشتر از geekydeck.com بازدید کنید. صرف نظر از اینکه در نهایت در مورد کدام هدست تصمیم می گیرید، احتمالاً بازار استفاده شده ای برای آن وجود دارد. اگر از بخش ارزان‌تر بازار هدست خرید می‌کنید، معاملاتی که می‌توانید دریافت کنید می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز باشد. با شروع جستجوی مدل‌های رده بالاتر، یافتن بیش از 20 درصد تخفیف از قیمت خرده‌فروشی، حتی برای هدست‌هایی که صدها ساعت از آن‌ها استفاده می‌کنند، دشوار است!

راحتی بسیار یک چیز شخصی است، بنابراین چیزی که برای یک خلبان موثر است ممکن است برای دیگری جواب ندهد. یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای یافتن هدست‌های دست دوم، در بخش‌های طبقه‌بندی‌شده انجمن‌های مختلف هوانوردی آنلاین است. از آنجایی که فروشندگان معمولاً هنگام فروش در این سایت ها نیازی به پرداخت هزینه لیست ندارند، اغلب می توانید معاملات بسیار خوبی پیدا کنید. قیمت احتمالاً نگرانی اصلی بیشتر خلبانان جدیدی است که به دنبال خرید هدست هستند.

ویژگی های بلوتوث

با درایورهای صوتی پاسخگو، می‌توانید جهتی که صدا از آن می‌آید، مانند آتش، گام‌های حریف و نشانگرهای سناریو را بهتر ببینید. ساعت‌ها را صرف جستجوی اینترنت برای یافتن بهترین هدست دیکته، خواندن نظرات و استخراج تجربیات شخصی خود کردیم تا لیست ده مورد برتر موجود در بازار را در حال حاضر به شما ارائه دهیم. ما گزینه های مختلفی را ارائه کرده ایم، به طوری که چیزی برای همه وجود دارد. اگر شخصاً از ما بپرسید، بهترین انتخابی که به شما پیشنهاد می کنیم هدست رونویسی 3.5 میلی متری ECS WordHear-O با طراحی ضد میکروبی زیر چانه است. اگر به دنبال چیزی ارزان‌تر هستید، هدست رونویسی استریو 3.5 میلی‌متری SPECTRA SP-PC خود را دریافت کرده‌اید.

با این حال، آنها به یک منبع تغذیه نیاز دارند (باطری یا برق پانل - زیر را ببینید). این هدست ها دارای طرح های حذف نویز عجیب و غریب و ویژگی های منظمی مانند ضبط صدای کابین خلبان خواهند بود. آنها همچنین دارای کیفیت ساخت بالایی هستند و دوام بسیار خوبی با ضمانت های طولانی برای پشتیبان گیری از آن دارند. با این حال، به طور کلی، ما احساس می کنیم که ارزش پیشنهادی در این نقطه قیمت وجود ندارد.

به طور کلی، آنچه را که با هدست‌های هوانوردی می‌پردازید، از نظر ویژگی‌های بی‌صدا، راحتی و صدا دریافت می‌کنید. وقتی شک دارید، توصیه قدیمی برای "خرید بیشترین هدستی که می توانید بخرید" بسیار خوب است. اکثر هدست‌های باکیفیت در صورت مراقبت از آن‌ها تا یک دهه دوام خواهند داشت، بنابراین سرمایه‌گذاری‌ای است که نتیجه خواهد داد.

آنها به فشار گیره بالایی در هدست های غیرفعال نیاز ندارند و بنابراین پوشیدن آنها معمولاً بسیار راحت است. نکته مهم در مورد هدست‌های ANR این است که برای عملکرد صحیح به باتری نیاز دارند. تمام هدست‌هایی که با آن‌ها آشنا هستیم، زمانی که باتری‌ها تمام می‌شوند، همچنان کار می‌کنند، اما قابلیت‌های کاهش نویز آن‌ها تا حد زیادی کاهش می‌یابد. هدست های غیرفعال روی گوش، انواع کلاسیکی هستند که برای همیشه وجود داشته اند.

هدست هایی در محدوده قیمتی 600 تا 800 دلار به قدری از ویژگی های مهم برخوردار هستند که توجیه خرج کردن پول بسیار بیشتر دشوار است. محدوده قیمت 600 تا 800 دلار جایی است که هدست های ANR واقعاً خوب ظاهر می شوند. این هدست‌ها تقریباً تمام ویژگی‌های قابل توجه برادران رده بالای خود را با کاهش نویز، کیفیت ساخت یا ضمانت کمی کاهش می‌دهند.

اینها از فنجان هایی استفاده می کنند که کاملاً گوش شما را می پوشانند و با مواد میرایی آکوستیک پر شده اند. به همین دلیل، این هدست ها باید دارای نیروی گیره بالایی باشند که می تواند هنگام پرواز برای مدت طولانی ناراحت کننده باشد. این هدست ها همچنین در خفه کردن صداهای فرکانس پایین مانند تیغه های روتور یا پروانه های بزرگ مشکل دارند. محدوده قیمت 400 تا 600 دلار همان چیزی است که ما برای یک هدست خوب آن را محدوده قیمتی "پایین" در نظر می گیریم.

به طور کلی، من خرید یک هدست دست دوم را با چیزی کمتر از 70٪ قیمت خرید توصیه نمی کنم. ضبط صدای کابین خلبان – این یک ویژگی است که تاکنون فقط در هدست های Lightspeed یافت می شود، اما چیزی که ما می دانیم واقعاً تمیز است. هنگامی که برخی از مدل‌های Lightspeed از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند متصل می‌شوند، می‌توان تمام صدای کابین خلبان را ضبط کرد و به دلخواه مجددا پخش کرد. این می تواند برای دانش آموزانی که سعی در یادگیری زبان رادیویی مناسب، در میان کاربردهای دیگر دارند، ارزشمند باشد. برخی از هدست‌ها حتی به شما امکان می‌دهند تنظیمات راحتی مانند نیروی گیره را تنظیم کنید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت زرتشت بازدید نمایید
اگر مطمئن نیستید، گارانتی پرواز آزمایشی Sporty می تواند یک مزیت بزرگ باشد. برخی آن را سحر و جادو می نامند، اما مطمئن باشید، این علم واقعاً تمیزی است که با ترکیبی از میکروفون و بلندگوها این کار را انجام می دهد. هدست‌های ANR اغلب سبک‌تر هستند، زیرا وسایل الکترونیکی نیاز به عایق صوتی سنگین را از بین می‌برند.

این امکان را به جعبه ANR هدست می دهد تا از پنل هواپیما انرژی بگیرد و نیاز به باتری در هدست را از بین ببرد. بسیاری از هواپیماهای جدیدتر از کارخانه به این دوشاخه مجهز می شوند و اگر به دنبال ارتقاء یک هواپیمای قدیمی هستید، کیت نصب در دسترس است. هلیکوپترها از یک دوشاخه کوتاه تر به نام کانکتور U-174/U استفاده می کنند، در حالی که هواپیماهای ایرباس از یک اتصال دهنده XLR استفاده می کنند. راهنمای خرید هدست ANR ما را بررسی کنید تا درباره هدست‌های ANR بیشتر بدانید و برخی از بررسی‌های مدل‌های مختلف را مشاهده کنید.

هدبند بالدار، بالشتک های نرم و مقاوم گوش و میکروفون با قابلیت تنظیم جداگانه حداکثر راحتی را تضمین می کند. حتی پس از ساعت‌ها استفاده فشرده، روکش چرم مصنوعی و هدبند به‌راحتی محکم و بدون آسیب می‌نشینند. 【تجربه صدای فراگیر واقعی】هدست PS4 ما درایورهای صوتی ۴۰ میلی متری عالی را در ترکیب با فناوری صوتی پیشرفته ارائه می دهد. صدای فراگیر شبیه سازی شده با کیفیت بالا ارائه می کند تا تجربه بازی را شدیدتر کند.





:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 901
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: