آیا باید بعد از طلاق آشتی کنید؟
نوشته شده توسط : یک دوست

این بدان معنا نیست که آنها مشاوره خواهند داد، بلکه به این معنی است که ابزارها و تکنیک هایی به شما داده می شود تا به طور مؤثر از شرایط و سایر افرادی که در کوتاه مدت و بلندمدت با آنها روبرو خواهید شد مراقبت کنید. مایر همچنین مشتریانی دارد که برای سابق خود نامه های خداحافظی می نویسند. او می‌گوید این قطار به خریداران امکان می‌دهد آسیب، خشم و غم خود را بیان کنند و به آنها کمک می‌کند تا ارتباط را رها کنند. Meyer ارائه می‌دهد، داشتن مسئولیت آن‌ها ممکن است برای خریداران قدرت‌بخش باشد.

میانجی گری برای برخی از زوج ها معمولاً انتخاب بهتری نسبت به دادگاه است. می تواند عواملی را بدون اهمیت قانونی در نظر بگیرد. درمان یک تجربه شخصی است و همه در جستجوی چیزهای یکسانی وارد آن نمی شوند. اما، حفظ این 9 مورد در ذهن می تواند تضمین کند که شما احتمالاً بیشترین بهره را از درمان آنلاین خواهید داشت، صرف نظر از اینکه اهداف خاص شما چیست. یک مکان خوب برای شروع با دوستان یا اعضای خانواده است که طلاق گرفته اند و از مشاور استفاده کرده اند.

مشاوره تروما آفریقای جنوبی

شما منطقی می‌شوید، سعی می‌کنید تصور کنید که ممکن است مشکلات برطرف شود و این ارتباط ممکن است فرصتی برای ادامه داشته باشد. تلاش برای نادیده گرفتن آنچه در حال وقوع است نیز در این مرحله رایج است. ایجاد راه های ثابت برای اطلاع رسانی به اعضای خانواده، همکاران، همکاران و دیگران می تواند کمک بزرگی باشد. عصبانیت و ناامیدی در اکثر انشعاب ها اجتناب ناپذیر است، اما برای جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر به خود و دیگران، روش هایی را نیز کشف خواهید کرد که می توانید نقاط خود را برای تخلیه و با چه کسی انتخاب کنید.

این موارد می‌توانند شامل ترتیبات مسکن، تعهدات مالی، و فرزندپروری باشند. کار با یک درمانگر می تواند یک هدف و دیدگاه منطقی ارائه دهد. این می تواند فردی را با توانایی های لازم برای کار از طریق مشکلات طلاق مسلح کند. کسانی که از درمان برای غلبه بر طلاق استفاده می کنند معمولاً می توانند سود ببرند. تغییری که طلاق به ارمغان می آورد می تواند یک احتمال برای رشد و بهبود شخصی باشد. به طور معمول، یک مشاور طلاق می تواند سالانه تا 54000 دلار درآمد داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه بهترین روانشناس از این سایت بازدید نمایید.

در طول سطوح طلاق، هر زمان که آشفتگی عاطفی طلاق را تجربه کردید، ممکن است نیاز به جستجوی یک مشاور طلاق داشته باشید. حتی می‌توانید یک درمانگر را پیدا کنید که تمرکز خاصی روی مراحل طلاق ندارد تا از طریق احساسات شما صحبت کند که احتمالاً واقعاً می‌توانید در مراحل طلاق احساس کنید یا نه. مراحل طلاق و تغییر می تواند استرس زاهای بزرگی باشد، با این حال مشاوره طلاق درمانی ممکن است از طریق سطوح طلاق کمک کند، بنابراین از کمک گرفتن نترسید.

من مردان زیادی را می شناسم که می گویند طلاق مؤثرترین اتفاقی است که تا به حال برای آنها رخ داده است. و زمان محدود است، شما هر یک را به صورت جداگانه و به عنوان یک زوج در هر جلسه ملاقات خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که یکی از شما در حال خم شدن از عروسی است و تقریباً آماده است تا با طلاق پیش بروید. شخص دیگر علاوه بر این می تواند هر کاری که لازم است برای نجات عروسی انجام دهد. ما قصد نداریم چیزی را تغییر دهیم که هر کدام شما را بسیار ناراضی می کند. اما در این سطح شما به سادگی نمی توانید مسائل را به همان شکلی که وجود دارد پیش ببرید، نه در مورد همسر یا همسرتان، نه برای کسی.

درمانگری که تجربه کنار آمدن با افراد مسن را دارد که طلاق می‌گیرند، ممکن است یک امکان عالی برای این افراد باشد. جوانانی که طلاق می گیرند ممکن است با مشکلاتی به خصوص در سنین پایین خود مواجه شوند. آنها می توانند وقتی می بینند که رفقا و دوستان همسال خود با یک ازدواج شاد و رضایت بخش سرگرم هستند، خود را به خاطر نداشتن توانایی موفقیت آمیز وارد شدن به یک ازدواج سرزنش کنند. لازم است که این افراد به دنبال راه حلی باشند که برای آنها مناسب است. یک برنامه درمانی طلاق در گروه های کوچک ممکن است یک گزینه عالی برای این افراد باشد تا آنها گروهی از افراد کمکی داشته باشند که با همین عامل مواجه هستند.

مشاوره زوجین با هر یک از افراد در رابطه کار می‌کند، با این حال، کلاس‌ها می‌توانند با یک فرد خاص شروع شوند و در جهت مشارکت طرف مقابل کار کنند. سعی کنید خود را در کفش های ورزشی آنها قرار دهید - این یک رویداد آسیب زا است. یک دنیای ایده آل برای آنها این است که هر دو والدینشان در کنار هم زندگی کنند. با این وجود، با جدایی مسالمت آمیز می توان تصور جدایی را برای کودکان کاهش داد.

کودکان، مشاوره، و طلاق در ایلینوی

افراد با جستجوی پیشگیرانه کمک، الهام بخش ساختن زندگی جدید خود هستند. تفاوت در متغیرهای دوره زندگی، موضوع نهایی است که منجر به طلاق می شود. متغیرهای دوره زندگی رویدادهایی هستند که در یک دوره زمانی انتخاب شده یا طولانی در زندگی فرد رخ می دهند.

مربی طلاق برای برخی مفید است، همانطور که مشاوره برای طلاق از طریق سطوح طلاق مفید است. تمایز بین مربیگری طلاق، میانجیگری طلاق و انتخاب شرکت در مشاوره طلاق در این است که همه آنها عملکرد منحصر به فردی دارند. بهترین حمایت طلاق اغلب مستلزم کمک، تسلی یا راهنمایی از منابع مختلف از طریق سطوح طلاق است.

آیا باید بعد از طلاق آشتی کنید؟

اگر در آن درگیری گرفتار شوید، دوره طلاق شما مملو از خصومت و تلخی خواهد بود که آماده است تأثیر منفی بر همه افراد ذینفع بگذارد. وقتی به دنبال کسی هستید که با او صحبت کنید، یک بزرگسال دیگر را انتخاب کنید. عوامل استرس زا که طلاق را شامل می شود ممکن است برای جوانان بسیار زیاد باشد. همانطور که قبلاً بحث شد، درمانگران معمولاً منابع خوبی هستند که به حفظ حریم خصوصی خود سوگند خورده‌اند - این بدان معناست که مهم نیست که در درمان روی آن تمرکز کنید، در درمان باقی می‌ماند. هنگام طلاق ممکن است احساسات زیادی در شما ایجاد شود و بدون شک برای عبور از این دوره دردناک به حمایت نیاز خواهید داشت. اگر هر زمان که برای اولین بار صحبت می کنید بین شما و درمانگر "ارتباط" وجود داشته باشد، به احتمال زیاد این "ارتباط" می تواند به شما کمک کند در مدت زمان کوتاه تری مزایای بیشتری کسب کنید.

در پایان این جلسه، همه ما متوجه خواهیم شد که چگونه به بهترین نحو به شما اجازه می دهیم که به جلو بروید. تمرینات درمانی کامل در مطب و خانه. ممکن است از شما خواسته شود که اقدامات درمانی متنوعی را در خارج از محل کار و در گذشته فقط با یک گفتگوی باز انجام دهید. این ممکن است شامل ژورنال‌نویسی، برگه‌های کار، تأییدیه‌ها، تمرین‌های عادت‌سازی و فعالیت‌های مختلفی باشد که به شما کمک می‌کند تا احساسات خارج از میدان را پردازش کنید.

لطفاً برای هرگونه سؤال در مورد خدمات روانشناسی مدیسون با ما تماس بگیرید. مشاوره تشخیص توسط یک گروه نخبه از مدیران با مربیگری برتر در درمان زوجین به پایان می رسد. به بسیاری از آنها اجازه داده شده است که کار او را توسط TheCouples on the Brink Project انجام دهند، گروهی که این استراتژی پیشگامانه را ایجاد کرد. مشاوره تشخیص به زوجین کمک می کند تا به طور جداگانه تصمیم بگیرند که آیا مشاوره واقعاً راهی است که باید در آن انجام شود یا خیر. جای تعجب نیست که درمان زناشویی در آن مرحله هیچ کمکی به شما نمی کند. این باعث می‌شود که همسر «متمایل به بیرون» بسیار متقاعد شود که طلاق تنها گزینه مناسب است.

باز هم، این مشاوره ازدواج نیست، و هیچ بحث یا بحثی در طول این جلسه مشترک وجود ندارد. این انتخابی است که فقط هر یک از شما می توانید انجام دهید و یک انتخاب ضروری است. به عبارت دیگر، این یک استراتژی محدود زمانی است که به شما کمک می کند تا گزینه های زناشویی خود را به درستی ارزیابی کنید، به خصوص اگر به طور جدی به فکر طلاق هستید. استفاده از اینترنت یا این فرم برای ارتباط با آژانس یا هر شخص خاصی از اعضای شرکت، رابطه وکیل و مشتری را ایجاد نمی کند. داده های محرمانه یا حساس به زمان نباید از این طریق ارسال شوند.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 763
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: