نوشته شده توسط : یک دوست

از توصیه‌های ما، واضح است که خواندن صدا نقش مهمی در تعیین موفقیت یک کتاب صوتی دارد.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دانلود کتاب صوتی زندگینامه کلیک کنید
از صداپیشگان مشهور افراد مشهور گرفته تا طیف وسیعی از صداهای جذاب شخصیت ها، انتخاب فرد مناسب برای خواندن کتاب صوتی شما حیاتی است.

صدا به جذب مخاطبان جدید کمک می کند، چه افرادی که قبلاً هیچ وقت برای خواندن نداشتند، آنهایی که نابینا هستند و نمی توانند بخوانند، یا حتی خوانندگانی که در حال آزمایش ژانرهای جدیدی هستند که شاید در فرم چاپی آنها را انتخاب نکنند. کتاب‌های صوتی در حال حاضر موج بزرگی از محبوبیت را پشت سر می‌گذارند و ارزش صنعت پیش‌بینی شده 157 میلیون پوند است. امسال، روز جهانی کتاب، مجموعه جدید کتاب های صوتی World of Stories را در کمپین خود گنجانده است.

همچنین به آن‌ها کمک می‌کند کتابی را خیلی سریع‌تر تمام کنند و کتاب دیگری را سریع‌تر برای خواندن انتخاب کنند. نسخه صوتی یک کتاب اغلب یک میانبر از نوع CliffsNotes در نظر گرفته می شد. در حد کمی قابل قبول بود، اما از نظر ارزش فرهنگی، صدا در جایی پایین تر از چیزی که چاپ شده واقعی بود، قرار داشت. واضح است که محبوبیت کتاب‌های صوتی فقط به یک ژانر محدود نمی‌شود، همه چیز از خاطرات گرفته تا داستان‌های تخیلی که بخشی از اکشن را به خود اختصاص می‌دهند. همین روندها در کمپین روز جهانی کتاب امسال منعکس شده است، با کتاب‌های صوتی هدف‌مند کودکانشان از داستان تخیلی کوین و کیتی تسانگ «کوه اژدها» تا داستان «قهرمانان نهایی فوتبال» مت و تام اولدفیلد از مارکوس راشفورد. علاوه بر جذب خوانندگان مشتاق، کتاب های صوتی به الهام بخشیدن عشق به کتاب در کسانی که در اصل ممکن است چندان مشتاق نبوده اند کمک کرده است.

علاوه بر این، ضربان قلب شرکت‌کنندگان هنگام گوش دادن به کتاب‌های صوتی بیشتر بود. در نتیجه، داستان سرایی از طریق صدای دیجیتال می تواند تجربه غنی تری نسبت به سایر فرمت ها برای شنوندگان به ارمغان بیاورد. محبوبیت فزاینده کتاب های صوتی به عنوان بخشی از تقاضای گسترده تر برای محتوای صوتی به طور کلی است.

چگونه یک سرویس تولید کتاب صوتی استخدام کنیم

آمار شنوندگان منعکس کننده این تمایل برای سهولت است، با مطالعه ای که توسط انجمن ناشران انجام شد نشان داد که 54٪ از خریداران کتاب های صوتی در بریتانیا برای راحتی خود به آنها گوش می دهند. این بدان معنا نیست که کتاب‌های چاپی قربانی محبوبیت کتاب‌های صوتی می‌شوند، زیرا خوانندگان مشتاق ممکن است هر دو رسانه را مصرف کنند و در مواقعی که خواندن آن خیلی ناراحت کننده است، از کتاب‌های صوتی استفاده کنند. در Scribe، ما به طور متوسط ​​9000 کلمه در ساعت در یک کتاب غیرداستانی تمام شده را توصیه می کنیم. برای یک کتاب 45000 کلمه ای، این حدود 5 ساعت است که هزینه کل آن حدود 2000 دلار است. اگرچه تفاوت زیادی بین خواندن یک کتاب واقعی با گوش دادن به یک کتاب وجود ندارد، کتاب‌های صوتی به افراد کمک می‌کنند تا مطالعه بیشتری را در زندگی روزمره‌شان متمرکز کنند. حالا تصور کنید فردی در حال گوش دادن به یک کتاب از طریق تلفن هوشمند یا بلندگوی هوشمند در حالی که کارهای دیگری مانند رفتن به یک پیاده روی کوچک یا دویدن یا حتی خریدن مواد غذایی را انجام می دهد.

Brillat بر پلتفرم‌های دیجیتال برای دسترسی به کتاب‌های صوتی نظارت دارد. برلیانت گفت: حدود 700 کتاب صوتی و کتاب الکترونیکی با استفاده از Overdrive در دسترس اعضای جامعه UM است، برنامه ای که به کاربران اجازه می دهد عناوین را به مدت دو هفته دانلود کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت آوانامه بازدید نمایید
او گفت که کاربران همچنین می توانند با مراجعه به وب سایت کتابخانه و کلیک بر روی برگه Overdrive e-Books and Audiobooks، در زیر برگه Find and Read، از طریق مرورگر خود به آنها گوش دهند. صداپیشه سام دورو، که 18 کتاب را روایت کرده است، بر اساس تجربه خود معتقد است که اگر داستان به شیوه ای جذاب روایت شود، "شانس بسیار بیشتری برای ماندن شنونده" دارید.

آیا کتاب های صوتی در Spotify وجود دارد؟

انتخاب یک کتاب صوتی مانند این نه تنها به بررسی مسائل اجتماعی کمک می کند، بلکه به خوانندگان اجازه می دهد تا به محتوای جدی تری دسترسی داشته باشند که شاید خواندن آن را به صورت چاپی تصور نمی کردند. در واقع، دانکن هانیمن، سردبیر ارشد پنگوئن می‌گوید که «گرایشی به سمت داستان‌های غیرداستانی سنگین وزن» را در قالب صوتی دیده است. این بینش جالب همچنین نشان‌دهنده نیروی محرکه دیگری در پشت محبوبیت فزاینده کتاب‌های صوتی است، زیرا خوانندگان از آن‌ها برای آموزش خود در مورد موضوعاتی استفاده می‌کنند که ممکن است از خواندنشان لذت نبرند. رمان‌های گرافیکی جدید نیستند - آنها سال‌هاست ادامه داشته‌اند - اما این مجموعه توسط درک مگز اقتباس شده و با این بازیگران باورنکردنی به رهبری جیمز مک‌آوی اجرا شده است.

با افزایش پادکست‌ها، ناشران بیشتری این عطش را برای محتوای صوتی می‌بینند و روی قالب سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کنند و تضمین می‌کنند که کیفیت و تجربه شنیداری دائماً بهبود می‌یابد. بر اساس گزارشی در Publishersweekly.com، برخی از ناشران بزرگ جهان میلیون‌ها دلار برای راه‌اندازی استودیوهای ضبط کتاب‌های صوتی و ثبت نام راوی‌های صوتی برای سرعت بخشیدن به تولید سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این امر منجر به افزایش 18 درصدی تعداد عناوین جدید کتاب صوتی منتشر شده شده است.

کشش ستارگان: رمانی از اما دونوگو

برخی روایت‌های سرراست از یک کتاب هستند، اما زمانی که یک کتاب صوتی به خوبی انجام شود، می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده و فراگیر باشد. فقط به این دلیل که یک مهندس تجربه زیادی در ویرایش موسیقی دارد به این معنی نیست که در مهندسی یک کتاب صوتی عالی خواهد بود. کتاب‌های صوتی ساختار خاصی دارند و نتیجه نهایی باید با محدودیت‌های شدید مطابقت داشته باشد، در غیر این صورت پلتفرم‌های توزیع آن‌ها را نمی‌پذیرند. فایل‌های فصل نیز بسیار طولانی‌تر از بسیاری از آهنگ‌های موسیقی هستند و فقط کلام گفتاری را شامل می‌شوند. مهندسان صدا فایل‌های صوتی را ویرایش می‌کنند، کیفیت صدای نهایی را تضمین می‌کنند و آن‌ها را در یک کتاب صوتی کامل بسته‌بندی می‌کنند که آماده آپلود در توزیع‌کننده شما است. خوشبختانه، خدمات کتاب صوتی برای رسیدگی به هر جنبه ای از تولید کتاب صوتی شما وجود دارد، چه بخواهید یک مهندس صدا، یک راوی حرفه ای یا یک راه حل کامل شروع تا پایان استخدام کنید.

گزارش‌های متعدد نشان می‌دهند که شنوندگان به طور متوسط ​​در دهه 20 و 30 زندگی خود هستند و Audible بیشترین افزایش شنوایی را در گروه سنی داشته است. با توجه به این موضوع، جای تعجب نیست که روز جهانی کتاب زمان بیشتری را برای تبلیغ محتوای صوتی خود صرف می کند، زیرا گوش دادن به کتاب به وضوح نقش مهمی در تشویق علاقه به کتاب در بین جوانان دارد. یکی از دلایل اصلی این محبوبیت، راحتی و در دسترس بودن رسانه است. شما می توانید به طور موثری در عرض چند دقیقه یک کتاب صوتی را دانلود کرده و شروع به گوش دادن کنید. گوش دادن به یک کتاب، به جای خواندن فیزیکی، می تواند راحت تر در یک برنامه شلوغ قرار گیرد. می‌توانید در حین آشپزی، ورزش یا کار، Play را فشار دهید، و کتاب‌های صوتی را به گزینه‌ای جذاب برای کسانی تبدیل کنید که وقت نشستن و خواندن ندارند.

در اینجا در Matinée Multilingual، ما پایگاه داده بزرگی از صداپیشگان با استعداد را داریم که آماده جذب مخاطبان شماست، و دو استودیوی ضبط حرفه ای که برای تولید کتاب صوتی شما عالی هستند. اگر به‌دنبال یک راوی کتاب صوتی هستید، ما مطمئناً به شما کمک می‌کنیم تا صدای عالی را انتخاب کنید و با کمک مهندسان صدای خبره خود، ضبطی با کیفیت بالا ارائه کنیم. همانطور که خواندن یک کتاب می تواند مفید باشد، کتاب های صوتی می توانند بعد جدیدی از تجربه خواندن شنونده را ارائه دهند. شنوندگان با شنیدن آن از طریق یک شخص واقعی قادر به دریافت اطلاعات به صورت کلامی و غیرکلامی می شوند. این باعث ایجاد سطح عمیق تری از درک می شود زیرا شنوندگان می توانند از طریق داستان و همچنین از صدایی که می شنوند تصاویری ایجاد کنند. تحقیقاتی که این نوع درگیری روایی را توسط UCL اندازه‌گیری کرد، نشان داد که «گوش دادن به روایت‌های صوتی پردازش شناختی و عاطفی بیشتری را نسبت به تصاویر بصری انجام می‌دهد».

اکثر بلندگوهای کامپیوتر وضوح صدای کافی برای برجسته کردن مشکلات مربوط به صدای خش خش یا سایر نویزهای پس زمینه را ارائه نمی دهند. از آنجایی که فرآیند ضبط روایت دو برابر کتاب تمام شده طول می کشد، این برای یک کتاب 45000 کلمه ای 10 ساعت در استودیو خواهد بود. برای اطمینان از اینکه مردم احساس بی حوصلگی نمی کنند یا دلیلی برای کنار گذاشتن کتاب های صوتی خود پیدا نمی کنند، ناشران ممکن است خلاق باشند و محتوای جذابی را معرفی کنند. با کمک هوش مصنوعی، ممکن است شبیه سازی صدای بازیگر مورد علاقه خود یا حتی والدینتان را نیز دریافت کنید که کتاب را برای شما می خوانند.



:: موضوعات مرتبط: کتاب صوتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

افراد تحت فشار زمان با سرعت معمولی 1.5x یا 2x گوش می‌کنند، یا از وب‌سایت‌هایی مانند Blinkist استفاده می‌کنند که کتاب‌های غیرداستانی را در 15 دقیقه به «موارد مهم» خود جمع‌آوری می‌کنند. یکی از نویسندگان به من گفت که کتاب‌های صوتی دریافت می‌کند «برای تحقیق در مورد چیزهایی که می‌ترسم اگر مجبور باشم با چشمانم بخوانم، مغز لذت‌جوی من از آن دست بکشد». همچنین لازم به ذکر است که کتاب های صوتی در بین نسل جوان محبوبیت خاصی دارند.

هنگام تحقیق در مورد استودیوهای ضبط محلی، از آنها بپرسید که آیا آنها بسته هایی را برای تولید کامل کتاب صوتی فایل های ضبط شده در استودیو خود ارائه می دهند یا خیر. یافتن خدمات کامل تولید کتاب صوتی بسیار رایج‌تر از خدمات مهندسی به تنهایی است، اما می‌توانید مهندسان صدا را در سایت‌های مستقل مانند Upwork و Fiverr پیدا کنید. مطمئن شوید که تجربه کتاب صوتی آنها را به دقت بررسی کنید اگر از کسی که به آن اعتماد دارید ارجاع محکمی ندارید. اگر این مسیر را انتخاب کنید، روایت را ضبط می‌کنید، اما شخص دیگری را استخدام می‌کنید تا فایل‌های صوتی را در یک کتاب صوتی کامل مهندسی و بسته‌بندی کند.

برخی از افرادی که با آنها صحبت کردم از کتاب های صوتی برای فرستادن آنها به خواب بعد از یک روز کاری پر استرس استفاده می کنند. دیگران در حین راه رفتن یا مراقبت از نوزاد یا به عنوان جایگزینی برای تلویزیون گوش می دهند. والدین می گویند که برای مشغول نگه داشتن کودکان در ماشین عالی هستند و مسافران از آنها در سفر استفاده می کنند.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دانلود کتاب صوتی زندگینامه کلیک کنید
گوش دادن به یک داستان به اندازه زمان قدیمی است، این ممکن است یکی از دلایلی باشد که گوش دادن به کتاب های صوتی در ایالات متحده بسیار محبوب شده است. با ارائه یک قالب کتاب الکترونیکی شنیدنی که سطح خواندن را افزایش می دهد، واژگان جدید و زبان های خارجی را معرفی می کند و مهارت های شنیداری خوبی را القا می کند، مجموعه دیجیتالی کتابخانه خود را متنوع کنید. با توجه به اینکه این روزها اکثر افرادی که گوشی های هوشمند حمل می کنند، ورود به دنیای کتاب های صوتی هرگز آسان نبوده است.

چگونه یک سرویس تولید کتاب صوتی استخدام کنیم

در سال 2019، تقریباً 60,303 عنوان جدید تولید شد که نسبت به 44,685 عنوان جدید که در سال گذشته منتشر شده بود، افزایش بسیار زیادی دارد. پورتال خبری کسب و کار هند businessworld.in گفت که هارپر کالینز گزارش داده است که ۲۵ درصد از درآمد دیجیتالی آنها از دانلود کتاب های صوتی حاصل شده است و این درآمد نسبت به سال ۲۰۱۸، ۵ درصد افزایش یافته است. دوباره کتاب های صوتی کتاب های جدید...؟ اخیراً فاش شد که فروش کتاب های صوتی در سال 2018 تا 43 درصد افزایش یافت، در حالی که فروش کتاب های چاپی برای اولین بار در پنج سال گذشته (5 درصد) کاهش یافت. فرهنگ ادبی شفاهی مدت‌ها قبل از کتاب است و دلایل زیادی برای افزایش محبوبیت آن وجود دارد.

کشورهای دیگر 2/3 سهم تجارت کتاب های صوتی را دارند و به سرعت در حال پیشرفت هستند. در مقایسه، فروش کتاب های چاپی در مجموع حدود 145 میلیارد دلار است. بسیاری به سادگی حوصله یا ابزاری برای ایجاد فضای کافی در برنامه های شلوغ خود برای خواندن ندارند. در مقایسه با کتاب‌های چاپی و الکترونیکی، کتاب‌های صوتی فرصتی را برای شنوندگان فراهم می‌کنند تا چند کار را انجام دهند. در واقع، گزارش APA در سال 2017 نشان داد که 60 درصد از شنوندگان در حین گوش دادن به یک کتاب صوتی، فعالیت هایی مانند تکالیف، پخت و پز و ورزش را انجام می دهند. جای تعجب نیست که چرا کتاب‌های صوتی این همه طرفدار پیدا کرده‌اند، زیرا قالبی است که می‌تواند با سرعت جامعه امروزی همگام شود.

این بیماری همه گیر منجر به تعطیلی کتابفروشی ها برای بیش از سه ماه در بسیاری از کشورها شد، بنابراین مردم برای زنده نگه داشتن علاقه خود به مطالعه به کتاب های صوتی روی آوردند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سلام صدا بازدید نمایید
اگرچه بسیاری از کتابفروشی ها بعداً افتتاح شدند، هزاران کتابفروشی در سراسر جهان بسته ماندند. برای اطمینان از اینکه مردم به خواندن علاقه دارند، خرده فروشان و ناشران عمده محتوای رایگان را در اختیار مردم قرار دادند تا افراد بیشتری به کتاب های صوتی دیجیتال روی بیاورند. به هر حال، داستان گفتن یک نوع سرگرمی حتی قدیمی تر از خواندن و نوشتن داستان است.

گوش دادن به Spotify توصیه می شود

بنابراین، ما فکر کردیم که این فرصت عالی برای کشف موفقیت روزافزون رسانه است. گاهی اوقات وقت کافی در روز برای اختصاص دادن به مطالعه وجود ندارد. خوشبختانه، کتاب‌های صوتی راهی عالی برای یادگیری یا لذت بردن از یک داستان خوب در حین استراحت، رفت و آمد یا انجام چند کار هستند. از این کلیپ کوتاه لذت ببرید و EBSCO@ را در توییتر دنبال کنید تا بیشتر ببینید. وقتی یک مهندس مجموعه ای از کتاب های صوتی را به شما می دهد، نمونه ها را از طریق هدفون گوش دهید.

همه ما در مورد اتومبیل های خودران شنیده ایم، اما کتاب های بدون راوی چطور؟ در حالی که هنوز هنرمندان یا نویسندگان حرفه ای را می بینیم که کتاب ها را می خوانند، روزی دور نیست که هوش مصنوعی تمام کتاب را بخواند. با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی، ناشران کتاب‌های صوتی را به تولید انبوه می‌رسانند که در نتیجه زمان بیشتری برای عرضه به بازار و کتاب‌های صوتی ارزان‌تر خواهد داشت. امروز ما در نقطه‌ای هستیم که می‌توانیم بین صدای انسان و صدای رایانه‌ای تمایز قائل شویم، اما کتاب‌های صوتی آینده به همان اندازه که با بهبود فناوری می‌توانند به صدای انسان نزدیک و واقعی خواهند بود. کتاب‌های صوتی زندگی‌نامه‌ای نیز به‌طور فزاینده‌ای محبوب هستند، هم با کتاب «شدن» میشل اوباما و هم کتاب خاطرات ریاست‌جمهوری همسرش «سرزمین موعود»، که نقاط محکمی را در نمودارهای دانلود تضمین می‌کند. البته این موفقیت را می‌توان تا حدی به روایت نویسنده نسبت داد، جایی که صداهای معروف تجربیات شنیداری مؤثر و به یاد ماندنی را ارائه می‌دهند. برخی از محبوب ترین کتاب های صوتی موجود در بازار در حال حاضر، غیرداستانی جدی هستند، با تمرکز بر مسائل روز دنیا.

نیل در آن حضور دارد – که البته خود یک داستان‌سرای فوق‌العاده است – مایکل شین، تارون اجرتون، بیبه نویورث، اندی سرکیس. این یک بازیگر عالی است و اقتباسی که درک مگز انجام داد فوق العاده است. اگر با او آشنا نیستید، او با داگلاس آدامز در تمام راهنماهای «هیچ‌هایکر» همکاری داشته است. بنابراین او اقتباس ها و تولیدات مختلفی از درام صوتی انجام داده است و این کاملاً چیزی است.

تاریک است، بسیار مرموز است، اما به عنوان یک تجربه شنیداری بسیار جذاب است. کتاب‌های صوتی در سه سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و به نظر می‌رسد که قرنطینه ناشی از بیماری همه‌گیر فقط اشتهای مردم را برای کتاب‌های صوتی افزایش داده است. این به آنها کمک کرد تا در هر زمان و هر مکان یک تجربه صوتی شخصی سازی شده داشته باشند. در گزارش خود، نشریه تجاری IBISWorld اعلام کرد که صنعت انتشار کتاب های صوتی در ایالات متحده در سال 2021 به ارزش 1.3 میلیارد دلار خواهد بود. در حال حاضر ایالات متحده و چین دو کشور برتر کتاب های صوتی هستند که حدود یک سوم بازار را تشکیل می دهند.



:: موضوعات مرتبط: کتاب صوتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

اگر تعجب می‌کنید که چرا کتاب‌های چاپی ممکن است بهتر از خواندن مبتنی بر صفحه نمایش باشند، ممکن است به ناتوانی شما در اندازه‌گیری جایی که در یک کتاب الکترونیکی هستید مربوط باشد. اما مطالعه روگووسکی به جای کتاب‌های چاپی سنتی، از کتاب‌خوان‌های الکترونیکی استفاده می‌کرد و شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد خواندن روی صفحه، یادگیری و درک مطلب را در مقایسه با خواندن از روی متن چاپی کاهش می‌دهد. بنابراین این امکان وجود دارد که اگر مطالعه او کتاب‌های سنتی را در مقابل کتاب‌های صوتی قرار می‌داد، خواندن قدیمی‌تر ممکن بود برتر باشد. به عنوان معلم دانش آموزان ESL، مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن کتاب های صوتی با دانش آموزانم هستم. از زمانی که با کتاب‌های صوتی آشنا شدم، کتاب‌های کلاسیک را در فهرست خود قرار داده‌ام که هرگز نمی‌خواستم بنشینم و بخوانم یا زبان قدیمی از آنها منصرف شود. من الان بچه ندارم، اما وقتی دارم، بی صبرانه منتظرم تا بارها و بارها با آنها کتاب صوتی گوش کنم!

با یک کتاب صوتی، هر جا که هستم، هدفون را به گوش می‌رسانم و روی Play ضربه می‌زنم. بزرگ‌ترین ایراد کتاب‌های صوتی این است که اگر چندوظیفه‌ای انجام می‌دهید یا واقعاً تمرکز ندارید، گاهی اوقات باید کمی به عقب برگردید تا جزئیاتی را که ممکن است از دست داده باشید پیدا کنید. من در دو سال گذشته به طور پیوسته به کتاب های صوتی گوش می دهم. کتابخانه صوتی من شامل بیش از 100 کتاب، از جمله مجموعه‌ای از کتاب‌های تجاری، بازاریابی و غیرداستانی برای لذت بردن است که نزدیک به 90 درصد از آنها گوش داده شده است.

اگر هنوز در مورد اینکه چرا باید کتاب‌های صوتی را در فهرست مواد آموزشی قرار دهید شک دارید، در اینجا پنج مزیتی که کتاب‌های صوتی برای بهبود فرصت‌های یادگیری در کلاس درس و خارج از آن فراهم می‌کنند، آورده شده است. کتاب‌های صوتی روشی جایگزین برای زندگی در یک کتاب هستند، به جای اینکه از طریق صفحات، از طریق صدای راوی به تاریخ بپیوندند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دانلود کتاب صوتی کلیک کنید
اگر در مورد فواید متعدد گوش دادن به کتاب‌های صوتی کنجکاو هستید، از شنیدن داستان‌ها حتی زمانی که مشغول انجام کارهای دیگر هستید تا همراهی با صدای راوی این سفر شگفت‌انگیز، به ادامه مطلب بروید. با این حال، یک عامل نهایی ممکن است مقیاس درک و یادداشت را محکم به نفع خواندن منحرف کند، و آن مسئله چندوظیفه بودن است. ویلینگهام می‌گوید: «اگر سعی می‌کنید در حین انجام دو کار یاد بگیرید، به همان اندازه یاد نخواهید گرفت.

کتاب‌های صوتی به‌طور سنتی در مدارس توسط معلمان زبان‌آموزان زبان دوم، دانش‌آموزان ناتوان در یادگیری، و خوانندگان یا غیرخوانندگان در حال مبارزه استفاده می‌شود. در بسیاری از موارد، کتاب‌های صوتی در ارائه راهی برای دسترسی این دانش‌آموزان به ادبیات و لذت بردن از کتاب‌ها موفق بوده‌اند. وارلی می‌نویسد: «معلوم نیست که آیا کتاب‌های صوتی به دنیای معتبر کتاب تعلق دارند یا به دنیای مشکوک‌تر سرگرمی، معلمان دبستان و دبیرستان اغلب به آنها چشم‌پوشی کرده‌اند و بسیاری از آنها راه امن اجتناب را انتخاب کرده‌اند.

من به دلیل کمبود وقت و نظم و انضباط هرگز کتاب خوان مشتاقی نبودم. وقتی یک سرویس کتاب صوتی خوب را کشف کردم، به من کمک کرد محتوایی را که یا فکر می‌کردم کسل‌کننده است یا نمی‌خواستم برای آن وقت بگذارم هضم کنم. یک کتاب با یک راوی خوب می تواند یک موضوع خسته کننده را جذاب کند. برای مدت طولانی، از کتاب‌های صوتی استفاده نمی‌کردم، زیرا فکر می‌کنم، مانند بسیاری از مردم، به ذهنم خطور نکرده بود که می‌تواند تجربه‌ای مانند خواندن یک کتاب فیزیکی باشد.

کمک به شما برای رسیدن به اهداف خواندن

با این حال، حتی با وجود تمام مزایای کتاب های صوتی، آنها برای همه دانش آموزان نیستند. برای دیگران، صدای راوی در مقایسه با انعطاف‌پذیری کتاب می‌تواند آزاردهنده باشد یا استفاده از پخش‌کننده‌های کاست یا سی‌دی دست و پا گیر باشد. اما اکثر دانش‌آموزان گوش دادن به ادبیات خوب و باکیفیت را تجربه‌ای دگرگون‌کننده می‌دانند. وارلی می‌گوید: "اگر یک چیز در مورد نحوه توصیف مردم از گوش دادن به کتاب‌های صوتی به من توجه کرده است، آن شدت جذب آنها و چنگال احساسی تجربه است. یک شنونده می‌گوید: "آنها مستقیماً به روح شما می‌روند." من عاشق کتاب های صوتی هستم زیرا در غیر این صورت داستان های مورد علاقه ام را از دست می دهم. من عاشق خواندن در صفحه هستم، اما با یک سبک زندگی پرمشغله، به سختی می توان زمانی را برای جمع کردن با یک کتاب خوب پیدا کرد.

بسیاری از کودکان ممکن است منابع زبانی حیاتی خود را از دست بدهند و خروجی نوشتاری آنها می تواند توانایی آنها را منعکس نکند. گوش دادن به کتاب‌ها به صورت صوتی می‌تواند به آن‌ها کمک کند نه‌تنها طیف جدیدی از تجربیات، بلکه واژگانی فراتر از سطح خواندن و مکالمه روزمره خود را به دست آورند و روانی و درک مطلب را افزایش دهند. افق آنها گسترش می یابد، آنها ساختار و قراردادهای داستان سرایی را جذب می کنند و اعتماد به نفس بیشتری برای برقراری ارتباط شفاهی و کاغذی ایجاد می کنند که مزایای زیادی برای نوشتن آنها دارد. وقتی دانش‌آموزان از طریق گوش دادن به هیجان کتاب‌ها پی می‌برند، می‌خواهند بیشتر بخوانند تا کمتر. اگر هنگام گوش دادن متن را دنبال کنند، تشخیص کلمه و سرعت خواندن آنها بهبود می یابد. مزایای گوش دادن به کتاب های صوتی نسبت به خواندن کتاب این است که می توانید این کار را در طول فعالیت های طولانی و یکنواخت مانند رانندگی، پیاده روی و دوچرخه سواری انجام دهید.

چرا کتاب های صوتی برای دانش آموزان مفید هستند؟

حتی فعالیت‌هایی که کم و بیش می‌توانید با خلبان خودکار انجام دهید (مثل رانندگی یا شستن ظرف‌ها) به اندازه کافی توجه شما را به خود جلب می‌کند تا مانع یادگیری شود. او می‌گوید: «من همیشه در حین رانندگی به کتاب‌های صوتی گوش می‌دهم، اما سعی نمی‌کنم به چیزهای مهم کارم گوش دهم. ما می دانیم که پیدا کردن زمان برای خواندن همه چیز در لیست شما می تواند دشوار باشد، اما کتاب های صوتی جایگزین بسیار خوبی برای خواندن سنتی با بسیاری از مزایای مشابه، به علاوه چند مورد اضافی هستند. در اینجا ده مزیت کتاب های صوتی و دلایلی که چرا باید سعی کنید به آنها گوش دهید، آورده شده است. اگر می‌خواهید مزایای کتاب‌های صوتی را برای خودتان تجربه کنید، نکاتی برای یافتن عناوین رایگان در اینجا و اینجا داریم.

کتاب‌های صوتی مواد آموزشی هستند که می‌توان آن‌ها را در هر جایی با دستگاه تلفن همراه حمل کرد و در هر زمان استفاده کرد، درست مانند محتوای نوشتاری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت فیدیبو بازدید نمایید
با این حال، کتاب‌های صوتی این مزیت را دارند که چندین کتاب می‌توانند در یک دستگاه قرار گیرند، که آنها را کاربردی‌تر می‌کند. در حالی که درست است که کتاب‌های صوتی به تنهایی پتانسیل حفظ یکسانی را ارائه نمی‌دهند، تکرار محتوا از طریق شنیدن سطح یادآوری را افزایش می‌دهد و به دانش‌آموز اجازه می‌دهد تا اطلاعات را در خارج از کلاس هر دفعه که می‌خواهد دریافت کند.

فکر می کنم پاسخ به این سوال باید از تعریف خود شخص از خواندن باشد. اگر خواندن به معنای درک محتوای داستان یا موضوع باشد، کتاب های صوتی مطمئناً موفق هستند. هیچ کس در مورد اهمیت رمزگشایی در آموزش خواندن به کودکان بحث نمی کند. اما درک پیام، تفکر انتقادی در مورد محتوا، استفاده از تخیل، و ایجاد ارتباط در قلب معنای خواننده بودن و اینکه چرا بچه ها یاد می گیرند کتاب را دوست داشته باشند، هستند.

من همیشه با نمرات و خواندن در صدر کلاس خود بودم (جوایز خوانندگان تسریع شده تکان می‌خورد!!!) با این حال، هر چه به یک هزاره شلوغ بزرگ شدم، نشستن برای خواندن یک کتاب فیزیکی سخت‌تر و سخت‌تر شد. یکی از عقب نشینی های اصلی برای خواندن کتاب در واقع نشستن بود - اگر زیاد بنشینم کمرم درد می کند اما همه اینها برای من ناراحت کننده است. و دراز کشیدن و مطالعه بعد از مدتی خسته کننده و ناخوشایند می شود. با این حال، با کتاب‌های صوتی، می‌توانم قدم بزنم، تمیز کنم، آشپزی کنم، و از کتاب لذت ببرم! من از طرفداران پادکست هستم، بنابراین کتاب های صوتی با عشق من به داستان سرایی شفاهی/شنیداری همسو هستند. البته من هم می‌توانم استراحت کنم و با چشمانم کاملاً بسته در موقعیتی راحت دراز بکشم در حالی که خواننده وارد دنیای جدیدی می‌کند.

با این حال، وقتی تصمیم گرفتم آنها را امتحان کنم، متوجه شدم، از بسیاری جهات، حتی بهتر است، زیرا اغلب شما صدای نویسنده را می شنوید و حتی بیشتر از آن صدا معنای مورد نظر آنها را از هر قسمت درک می کنید. اگر یک کتاب‌خوان حرفه‌ای کتاب صوتی به جای نویسنده کتاب می‌خواند، باز هم تجربه‌ای است که تقریباً احساس می‌کنید با شخص دیگری که همراه شما می‌خواند ارتباط برقرار می‌کنید. قرار گرفتن در معرض واژگان جدید با خواندن مستقل، خواندن با صدای بلند، یا گوش دادن به کتاب های صوتی همراه است. کتاب‌های صوتی همچنین می‌توانند راهی برای معرفی کتاب‌های بالاتر از سطح مطالعه فعلی کودک شما باشند تا داستان‌ها و واژگان پیچیده‌تری را معرفی کرده و از آن لذت ببرید. کودک شما از مقدمه واژگان جدید و متنوع بدون ناامیدی از اینکه هنوز قادر به خواندن آن نیست، بهره خواهد برد.

چه فرزندان شما در حال خواندن یک کتاب باشند و چه در حال گوش دادن به آن، بخش بزرگی از تجربه خواندن، توسعه تفکر انتقادی و مهارت های درک مطلب است. گوش دادن به کتاب های صوتی همچنان به ایجاد این مهارت های ضروری کمک می کند. بچه های خود را در بازگویی داستانی که گوش می دهند مشارکت دهید، از آنها بخواهید قسمت مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند یا درباره شخصیت ها سؤال بپرسند و برای حمایت از درک آنها از داستانی که گفته می شود، طرح ریزی کنند.

یکی دیگر از کاربردهای کتاب های صوتی، امکان گوش دادن به کتاب به زبان های جدید است. من در حال حاضر با گوش دادن به سریال های Divergent و Fault in Our Sky دارم اسپانیایی را تمرین می کنم و قصد دارم به بسیاری از کتاب های مورد علاقه ام به زبان اسپانیایی گوش دهم. خواندن این مقاله و دیدن اینکه دیگران در اشتیاق من با من شریک هستند عالی است.



:: موضوعات مرتبط: کتاب صوتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دانلود کتاب های صوتی رایگان کلیک کنید
در اصل، سازندگان دستگاه ها می توانند مجموعه کتاب های مشتریان خود را گروگان نگه دارند تا از تغییر آن مشتریان به جایگزین های بهتر جلوگیری کنند. برای مثال، در فضای DVD، سیستم‌های DRM مانند Content Scramble System به «قلاب» قانونی تبدیل شده‌اند که شرکت‌های فناوری را مجبور می‌کند قبل از ساخت محصولاتی که می‌توانند فیلم‌ها را پخش کنند، قراردادهای مجوز منعقد کنند. دستگاه ها می توانند و نمی توانند انجام دهند، در نتیجه از مدل های کسب و کار هالیوود در برابر نوآوری های مخرب محافظت می کنند. مایه شرمساری خواهد بود که چنین اتفاقی برای کتاب های دیجیتال رخ دهد.

شیوه های کتاب دیجیتال ممکن است این حفاظت های سنتی را تهدید کند. ارائه‌دهندگان کتاب دیجیتال این پتانسیل را دارند که فعالیت‌های خواننده را تا حدی فراتر از هر چیزی که با کتاب‌های فیزیکی ممکن است، ردیابی، جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و افشا کنند. هم سرویس‌های دانلود کتاب و هم خدماتی مانند جستجوی کتاب Google می‌توانند در طول و بعد از تراکنش اولیه به ردیابی ادامه دهند و همچنین سوابق هر کتاب خریداری شده را در طول عمر خواننده حفظ کنند. این بدان معناست که ارائه‌دهندگان کتاب دیجیتال می‌توانند داده‌هایی را درباره کتاب‌هایی که جستجو می‌کنید، چه کتاب‌هایی را مرور می‌کنید، چه صفحاتی را مشاهده می‌کنید و برای چه مدت زمانی جمع‌آوری کنند - و می‌توانند این داده‌ها را برای مدت بسیار طولانی نگه دارند.

Advanced Reader Copy Arc چیست؟

کتاب های صوتی برای آموزش خواندن به کودکان و افزایش درک مطلب استفاده شده است. کتابخانه ملی کنگره در ایالات متحده و کتابخانه CNIB در کانادا خدمات رایگان کتابخانه کتاب صوتی را به افراد کم بینا ارائه می دهند. Assistive Media of Ann Arbor، میشیگان که در سال 1996 تأسیس شد، اولین سازمانی بود که ضبط های شفاهی آثار روزنامه نگاری و ادبی نوشتاری را از طریق اینترنت برای خدمت به افراد دارای اختلالات بینایی تولید و ارائه کرد. بر اساس تحقیقات انجام شده در دانشگاه تورنتو، شرکت کنندگان در مطالعه که داستان کوتاه می خوانند در مقایسه با همتایان خود که مقالات غیرداستانی می خوانند، نیاز بسیار کمتری به "بسته شدن شناختی" داشتند. اساساً، آنها در مقایسه با خوانندگان مقالات، ذهن بازتری داشتند.

صدای گفتاری از دهه 1930 در مدارس و کتابخانه های عمومی و تا حدی کمتر در فروشگاه های موسیقی در دسترس بوده است. بسیاری از آلبوم‌های گفتاری قبل از عصر کاست، لوح فشرده، و صوت قابل دانلود، اغلب از شعر و نمایشنامه به جای کتاب ساخته شده‌اند. در دهه 1980 بود که این رسانه شروع به جذب خرده فروشان کتاب کرد و سپس خرده فروشان کتاب شروع به نمایش کتاب های صوتی در قفسه های کتاب کردند تا در نمایشگرهای جداگانه. لیست کارهایی که باید انجام دهید، اما نمی توانید کاملاً به یاد بیاورید که چه چیزی در آنها وجود دارد؟ نترسید – یکی از مزایای خواندن کتاب این است که می تواند حافظه شما را بهبود بخشد. گاهی اوقات، از فریلنسرها خواسته می شود که ARC را بخوانند و نقد کتاب بنویسند، یا ممکن است بخواهند داور کتاب شوند و باید بدانند چگونه شروع کنند. نسخه‌های خواندن پیشرفته (معروف به ARC یا گالری) کپی‌هایی از کتاب‌هایی هستند که توسط ناشران و نویسندگان برای ایجاد تبلیغات و کسب نظرات صادقانه اولیه توزیع شده‌اند.

اگر قرار است انتشار، فروش و به اشتراک گذاری کتاب دیجیتال به پتانسیل کامل خود برسد، ما به همان رقابت قوی و حمایت از نوآوری نیاز داریم. رقابت کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که خوانندگان همچنان گزینه‌هایی دارند، مانند گزینه‌ای برای داشتن کتاب‌های بدون DRM، و همچنین باید به کاهش قیمت کتاب‌های دیجیتال در طول زمان کمک کند. همچنین احتمالاً نوآوری به قیمت‌های پایین‌تر و شاید مهم‌تر از آن، فناوری‌های جدیدی منجر می‌شود که نحوه خواندن و دسترسی ما به کتاب را تغییر می‌دهند. انتشار کتاب فیزیکی به طور سنتی یک صنعت رقابتی معقول بوده و به نفع خوانندگان بوده است.21 صنعت نشر در سال های اخیر ادغام شده است، اما هنوز مطبوعات دانشگاهی، کوچک و تخصصی متعددی وجود دارند که به اطمینان از دسترسی خوانندگان به ژانرهای مختلف کمک می کنند. فناوری‌های جدید انتشار را ارزان‌تر و آسان‌تر کرده است و البته اخیراً شاهد نوآوری‌های مخرب در قالب فروش آنلاین کتاب هستیم.

برخی از محققان دریافته اند که این اختلافات به اندازه کافی "ناهماهنگی هپتیک" ایجاد می کند تا برخی افراد را از استفاده از کتابخوان های الکترونیکی منصرف کند. مردم انتظار دارند که کتاب ها به شکلی خاص ظاهر، احساس و حتی بو کنند. وقتی این کار را نمی کنند، گاهی اوقات خواندن کمتر لذت بخش یا حتی ناخوشایند می شود. برای دیگران، راحتی یک کتابخوان الکترونیکی قابل حمل باریک بیشتر از هر گونه دلبستگی آنها به احساس کتابهای کاغذی است. آینده کتاب های دیجیتال نباید تنها توسط نویسندگان، ناشران، کتابفروشان یا حتی کتابداران شکل بگیرد. خوانندگان می‌توانند و باید نقش فعالی در تحقق پتانسیل فوق‌العاده کتاب‌های دیجیتال داشته باشند - اما تنها در صورتی که ما مطلع باشیم، سؤال بپرسیم و از ارائه‌دهندگان بخواهیم به حقوق و انتظاراتی که برای کتاب‌های فیزیکی ایجاد و از آنها دفاع شده است، احترام بگذارند.

ما امیدواریم که بازاری قوی با مدل‌ها و فناوری‌های مختلف کسب‌وکار پدیدار شود. در عوض، این چک لیست سؤالات کلیدی را نشان می دهد که خوانندگان باید از هر محصول یا خدمات جدید کتاب دیجیتال بپرسند تا ارزیابی کنند که آیا به اندازه کافی از منافع آنها محافظت می کند یا خیر. این نوع تحقیق دقیق به ما کمک می‌کند تصمیم بگیریم کدام کتاب دیجیتالی را می‌خواهیم - و چگونه با پای خود رای دهیم تا زمانی که به آن دست پیدا کنیم. با گسترش اینترنت به مصرف کنندگان در دهه 1990، سرعت دانلود سریعتر با فناوری های باند پهن، فرمت های صوتی فشرده جدید و پخش کننده های رسانه ای قابل حمل، محبوبیت کتاب های صوتی در اواخر دهه 1990 و 2000 به طور قابل توجهی افزایش یافت. در سال 1997، Audible پیشگام اولین پخش کننده رسانه دیجیتال در بازار انبوه در جهان به نام "The Audible Player" بود، این پخش کننده با قیمت 200 دلار به فروش می رسید، 2 ساعت صدا داشت و به عنوان "کوچکتر و سبک تر از واکمن"، پخش کاست محبوب، تبلیغ می شد. Audible.com اولین سایتی بود که در سال 1998 وب سایتی را ایجاد کرد که از آن می توان کتاب های صوتی دیجیتالی را خریداری کرد.

به طور خلاصه، رقابت و نوآوری کمک کرده است تا کتاب‌های فیزیکی برای افراد بیشتری در دسترس باشد و اطمینان حاصل شود که خوانندگان به طیف وسیعی از صداها و موضوعات دسترسی خواهند داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت آریانا قلم بازدید نمایید
شرکت‌کنندگان اولیه در بازار کتاب‌های دیجیتال در حال حاضر کتاب‌های خود را با DRM قفل می‌کنند، یعنی فناوری‌هایی که کاری را که می‌توانید با محتوایی که خریداری می‌کنید محدود می‌کند، معمولاً به نام کاهش نقض حق نسخه‌برداری. خوانندگان، نویسندگان و ناشران باید به تجربه DRM در موسیقی دیجیتال نگاهی جدی بیندازند و در حکمت این رویکرد برای کتاب‌های دیجیتال تجدید نظر کنند. پس از دسترسی یا در اختیار داشتن خوانندگان، حذف یا ویرایش کتاب ها چقدر آسان است؟ هر فناوری جدید برای به اشتراک گذاری اطلاعات با تلاش نهادهای دولتی و خصوصی برای کنترل و محدود کردن اطلاعات در دسترس مواجه شده است. دستگاه‌ها و سرویس‌های مقاوم در برابر سانسور می‌توانند با حذف ویژگی‌هایی که اجازه حذف اطلاعات را می‌دهند، این تلاش را سخت‌تر کنند.

خواندن به بهبود تمرکز کمک می کند

و برخی از نویسندگان در حال جفت شدن با برنامه نویسان کامپیوتر هستند تا داستان های تعاملی و غیرداستانی پیچیده تری تولید کنند که در آن انتخاب های فرد تعیین می کند که چه چیزی بخواند، چه بشنود و چه ببیند. کتاب های کاغذی نیز دارای اندازه، شکل و وزن بلافاصله قابل تشخیص هستند. ممکن است نسخه‌ای از جنگ و صلح را با جلد گالینگور به‌عنوان قطعه‌ای سنگین و یا جلد شومیز Heart of Darkness را به‌عنوان جلدی باریک یاد کنیم. در مقابل، اگرچه یک متن دیجیتال دارای طول است - که گاهی اوقات با یک اسکرول یا نوار پیشرفت نشان داده می شود - هیچ شکل یا ضخامت آشکاری ندارد. وزن یک کتاب خوان الکترونیکی همیشه یکسان است، صرف نظر از این که آیا شما در حال خواندن اثر بزرگ پروست هستید یا یکی از داستان های کوتاه همینگوی.

امیدواریم خوانندگان از این چک لیست برای انجام این کار استفاده کنند. پس از چندین سال شروع نادرست، به نظر می رسد جهان کتاب های دیجیتال در نهایت آماده گسترش چشمگیر است. خوانندگان باید این بسط را هم با هیجان و هم با احتیاط ببینند. هیجان، زیرا کتاب‌های دیجیتال می‌توانند مطالعه را متحول کنند، و کتاب‌های بیشتری را به روش‌های بیشتری نسبت به قبل برای افراد بیشتری پیدا کرده و در دسترس‌تر کنند. راه رضایت بخش به نوبه خود، چنین مشکلات ناوبری ممکن است به طور ماهرانه درک مطلب را مهار کند. در مقایسه با کاغذ، نمایشگرها همچنین ممکن است منابع ذهنی ما را در حین مطالعه کاهش دهند و یادآوری آنچه را که می‌خوانیم کمی سخت‌تر کنند.

ناشر کتاب شوید

هنگامی که تحت فشار برای خواندن سریع بودند، دانش‌آموزانی که از کامپیوتر و کاغذ استفاده می‌کردند به همان اندازه خوب عمل کردند. با این حال، هنگام مدیریت زمان مطالعه خود، داوطلبانی که از کاغذ استفاده می کردند، حدود 10 درصد امتیاز بیشتری کسب کردند. احتمالاً، دانش‌آموزانی که از کاغذ استفاده می‌کردند، نسبت به همسالان خود که صفحه‌خوانی می‌کردند، با چارچوب ذهنی مطالعه‌تری به امتحان نزدیک می‌شدند و به طور مؤثرتری توجه و حافظه فعال خود را هدایت می‌کردند. اگرچه بسیاری از مطالعات قدیمی و اخیر به این نتیجه رسیده‌اند که افراد آنچه را که روی کاغذ می‌خوانند، دقیق‌تر از آنچه روی صفحه می‌خوانند درک می‌کنند، تفاوت‌ها اغلب ناچیز است. با این حال، برخی آزمایش‌ها نشان می‌دهند که محققان باید نه تنها به درک مطلب فوری، بلکه به حافظه بلندمدت نیز توجه کنند.

داوطلبان روی رایانه فقط می‌توانستند در یک بخش پی‌دی‌اف‌ها را پیمایش یا کلیک کنند، در حالی که دانش‌آموزانی که روی کاغذ می‌خوانند می‌توانند متن را به طور کامل در دستان خود نگه دارند و به سرعت بین صفحات مختلف جابجا شوند. کتاب‌ها و اسناد کاغذی به دلیل قابلیت ناوبری آسان، ممکن است برای جذب در یک متن مناسب‌تر باشند. «سهولتی که با آن می‌توانید شروع، پایان و همه چیزهای بین آن را بیابید و ارتباط دائمی با مسیرتان، پیشرفت شما در متن، ممکن است راهی باشد که از لحاظ شناختی آسیب کمتری داشته باشد، بنابراین ظرفیت آزادتری برای درک مطلب دارید. مطالب را اغلب تغییر دهید - کتاب‌های فصلی را اضافه کنید، مجلات مختلف را بچرخانید، و کتاب‌هایی را بگنجانید که درباره موضوعاتی هستند که بچه‌های شما به آنها علاقه دارند یا در مدرسه یاد می‌گیرند. یک سی دی یا پخش کننده موسیقی دیگر را برای کتاب های صوتی در نزدیکی خود نگه دارید.

جوهر الکترونیکی شبیه جوهر شیمیایی است و طرح ساده صفحه نمایش کیندل مانند صفحه ای در یک جلد شومیز به نظر می رسد. به همین ترتیب، iBooks اپل تلاش می کند تا زیبایی شناسی کلی کتاب های کاغذی را شبیه سازی کند، از جمله ورق زدن صفحه تا حدودی واقعی. Jaejeung Kim از مؤسسه همگرایی فناوری اطلاعات KAIST در کره جنوبی و همکارانش یک رابط مبتکرانه و منتشر نشده طراحی کرده اند که iBooks را بدوی جلوه می دهد. هنگام استفاده از رابط کاربری آنها، می توان صفحات زیادی را که فرد خوانده است در سمت چپ تبلت و تمام صفحات خوانده نشده را در سمت راست مشاهده کرد، گویی یک جلد شومیز را در دستان خود گرفته است. خواننده همچنین می‌تواند دسته‌هایی از صفحات را در یک زمان با تکان دادن انگشت ورق بزند. DRM می تواند برای قفل کردن خوانندگان در قالب یک فروشنده استفاده شود.



:: موضوعات مرتبط: کتاب صوتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

تحقیقات متعددی که توسط BookTrust انجام شده و سفارش داده شده است، مزایای عمیق خواندن برای رشد کودک را کشف کرده است. یک مطالعه به جزئیات تأثیر خواندن بر مهارت‌های سوادآموزی بعدی، تسهیل تعامل اجتماعی بین بزرگسالان و کودکان، و تشویق کودکان به تعامل با دنیای اطرافشان پرداخته است. همچنین بیان می‌کند که چگونه خواندن می‌تواند «منبع پایدار اطلاعات» در طول زندگی کودک باشد.

اگر لزوماً به دنبال پرداخت تمام صورت‌حساب‌هایتان با خواندن کتاب نیستید، ممکن است بتوانید به‌عنوان یک داور کتاب پولی کار پیدا کنید یا حداقل یک کتاب رایگان در ازای نقد آنلاین دریافت کنید. در اینجا چند سایت وجود دارد که می توانید نقد و بررسی کتاب های پولی را ارائه دهید یا کتاب جدیدی تهیه کنید. Simplified یکی از بهترین کتاب های فروش است که در مورد فرمول های اثبات شده ای بحث می کند که می تواند به شما در یادگیری در مراحل مختلف فرآیند فروش کمک کند. نویسنده همچنین نکات ارزشمندی در مورد چگونگی غلبه بر مخالفت های فروش ارائه می دهد. واینبرگ فرآیند فروش را تجزیه می کند و نکات و توصیه های مفیدی را برای هر مرحله ارائه می دهد. او برنامه ای گام به گام ارائه می دهد که هرکسی می تواند بدون توجه به تجربه یا صنعت، در کتابش دنبال کند.

بسیاری از ما تا حدودی به خواننده های دیجیتال تبدیل شده ایم، زیرا تقریباً همه ما تلفن همراه داریم و در حال حاضر شما به این وبلاگ ادبی که در فضای مجازی قرار دارد خیره شده اید. اما برای خواننده دیجیتالی جامع، محتوای آنلاین کل رژیم خواندن آنها را تشکیل می دهد. این شامل پست‌های فیس‌بوک، توییت‌های توییتر، زیرنویس‌های اینستاگرام، مقالات اخبار اینترنتی و بخش‌های نظرات آنها، دستور العمل‌های پینترست، خلاصه‌های نتفلیکس، اشعار یوتیوب و موارد دیگر می‌شود. گاهی اوقات، نوع خواننده دیجیتال ممکن است یک کتاب الکترونیکی را برای زمان توقف در حالی که منتظر Uber خود است دانلود کند، اما چرا وقتی محتوای عالی دیگر آنلاین وجود دارد، این را بخوانیم!

به همین دلیل است که آن جلد شومیز را در کیف خود نگه می دارید حتی اگر از دو ماه پیش که آن را خریده اید آن را باز نکرده باشید. و به همین دلیل است که گذاشتن یک کتاب ناتمام باعث ایجاد کمی زخم می شود. آن را با فهرست روزافزون کتاب‌هایی که می‌خواهید بخوانید، جفت کنید، و تنها انتخاب این است که با غم و اندوه راهپیمایی کنید.

نویسندگان می نویسند: «اگرچه خواندن غیرداستانی به دانش آموزان اجازه می دهد تا موضوع مورد نظر را بیاموزند، اما ممکن است همیشه به آنها در تفکر درباره آن کمک نکند. یک پزشک ممکن است دانش دایره‌المعارفی درباره موضوع خود داشته باشد، اما این ممکن است مانع از آن نشود که پزشک تشخیص داده شود، زمانی که علائم اضافی به بیماری دیگری اشاره می‌کنند.» آنها کتاب ها را از طریق جهش ها، ارتباطات، حالات، تداعی ها و موارد دیگر که توسط چاپ ایستا روی صفحه برانگیخته می شوند، از اشیا به انرژی تبدیل می کنند.

هر نویسنده ای هنگام نوشتن خواننده ای را در ذهن دارد، حتی اگر آن خواننده فقط خودش یا جامعه بی تفاوت باشد. در حالی که هر خواننده منحصر به فرد است، اکثر افراد را می توان به عنوان یکی از 9 نوع کتابخوان رایج زیر طبقه بندی کرد، و تعداد معدودی از آنها را می توان کرم کتاب نادر در انتهای این لیست در نظر گرفت. خواندن کتاب برای سلامت جسمی و روحی شما مفید است و این فواید می تواند مادام العمر باشد. آنها از اوایل کودکی شروع می شوند و تا سال های ارشد ادامه می یابند. در اینجا توضیح مختصری در مورد اینکه چگونه خواندن کتاب می تواند مغز - و بدن شما - را برای بهتر شدن تغییر دهد، آورده شده است.

قسمت 5 قسمت 5 از 5: درک آنچه می خوانید دانلود مقاله

برای خوانندگانی مانند شما، ARC ها منبع عالی از کتاب های رایگان برای بررسی در ژانرهای مورد علاقه شما و راهی هیجان انگیز برای کشف نویسندگان امیدوار کننده قبل از بقیه جهان هستند.

تعریف

به هر حال، ما تا همین اواخر در تاریخ تکاملی خود، در حدود هزاره چهارم قبل از میلاد، نوشتن را اختراع نکردیم. بنابراین مغز انسان یک مدار کاملاً جدید را برای خواندن با هم بافتن مناطق مختلف بافت عصبی که به توانایی‌های دیگر، مانند زبان گفتاری، هماهنگی حرکتی و بینایی اختصاص داده شده است، ایجاد می‌کند. شاید دخترش واقعاً انتظار داشت که مجلات کاغذی به همان روشی که یک آی‌پد جواب می‌دهد، پاسخ دهد.

؟ محتوای زنده، محتوای تنفس، محتوای محتوایی که محتوای بیشتری تولید می کند!. بزرگترین مشکل با نوع کتابخوان دیجیتالی این است که آنها هرگز نمی توانند واقعاً بنشینند و چیزی تکان دهنده بخوانند، زیرا زمزمه تنوع های اینترنت دائماً در تجربه خواندن آنها نفوذ می کند. در واقع، شما باید بقیه پست وبلاگ را چاپ کنید، آن را به نیمکتی ببرید که در یک پارک محلی در معرض کمی نسیم و آفتاب است، و تفاوت تجربه خواندن خود را به صورت آفلاین در نظر بگیرید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کتابراه بازدید نمایید
اگر همیشه فقط «مقدمه» یک کتاب را در پایان می‌خوانید، یا باید یک رمان را پس از شروع آن به پایان برسانید، یا به هیچ‌وجه زیر نسخه‌ای از شوخی بی‌نهایت خط نمی‌کشید، یا باید تک تک نت‌های پایانی را بخوانید و « تصدیق،” احتمالا شما یک خواننده عصبی هستید.

درک اینکه چگونه خواندن روی کاغذ با خواندن روی صفحه نمایش متفاوت است، نیاز به توضیحی درباره نحوه تفسیر مغز زبان نوشتاری دارد. ما اغلب به خواندن به عنوان یک فعالیت مغزی مربوط به انتزاع فکر می کنیم - با افکار و ایده ها، لحن و مضامین، استعاره ها و موتیف ها. با این حال، تا آنجا که به مغز ما مربوط می شود، متن بخشی ملموس از دنیای فیزیکی است که در آن زندگی می کنیم. در واقع، مغز اساساً حروف را به عنوان اشیاء فیزیکی در نظر می گیرد زیرا واقعاً راه دیگری برای درک آنها ندارد. همانطور که ولف در کتاب پروست و ماهی مرکب توضیح می دهد، ما با مدارهای مغزی که به خواندن اختصاص دارد متولد نشده ایم.

در اوایل دهه 1970، ضبط های آموزشی جزو اولین محصولات تجاری بود که روی نوار کاست فروخته می شد. 8 شرکت وجود داشت که مواد را روی نوار کاست با عناوینی مانند مدیریت و فروش شرکت (12 کاست، 300 دلار) و سمینار اجرایی در صدا در یک سری کاست 60 دقیقه ای توزیع می کردند. در سال 1978، هنری ترنتمن، فروشنده دوره‌ای که در حین رانندگی در مسافت‌های طولانی به نوارهای فروش گوش می‌داد، این ایده را داشت که با کیفیتی از ادبیات کلاسیک که توسط بازیگران حرفه‌ای خوانده می‌شد، ضبط کند. شرکت او، Recorded Books مستقر در مریلند، از مدل Books on Tape پیروی کرد اما با ضبط‌های استودیویی و بازیگران با کیفیت بالاتر. Recorded Books و Chivers Audio Books اولین کسانی بودند که تیم های تولید یکپارچه را توسعه دادند و با بازیگران حرفه ای کار کردند.

بیشتر این ردیابی چیزی است که کتابفروشی‌ها و کتابخانه‌ها هرگز نمی‌توانند از استخدام یک نماینده برای تعقیب مشتریان در پشته‌ها و سپس به خانه‌هایشان کوتاهی کنند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دانلود کتاب های صوتی رایگان کلیک کنید
به نظر می‌رسد هنگام مطالعه روی صفحه‌نمایش، افراد تمایل کمتری به درگیر شدن در آنچه که روانشناسان آن را تنظیم یادگیری فراشناختی می‌نامند، ندارند - استراتژی‌هایی مانند تعیین اهداف خاص، بازخوانی بخش‌های دشوار و بررسی میزان درک افراد در طول مسیر. در آزمایشی در سال 2011 در مؤسسه فناوری Technion-Israel، دانشجویان در امتحانات چندگزینه ای در مورد متون توضیحی روی رایانه یا کاغذ شرکت کردند. محققان نیمی از داوطلبان را به هفت دقیقه زمان مطالعه محدود کردند. نیمی دیگر می توانند متن را تا زمانی که دوست داشتند مرور کنند.



:: موضوعات مرتبط: کتاب صوتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردين 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد