10 راه برای تشویق کودکان به خواندن راهنمای سریع قابل دانلود
نوشته شده توسط : یک دوست

تحقیقات متعددی که توسط BookTrust انجام شده و سفارش داده شده است، مزایای عمیق خواندن برای رشد کودک را کشف کرده است. یک مطالعه به جزئیات تأثیر خواندن بر مهارت‌های سوادآموزی بعدی، تسهیل تعامل اجتماعی بین بزرگسالان و کودکان، و تشویق کودکان به تعامل با دنیای اطرافشان پرداخته است. همچنین بیان می‌کند که چگونه خواندن می‌تواند «منبع پایدار اطلاعات» در طول زندگی کودک باشد.

اگر لزوماً به دنبال پرداخت تمام صورت‌حساب‌هایتان با خواندن کتاب نیستید، ممکن است بتوانید به‌عنوان یک داور کتاب پولی کار پیدا کنید یا حداقل یک کتاب رایگان در ازای نقد آنلاین دریافت کنید. در اینجا چند سایت وجود دارد که می توانید نقد و بررسی کتاب های پولی را ارائه دهید یا کتاب جدیدی تهیه کنید. Simplified یکی از بهترین کتاب های فروش است که در مورد فرمول های اثبات شده ای بحث می کند که می تواند به شما در یادگیری در مراحل مختلف فرآیند فروش کمک کند. نویسنده همچنین نکات ارزشمندی در مورد چگونگی غلبه بر مخالفت های فروش ارائه می دهد. واینبرگ فرآیند فروش را تجزیه می کند و نکات و توصیه های مفیدی را برای هر مرحله ارائه می دهد. او برنامه ای گام به گام ارائه می دهد که هرکسی می تواند بدون توجه به تجربه یا صنعت، در کتابش دنبال کند.

بسیاری از ما تا حدودی به خواننده های دیجیتال تبدیل شده ایم، زیرا تقریباً همه ما تلفن همراه داریم و در حال حاضر شما به این وبلاگ ادبی که در فضای مجازی قرار دارد خیره شده اید. اما برای خواننده دیجیتالی جامع، محتوای آنلاین کل رژیم خواندن آنها را تشکیل می دهد. این شامل پست‌های فیس‌بوک، توییت‌های توییتر، زیرنویس‌های اینستاگرام، مقالات اخبار اینترنتی و بخش‌های نظرات آنها، دستور العمل‌های پینترست، خلاصه‌های نتفلیکس، اشعار یوتیوب و موارد دیگر می‌شود. گاهی اوقات، نوع خواننده دیجیتال ممکن است یک کتاب الکترونیکی را برای زمان توقف در حالی که منتظر Uber خود است دانلود کند، اما چرا وقتی محتوای عالی دیگر آنلاین وجود دارد، این را بخوانیم!

به همین دلیل است که آن جلد شومیز را در کیف خود نگه می دارید حتی اگر از دو ماه پیش که آن را خریده اید آن را باز نکرده باشید. و به همین دلیل است که گذاشتن یک کتاب ناتمام باعث ایجاد کمی زخم می شود. آن را با فهرست روزافزون کتاب‌هایی که می‌خواهید بخوانید، جفت کنید، و تنها انتخاب این است که با غم و اندوه راهپیمایی کنید.

نویسندگان می نویسند: «اگرچه خواندن غیرداستانی به دانش آموزان اجازه می دهد تا موضوع مورد نظر را بیاموزند، اما ممکن است همیشه به آنها در تفکر درباره آن کمک نکند. یک پزشک ممکن است دانش دایره‌المعارفی درباره موضوع خود داشته باشد، اما این ممکن است مانع از آن نشود که پزشک تشخیص داده شود، زمانی که علائم اضافی به بیماری دیگری اشاره می‌کنند.» آنها کتاب ها را از طریق جهش ها، ارتباطات، حالات، تداعی ها و موارد دیگر که توسط چاپ ایستا روی صفحه برانگیخته می شوند، از اشیا به انرژی تبدیل می کنند.

هر نویسنده ای هنگام نوشتن خواننده ای را در ذهن دارد، حتی اگر آن خواننده فقط خودش یا جامعه بی تفاوت باشد. در حالی که هر خواننده منحصر به فرد است، اکثر افراد را می توان به عنوان یکی از 9 نوع کتابخوان رایج زیر طبقه بندی کرد، و تعداد معدودی از آنها را می توان کرم کتاب نادر در انتهای این لیست در نظر گرفت. خواندن کتاب برای سلامت جسمی و روحی شما مفید است و این فواید می تواند مادام العمر باشد. آنها از اوایل کودکی شروع می شوند و تا سال های ارشد ادامه می یابند. در اینجا توضیح مختصری در مورد اینکه چگونه خواندن کتاب می تواند مغز - و بدن شما - را برای بهتر شدن تغییر دهد، آورده شده است.

قسمت 5 قسمت 5 از 5: درک آنچه می خوانید دانلود مقاله

برای خوانندگانی مانند شما، ARC ها منبع عالی از کتاب های رایگان برای بررسی در ژانرهای مورد علاقه شما و راهی هیجان انگیز برای کشف نویسندگان امیدوار کننده قبل از بقیه جهان هستند.

تعریف

به هر حال، ما تا همین اواخر در تاریخ تکاملی خود، در حدود هزاره چهارم قبل از میلاد، نوشتن را اختراع نکردیم. بنابراین مغز انسان یک مدار کاملاً جدید را برای خواندن با هم بافتن مناطق مختلف بافت عصبی که به توانایی‌های دیگر، مانند زبان گفتاری، هماهنگی حرکتی و بینایی اختصاص داده شده است، ایجاد می‌کند. شاید دخترش واقعاً انتظار داشت که مجلات کاغذی به همان روشی که یک آی‌پد جواب می‌دهد، پاسخ دهد.

؟ محتوای زنده، محتوای تنفس، محتوای محتوایی که محتوای بیشتری تولید می کند!. بزرگترین مشکل با نوع کتابخوان دیجیتالی این است که آنها هرگز نمی توانند واقعاً بنشینند و چیزی تکان دهنده بخوانند، زیرا زمزمه تنوع های اینترنت دائماً در تجربه خواندن آنها نفوذ می کند. در واقع، شما باید بقیه پست وبلاگ را چاپ کنید، آن را به نیمکتی ببرید که در یک پارک محلی در معرض کمی نسیم و آفتاب است، و تفاوت تجربه خواندن خود را به صورت آفلاین در نظر بگیرید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کتابراه بازدید نمایید
اگر همیشه فقط «مقدمه» یک کتاب را در پایان می‌خوانید، یا باید یک رمان را پس از شروع آن به پایان برسانید، یا به هیچ‌وجه زیر نسخه‌ای از شوخی بی‌نهایت خط نمی‌کشید، یا باید تک تک نت‌های پایانی را بخوانید و « تصدیق،” احتمالا شما یک خواننده عصبی هستید.

درک اینکه چگونه خواندن روی کاغذ با خواندن روی صفحه نمایش متفاوت است، نیاز به توضیحی درباره نحوه تفسیر مغز زبان نوشتاری دارد. ما اغلب به خواندن به عنوان یک فعالیت مغزی مربوط به انتزاع فکر می کنیم - با افکار و ایده ها، لحن و مضامین، استعاره ها و موتیف ها. با این حال، تا آنجا که به مغز ما مربوط می شود، متن بخشی ملموس از دنیای فیزیکی است که در آن زندگی می کنیم. در واقع، مغز اساساً حروف را به عنوان اشیاء فیزیکی در نظر می گیرد زیرا واقعاً راه دیگری برای درک آنها ندارد. همانطور که ولف در کتاب پروست و ماهی مرکب توضیح می دهد، ما با مدارهای مغزی که به خواندن اختصاص دارد متولد نشده ایم.

در اوایل دهه 1970، ضبط های آموزشی جزو اولین محصولات تجاری بود که روی نوار کاست فروخته می شد. 8 شرکت وجود داشت که مواد را روی نوار کاست با عناوینی مانند مدیریت و فروش شرکت (12 کاست، 300 دلار) و سمینار اجرایی در صدا در یک سری کاست 60 دقیقه ای توزیع می کردند. در سال 1978، هنری ترنتمن، فروشنده دوره‌ای که در حین رانندگی در مسافت‌های طولانی به نوارهای فروش گوش می‌داد، این ایده را داشت که با کیفیتی از ادبیات کلاسیک که توسط بازیگران حرفه‌ای خوانده می‌شد، ضبط کند. شرکت او، Recorded Books مستقر در مریلند، از مدل Books on Tape پیروی کرد اما با ضبط‌های استودیویی و بازیگران با کیفیت بالاتر. Recorded Books و Chivers Audio Books اولین کسانی بودند که تیم های تولید یکپارچه را توسعه دادند و با بازیگران حرفه ای کار کردند.

بیشتر این ردیابی چیزی است که کتابفروشی‌ها و کتابخانه‌ها هرگز نمی‌توانند از استخدام یک نماینده برای تعقیب مشتریان در پشته‌ها و سپس به خانه‌هایشان کوتاهی کنند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دانلود کتاب های صوتی رایگان کلیک کنید
به نظر می‌رسد هنگام مطالعه روی صفحه‌نمایش، افراد تمایل کمتری به درگیر شدن در آنچه که روانشناسان آن را تنظیم یادگیری فراشناختی می‌نامند، ندارند - استراتژی‌هایی مانند تعیین اهداف خاص، بازخوانی بخش‌های دشوار و بررسی میزان درک افراد در طول مسیر. در آزمایشی در سال 2011 در مؤسسه فناوری Technion-Israel، دانشجویان در امتحانات چندگزینه ای در مورد متون توضیحی روی رایانه یا کاغذ شرکت کردند. محققان نیمی از داوطلبان را به هفت دقیقه زمان مطالعه محدود کردند. نیمی دیگر می توانند متن را تا زمانی که دوست داشتند مرور کنند.





:: موضوعات مرتبط: کتاب صوتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: