آیا تمایز سنی تأثیری بر روابط دارد؟
نوشته شده توسط : یک دوست

به این ترتیب، هر فردی احساس می‌کند که جنبه‌های داستانی خود را بدون انتقاد از طرف شریک زندگی‌اش آگاه می‌کند. همچنین ممکن است آماده باشید که همراه خود را با گفتن این که به سادگی یک جلسه به طور جمعی و بدون فداکاری بزرگتر تلاش خواهید کرد، تشویق کنید. بسیاری از افراد فکر می کنند که تنها زوج هایی که در شرف طلاق یا جدایی هستند به مشاوره ازدواج مراجعه می کنند.

نکاتی در مورد نحوه شروع مشاوره ازدواج

هر زوجی می‌توانند به دنبال مشاوره باشند، فارغ از وضعیت روابطشان. مشاوره ازدواج برای زوج‌های مستقیم، زوج‌های همجنس‌گرا، زوج‌هایی از همه نژادها، و زوج‌هایی که روابط سنتی کمتری دارند (از راه دور، ازدواج آزاد، متاهل، اما با هم زندگی نمی‌کنند) است. می توانید به مشاوره ازدواج مراجعه کنید که آیا ممکن است تازه شروع کرده اید یا 40 سال است که ازدواج کرده اید. حتی بسیاری از زوج ها زودتر از ازدواج به مشاوره ازدواج مراجعه می کنند. از فیلتر کردن بیش از حد خود نترسید، درمانگر شما برای ایجاد یک منطقه امن برای ابراز احساساتتان تلاش خواهد کرد. هیچ قانون طاقت فرسایی در مورد مشاوره ازدواج وجود ندارد، فقط محترمانه و صادق باشید و بتوانید وقتی درمانگر یا همراه خود صحبت می کنند، به آنها توجه کنید.

مشاوران ازدواج به احتمال زیاد بر این باورند که فقط همراهان درگیر می توانند از نظر اخلاقی چنین تصمیمی بگیرند. در یک رابطه خشونت آمیز، اگرچه اکثر درمانگران هنوز طلاق را توصیه نمی کنند، در واقع به قربانی کمک می کنند تا خودش را جدا کند و کمک پیدا کند. مقالات Talkspace توسط همکاران با تجربه سلامت روان نوشته شده است. آنها مبتنی بر تحقیقات علمی و شیوه های مبتنی بر شواهد هستند. مقالات به طور گسترده توسط کارکنان متخصص علمی ما بررسی می شود تا مطمئن شویم مطالب محتوا دقیق و مطابق با استانداردهای تجاری فعلی است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاور روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

زوج هایی که با سوء مصرف مواد، خیانت، یا نکات بهداشت روانی کنار می آیند. در مورد احساسی که در کنار همسرتان دارید، گستاخانه و صادقانه صحبت کنید. زوج‌هایی که واقعاً احساس می‌کنند شنیده نمی‌شوند یا احساس می‌کنند که دوستشان از نظر عاطفی در دسترس نیست.

بسیاری از مردم تصور می کنند که تنها زوج هایی که در شرف طلاق یا جدایی هستند به دنبال مشاوره ازدواج هستند. بودن در یک رابطه موفق سخت است و نیاز به نگهداری مشترک دارد. گاهی اوقات مشارکت یک فرد بی طرف بسیار سودمند است. برخلاف تصور رایج، برای شکار مشاوره ازدواج، لازم نیست ازدواج کنید. هر زوجی، صرف نظر از روابطشان، می توانند در مشاوره شرکت کنند. هیچ محدودیتی در مورد اینکه چرا احتمالاً مشاوره ازدواج را امتحان کنید وجود ندارد. هر نگرانی که احساس می‌کنید مانند شما و شریک زندگی‌تان نمی‌توانید برطرف کنید - یا احتمالاً می‌توان با یک دیدگاه آموزش‌دیده، هدفمند و بی‌طرفانه به آن کمک کرد - می‌تواند از چند کلاس مشاوره ازدواج سود ببرد.

آیا تمایز سنی تأثیری بر روابط دارد؟

هر نوع مشاوره ازدواجی که مد نظرتان باشد، می‌خواهید مطمئن شوید که مشاور عروسی کسی است که به آن اعتماد دارید، خوش‌بین، روشن‌فکر، راه‌حل‌مدار و با دلسوزی با شما رفتار می‌کند. تا زمانی که مشاور ازدواجی را پیدا کنید که انتظارات شما را برآورده کند، باید از خرید کردن خوشحال باشید. مشاوران ازدواج معمولاً طلاق را پیشنهاد نمی کنند. آنها ممکن است نظرات شخصی خود را برای خود نگه دارند.

مشاوره ازدواج ابزارهای گرانبهایی را برای کمک به حفظ ازدواج شما در طولانی مدت ارائه می دهد. در بیشتر موارد، شما و همکارتان باید آماده باشید تا مشاوره ازدواج را شروع کنید تا مؤثر واقع شود. اگر به نظر می رسد که شریک زندگی شما تمایلی ندارد، بسیاری از مشاوران ازدواج ابتدا از هر شریکی به صورت جداگانه دیدن می کنند.

باز هم، واقعاً هیچ محدودیتی وجود ندارد که چرا احتمالاً به مشاوره ازدواج فکر کنید. هر کشتی ای که فکر نمی کنید احتمالاً می توانید به تنهایی آن را برطرف کنید - یا ممکن است از یک دیدگاه آموزش دیده، عینی و بی طرفانه به مزیت برسید - می تواند با چند کلاس مشاوره ازدواج کمک کند. جدا شدن از همسرتان ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که هر دوی شما به آن نیاز دارید تا دیدگاه خود را در مورد ارتباط روشن کنید و امیدواریم زمان جدایی ابزارهای بیشتری برای ایجاد یک رابطه قوی در اختیار شما قرار دهد. مطمئناً در مورد این تصمیم با یک مشاور عروسی چت کنید تا توصیه بیشتری به طور خاص متناسب با رابطه شما داشته باشید. انجمن ازدواج و خانواده درمانی آمریکا مکانی عالی برای شروع زمانی است که به دنبال یک مشاور عروسی هستید.

وب‌سایت AAMFT فهرستی از درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز را حفظ می‌کند و شما می‌توانید یکی را در فضای خود پیدا کنید. اکثر مشاوره های ازدواج کوتاه مدت هستند، زیرا زوج ها معمولاً با مشکل خاصی که می خواهند حل کنند وارد آن می شوند. حتی ممکن است جلسه را با «تکلیف خانه» یا روش‌های خاصی برای امتحان کردن زمانی که مشکلتان پیش می‌آید ترک کنید. در حالی که درست است که بسیاری از ازدواج‌ها به سادگی قرار نبوده باشند - برای مثال برخی از زوج‌ها از هم جدا می‌شوند یا درک می‌کنند که ناسازگار هستند - بسیاری از ازدواج‌ها به این دلیل به پایان می‌رسند که زوج‌ها ابزار لازم برای رسیدگی به مشکلاتشان را ندارند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مرکز مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

پیشنهاد مشاوره زوج‌ها به شریک زندگی‌تان می‌تواند ترسناک باشد، به‌ویژه زمانی که نمی‌دانید چگونه واکنش نشان می‌دهند. مهمترین چیز این است که با شریک زندگی خود صادقانه و با توضیح انگیزه های خود صادق باشید. آنها را سرزنش نکنید، کاملاً بگویید که آنها را دوست دارید و فقط می خواهید برای تقویت ارتباط کار کنید. بسیاری از افراد تصور می کنند که شما فقط برای ترمیم یک ازدواج شکسته به یک مشاور عروسی مراجعه می کنید، با این حال می توانید توضیح دهید که مشاوره ازدواج می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برای بسیاری از زوج‌ها، مشاوره ازدواج تنها عاملی است که به آن‌ها کمک می‌کند تا از طریق کشمکش‌هایشان انتقال پیدا کنند و به‌عنوان یک زوج دوام بیاورند. ممکن است مشاوره ازدواج همیشه آسان نباشد، به خصوص در ابتدا، با این حال ازدواج شما قطعاً بهای کار را دارد. عاشق شدن و ازدواج هر دو در نوع خود آزاردهنده هستند. بزرگ کردن بچه‌ها، مبارزه با پول، ساعت‌های طولانی کار کردن، گذراندن درگیری‌های خصوصی - صرفاً مطالعه نحوه گذر از فراز و نشیب زندگی مشترک می‌تواند بر هر رابطه‌ای تأثیر بگذارد.

هدف ما در Talkspace ارائه به‌روزترین، ارزشمندترین و عینی‌ترین داده‌ها در مورد موضوعات مرتبط با سلامت روانی است تا به خوانندگان در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کنیم. زوج‌هایی که احساس می‌کنند مسئولیت‌های خانوادگی نابرابر است و نمی‌توانند نکاتی را در مورد نحوه برقراری ارتباط مؤثر در این مورد تعیین کنند یا به شما گزینه‌هایی بدهند. در مورد وضعیت امور با افراد زیادی صحبت نکنید، همه می توانند نظری داشته باشند و بهتر است این موضوع شخصی را به تنهایی یا با یک درمانگر تعیین کنید. زوج‌هایی که احساس می‌کنند بارها و بارها نبرد مشابهی دارند و دیدن چشم در چشم یا پاسخ دادن به شما خسته‌کننده است.

درمان آنلاین از طریق پیام‌رسانی محتوای متنی، پیام‌های صوتی و تصویری انجام می‌شود و بسیاری از افراد صحبت کردن به صورت نوشتاری را راحت‌تر از فردی می‌دانند. آنها می توانند تشخیص دهند که زمان بیشتری برای پاسخ دادن به پیام های شریک زندگی یا درمانگرشان به آنها داده شود. مشاوره ازدواج مکانی امن برای شما و شریک زندگیتان برای حل مشکلات و به اشتراک گذاشتن احساساتی است که ممکن است قبلاً با آنها ارتباط برقرار نکرده باشید.

اکثر زوج‌ها می‌توانند در یک زمان از مشاوره ازدواج بهره ببرند. مانند اکثر کلاس های درمانی، مشاوره ازدواج همیشه از نظر احساسی راحت نیست. مشاوره ازدواج مکانی محافظت شده است تا بتوانید برخی از احساساتی را که همیشه در فضای باز وجود ندارد و ممکن است برای شما و همراهتان دشوار باشد به اشتراک بگذارید. معمولاً مشاوره ازدواج شامل احساسات شدید، برخی گریه ها و بدون شک چند صدا بلند است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه انواع مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

مکرر است که مشاوره ازدواج شامل احساسات شدید، کمی گریه و احتمالاً برخی صداهای بلند شده باشد. درمانگر شما منطقه‌ای ایجاد می‌کند که در آن می‌توانید احساسات و مسائل خود را بیان کنید و در عین حال گزینه‌های عملی برای بهبود ارتباطات و تکنیک‌های حل مشکل را دیر یا زود در اختیار شما قرار می‌دهد. مشاوره ازدواج، یا درمان زوجین، نوعی مشاوره است که به طور خاص بر ازدواج و روابط متمرکز است. مشاوران ازدواج - معمولاً درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز - مهارت ویژه ای دارند تا به زوج ها کمک کنند تا مسائل خود را تشخیص دهند و روی راه حل کار کنند. مشاوره ازدواج مکانی امن برای زوج‌ها است تا مسائل را به هم بزنند - تا در مورد آنچه اساساً در ذهنشان است صحبت کنند. اگرچه به عنوان "مشاوره ازدواج" شناخته می شود، اما برای مشاوره ازدواج لازم نیست متاهل باشید.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 750
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: